[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:41

Goedemorgen!
Hhahaha evony heb je zijn nummer wel gevraagt? :P
Anthea: Hier ook alles bevroren.. oliebol weer..

Gedsie heb niet meer geslapen vanaf 5 u. in de ochtend .... :\

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:43

texelse: Fijn dat je vakantie zo leuk was!
Evony: Leuk :D Ja ik wordt ook echt chagrijnig van dit weer... Hopelijk is de vorst snel weer weg. Hier schijnt de zon nu wel, misschien dat de bak vanmiddag wel goed is. Hij is nu ook niet stijfbevroren.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:48

hahaha nee heb zijn nummer niet gevraagd, maar hij woont in de buurt en iedereen gaat daar altijd even naar de kroeg op een zaterdag avond dus dikke kans dat ik hem daar volgende week weer tegen kom :D

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:55

hahahaha dan heb je nog een kans :P
Gedsie voel me ook helemaal niet lekker... :\

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:56

tja ben het een beetje verleerd na 2 jaar een relatie wahahah we zullen zien :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:01

EF succes met je parcours! Ik vond Inception ook een interessante film.
De rest ook succes met de concoursen!

Texelse heeft een fijne vakantie gehad en Evony heeft ook last van vlinders :D Ik las dat Mootje gisteren beschuitjes had gegeten!

Wij hadden gisteren houswarming van een vriendin. Echt, wat een kast van een huis voor zulke jonge mensen! Vriendin studeert nog :wow: Was allemaal ook heel mooi ingericht, ruime badkamer mét douche, wc én royaal bad. Prachtige keuken, achterkant huis voor de helft van glazen deuren om naar de tuin te gaan en een hele grote garage. Nou daar zou ik ook wel kunnen wonen hoor!

Paardje gisteren ook nog gereden, maar hij was erg... apart. :+ Hij was weer heel stug in het begin en nét niet lekker aan het been. Toen ik hem een beetje aan het sjouwen had werd hij opeens fris en sprong hij van alle geluidjes opzij en was de grote loodsdeur opeens hartstikke eng.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:08

wahahah vlinders is miss nog iets te veel van het goede :Y) :D

poehee klinkt idd wel luxe, wil ik ook! Miss toch maar opzoek naar een rijke bejaarde :))

paarden blijven apart soms hahah uiteindelijk wel lekker gereden?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:15

Ik had hem in elk geval weer los en voorwaarts en ik heb heerlijk kunnen galoperen doordat hij wat heet werd, maar de draf en stap waren nog steeds niet echt lekker omdat hij in die gangen steeds een uitweg zocht om ergens voor weg te springen. :P
Vanavond misschien weer het springzadel erop leggen een een kruisje springen ofzo, daar wordt hij vaak ook weer wat losser van.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:16

springen helpt idd wel, vooral in uitjes lekker veel achter elkaar!

Hopelijk wordt hij dan weer wat losser ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:55

Concoursgangers, Succes!
Ik heb net mijn cc afgezegd, aangezien ik echt een hoofd heb dat op ontploffen staat. Wel 1 positief puntje, heb net redelijk gezellig gekletst met mijn moeder!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:57

wat vervelend van je hoofd mootje :(:) ! wel fijn dat je gezellig met je moeder gepraat hebt!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:11

Goede vakantie gehad dus Texelse!
Dat is fijn dat je gezellig hebt gepraat met je moeder Mootje. Sterkte met je hoofdpijn.
Concoursgangers succes! :D
Haha, je paard zag dus bakkabouters ineens Annetje. :P

Ik zou vandaag gaan brunchen met vriendinnen, maar haar oom is vannacht overleden. Dus dat doen we nu een andere keer.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:46

Goedemiddag al weer !!

@Texelse: Mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad en dat je heel huis terug bent :)
@ Mirthe: Dat jij tot zo laat weg mag blijven... Ik echt niet en moet de volgende ochtend ook gewoon me paardje doen. Maar zo te horen waren er dus een stel leuke jongens :Y)
@ Annetje: Aparte beesten soms, hopelijk dat hij na het springen weer losser wordt.
@ Evony: Succes met die jongen, miss wordt wel wat ;)
@ Anthea: Hier was de bak niet bevroren, maar wel super balen dan...

Oefenparcour ging gister avond helemaal goed. Eerst parcour liep hij wat door me heen dus ook 1x een volte gedraaid want dat kan nu mooi. En 2x ging al veel beter hij kwam terug. Beide rondjes zijn de balken blijven liggen en geen stops. Dus helemaal blij :D
Net thuis dressuur gereden, meneer was weer lekker strak dus gevolg met aan galopperen: nijdig worden.
Dus hem weer lekker los gemaakt in zijn lijf en later liep hij al weer veel beter.
En nu even kijken wat voor huiswerk ik hem na de vakantie dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:49

@ eef. het is ook een heel leuk dier. Helaas maar een E pony maar wel paardgefokt. Ik heb haar al vanaf dat zij 9 maanden is en zij is van 1993. kan qua afstamming moederskant bijna subsidie aanvragen :D . Is van moederskant oud bloed gelders maar heeft niet het rustige karakter daarvan. Heethoofd/stuiterbal pastmeer bij haar.
@ anthea hier is de boel ook keihard en dat zal de 1e paar dagen ook nog zo blijven met -6/-7 's nachts.
@ mootje sterkte met je hoofd.
CC gangers succes

Net B pony's gejureerd en dat ging niet slecht op een enkeling na. Ga zo naar huis om te klussen in mijn huis (ben nog bij de stal) en zal straks ook de foto's even inladen op mijn album zodat iedereen ze kan zien

