Goedemorgen! Het blijft oppassen met de trailers hé! Erg naar zo'n ongeluk. Noor ja de woonkamer/keuken schiet iig op! Maar ben er gister dus achter gekomen dat als de tegels op de vloer liggen de vloerverwarming nog 6 weken uit moet blijven. :s Dus dan zitten we tot eind november in de kou. WErd er niet echt vrolijk van iig.
Naar ongeluk zeg! Margriet, kan me voorstellen dat je daar niet zo blij mee was.... Vraag me nu even af of dat straks bij ons ook het geval is. Had dat met de tegels te maken of met de vloerverwarming? Mootje, ik ga ook proberen op tijd naar huis te gaan . Spullen inpakken, Jer rijden, tuig poetsen... Dan hoef ik morgen alleen de auto even in te pakken.
Dat ongeluk met die paarden was vlakbij mij. Heb aardig wat wagens van de brandweer, politie en ambulance vlak langs mijn huis zien komen. Het is toch je grootste nachtmerrie om in het water terecht te komen. Ik ben benieuwd of het bekende zijn. Ik rij 2 dagen naar Barchem. Het is wel bijna 2 uur heen en weer maar het moet maar. Kan in elk geval rustig de cross lopen. Ga zo maar eens naar springles. Lekker binnen alleen wel even een stukje rijden naar de locatie. Morgen crosstrainen als het goed is en dan zaterdag 1 rondje springen indoor op CC.
@ Noor leuke dag is je schoonzus uitgerekend. @ Sann ik weet niet wat er allemaal in je bericht stond maar hopelijk komen ze met een goede oplossing.
Margriet, je zou er ook voor kunnen kiezen om tijdelijk zo'n electrische kachel te huren. Dan zit je iig niet in de kou
Joki
Geplaatst: 08-09-11 09:12
Snoek jij had gister wel een baaldag zeg Margriet wel vervelend zo lang niet kunnen stoken
Wat een pokkeweer. Nou ja hopen dat dan op de definitieve startlijst staat dat we morgen indoor gaan starten dan heb ik er niet zo een moeite mee.
sanurie
Geplaatst: 08-09-11 09:51
Goedenmorgen!
Hoef pas om 12 uur te beginnen en om 3 uur al weer uit, heerlijk.
Gister druk dagje, tot 12 uur school toen gauw door naar stage. En heb stage plek voor het komende jaar Op een manege en dan helpen met het lesgeven. Natuurlijk opbouwend! Toen snel naar huis, nog gereden. Was echt stampen door de plassen maarja, had sinds vorige week donderdag niet meer opgezeten dus moest wel weer even. En toen nog moeten werken.
Echt jammer dat de oefencross niet doorgaat bij Alice. Had graag een rondje willen rijden. Nu opzoek om zaterdag nog ergens heen te kunnen gaan. Heb volgende week namelijk SGW Heino dus wil graag nog x trainen. Iemand enig idee of je zelfstandig mag trainen in Renswoude?
Noor, had ingebroken in haar eigen huis, jammer geen foto's ervan! Lau, Wat een Sh*t bericht zeg! Dat is wel snel zeg! En hoelang mag je je dan sws niet rijden? Mo, Spannend! Gister was date-night dus kom maar op, hoe was het????? Corien had gister een baaldagje Noor, kom maar op! Gefliciteerd! Anne, Jeetje, dat snap ik. Veel strekte met Vies nog! Mo, Ik had het al gelezen, verschrikkelijk!
Zo ga maar eens wat doen en dan straks richting school. Vanavond springles
bvw
Geplaatst: 08-09-11 10:02
Goeiemorgen! Ik heb braaf bij gelezen maar zit op het werk dus kan niet overal op reageren Mijn date was in elk geval erg leuk was (te) laat thuis en ben nu ziekjes eng virus opgelopen??
Sussie85
Geplaatst: 08-09-11 10:05
Goedemorgen!
Het is weer te lang geleden dat ik me hier gemeld heb. Ik heb tijdens mijn ontbijt telkens wel wat bijgelezen, maar reageren was wat lastig in alle drukte. Veel werken, lesgeven en paarden maakten dat er niet veel tijd overbleef. Vandaag wel, want ik ben zo snotverkouden dat het niet slim is om nu boven de vleeswaren te gaan hangen. Even overlegd met mijn werk en die zeiden blijf maar thuis.
Ik zal alleen even reageren op de laatste 2 bladzijdes anders wordt het wel een hele lange reactie. Laura: wat balen van je knie, maar wel fijn dat je zo snel geholpen kan worden. Noor: gefeliciteerd met de zwangerschap van je schoonzusje! En Margreet wordt oma Annetje: wat ontzettend kl*te van Vies. Ik snap dat je het nu niet kunt opbrengen om hier te reageren. Kon ik ook niet toen Pancho zo in de kreukels zat. Sterkte! Sannn: wat een waardeloze school heb jij zeg! Hilde: was moe. En lekker geslapen? Evelien: heeft heerlijk gesprongen! Danielle: wat leuk dat je op Horse Event gaat helpen. Veel plezier morgen! BV: was moe. Is de opleiding parcoursbouwer een beetje leuk en goed te doen? Texelse: fijn dat het zo opschiet met jullie SGW. Succes nog! Snoekiej: had een baaldag gisteren. Mootje: het zal je maar overkomen zeg! Kim: kijkt uit naar het weekend. Margriet: balen dat de vloerverwarming zo lang niet aankan. Heb je nog geen warme voeten deze winter. Caro: veel plezier bij de crosstraining morgen! Joki: zou fijn zijn om met dit weer indoor te starten. Sanurie: fijn dat je een stageplek hebt voor volgend jaar. Bvw: leuk dat je date geslaagd was! Beterschap met de virusjes!
Vorige week heb ik met Pancho op outdoor Breda (vroeger Breda Hippique) gestart. En Pancho liep echt een enorm goede Z1 proef. Foutloze proef en hij bleef er de hele proef aan trekken. Helaas was er tegen al die spectaculaire paarden daar niet tegenaan te rijden. Volgens de jury moest hij spectaculairder door de baan gaan. Tsjah paard liep op het uiterste van zijn kunnen, meer zit er niet in. Maar ik was super trots op hem. Uiteindelijk 15de van de 24, dus nog helemaal niet slecht.
Sannnn
Geplaatst: 08-09-11 10:10
Op de toch gestaan Bianca? Mooi dat het leuk was! Als jij maar een lekker gevoel hebt toch Sussie! Dat is balen zeg dat de vloerverwarming het 6 weken niet mag doen.
Ik kan volgend weekend indoor starten op 5 minuten van waar ik woon. Maar dat is dressur, weet dus nog niet of ik daar wel zin in heb. Wil eigenlijk springen, maar dat is outdoor.. Wacht weersverwachting voor volgende week maar ff af denk ik.
_Noor
Geplaatst: 08-09-11 11:06
Mootje, ik hoor dat wij vanavond al een heerlijk diner hebben bij moesje Er komt werkelijk niets uit mijn handen, eens even rekenen tot hoe laat ik moet blijven.....
TeeGee
Geplaatst: 08-09-11 11:13
Goeiemorgen
San, wat een gedoe met je school zeg.... Noor, en hoelang moet je nog?? Mootje, nog even volhouden! Ilse, nou netjes van Pancho hoor!! Jullie gaan lekker! Bianca, mooi dat het leuk was! Eef, het is echt zo weer donker om 17 uur, gaat veels te snel! Danielle, dat woon je ook ver van school? Shanouk, wat een pech dag Anne, wat een pech zeg.....
Gister lekker buiten gereden met Aussie en schimpie is gelongeerd. Met die jonge wil het nog niet vlotten, de lessen zijn weer begonnen en de kleine binnenbak is de bodem te nat. Regent gewoon in.
Nee nog niet, wel al met zadel gelongeerd en erop gehangen op de spuitplaatst. Maar net voor we hem op stal kregen had er al iemand opgezeten en voor de zomer ook dus hij is al wel zadelmak.
_Noor
Geplaatst: 08-09-11 11:33
TeeGee schreef:
Ja nieuw project Een 3 jarige Vaillant.
Leuk. Je blijft gelukkig wel bezig zo zonder T. Hoe gaat het eigenlijk met hem? Doet ie het goed?