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:55

bvw schreef:
waren het zulke leuke jongens? :P

Nee joh, maar ik was met Mathijs en die ging bij de groep uit Peize, en ik zag verder geen bekenden. Later in een andere zaal waren er wat beteren :Y)

Balen Anthea! Volgens een stalgenootje is die van ons ook hard...
Welkom terug in ons kikkerlandje Texelse!
Hihi goed bezig Saar! Hier niet zoveel leuks, alleen een griezel die in de zomer de hele tijd achter me aanliep heb ik even op z'n neus laten kijken, hij kwam alweer meteen naar me toe maar ik zag dat op tijd, dus ik heb zo een kennis op z'n bek gepakt :o (die daar op zijn beurt geen problemen mee had, maar die was zo smoor dat ie er vast weinig meer van weet)
Wat fijn dat je weer eens gezellig met je moeder hebt gepraat Mo!
Netjes van je oefenparcoursen Sanurie! Ik mag wel tot zo laat wegblijven en meestal mag ik wel uitslapen, maar mijn moeder wil me na het stappen ook wel al om 9 uur eruit roepen hoor :+ . Net om 20 over 12 wakker gemaakt
Oei dat is naar Sann!
Goed bezig Caroline!

Ik zal even de middagronde met het hooi gaan doen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:06

nou het hoeft van mij niks te worden hoor, hahah ben ik ook wel even klaar mee :+
wil gewoon lol hebben :Y)

over lol gesproken, stal sab is nog niet leeg of ik heb al weer stal opvulling :oo
was niet helemaal de bedoeling hahaha :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:13

Hoi hoi

Hier al mooi op tijd wakker. Gister was het ook niet al te laat dus vandaag lekker fit. Mirthe jij bent wel een beetje gemeen ;) die jongen natuurlijk helemaal teleurgesteld.
Texelse is lekker weer thuis. Is hier wel echt waterkoud.
Geert moest net even op een stoer paard wat een jaar niet gereden was. Hij is heel groot en sterk en hij moest dat meisje even helpen. Maar wat een mooie bok! Echt iets voor Geert. Beetje baldadig stoer en sterk. Maar zo gruwelijk mooi. Toch maar is kijken want ze willen hem wel verkopen omdat ie net wat te mans is voor haar... mmmm Tis al zo'n dure maand! (nieuwe auto- en behandeling Zeus)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:02

jee mirthe wat ben jij een sletje ;)

Nog meer vlinders in het topic! Hopelijk is hij er volgende week weer Evony, misschien heeft weule nog wat tips voor je...

Texelse welkom back! Fijn dat je vakantie geslaagd was!

Wiso was op cc heel braaf en ze liep ook nog eens super fijn! Was echt heel blij met mijn proefje ook al zaten er nog wel wat foutjes in. Jury vond het alleen 165 punten waard :(

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:09

dat is altijd vervelend bvw als je gevoel niet overeen komt met de punten!

Ach kan er ook niet mee zitten als hij er niet is eerlijk gezegd hahah, wel jammer maar meer niet :+

we gaan trouwens mijn nieuwe aanwinst dinsdag waarschijnlijk ophalen *\o/*

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:40

Dat is goed balen bvw... Volgende keer hopelijk wel een betere overeenkomst!
Leuk Evony, wat voor 1 heb je nieuw?

Ik heb echt een heerlijk lui dagje! *\o/*

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:47

de merrie die ik afgelopen week voor een kennis heb gereden :+

Een 12 jarige balzflug stermerrie, echt heel veel vermogen maar wordt onder de verkeerde ruiter snel nerveus en gestresst mag haar meteen in het M1 starten maar wil vooral veel rust en vertrouwen geven aan haar voordat ik ga starten.

Was niet de bedoeling dat de stal zo snel opgevuld zou worden, alleen de oude eigenaressen moest er vanaf maar wel naar een goed tehuis, mijn instructrice wou haar graag kopen maar had zelf geen ruimte door 5 paarden maar weet helemaal hoe mijn manier van rijden is dus als het zou klikken mochten wij haar overnemen voor de prijs waarvoor zij dat mocht doen dus dat is wel mooi mee genomen :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:49

Leuk, dat is snel gegaan idd. Maar meestal gaan zulke dingen snel, als je eenmaal wat vind en het klikt. Binnenkort komen er foto's? :D

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:51

Goedemiddag allemaal,
Heb inspirerende filmpjes gezien! Gisteren al, maar had de tijd niet om te reageren. @Mootje, balen van dat ontploffende hoofd. Nooit leuk om CC af te moeten zeggen. Bijkomend voordeel dat je fijn met je moeder gesproken hebt. (Ook) Niet zo'n makkelijke relatie met je moeder? Ken het.

@Texelse al lekker aan het skieën geweest! Super hoor met 3 generaties. Kan mij voorstellen dat dat bijzondere ervaring is.
@ Sanurie, goed hoor dat je al rondje foutloos M hebt kunnen springen. Goede voorbereiding op de Regiokampioenschappen.

Meer weet ik zou uit mijn hoofd niet meer. Sorry, jullie hadden vast ook heel wat te melden :o
Gisteren eerste training van Regio West gehad in Moordrecht. Wat een fijne instructeur is Michiel Brons zeg! Had ik natuurlijk al meerdere keren gelezen, maar heb het nu zelf mogen ondervinden. Was prima training. Eerst wat losse sprongen en die werden al snel aaneen geregen tot lijntjes. Controle, controle, controle dat was de boodschap. Vos' conditie is prima, want na 5 kwartier was hij nog net zo fris als toen hij van de trailer af kwam :D . Vanmorgen ook geen greintje last van spierpijn zo te voelen. Hij liep dressuurmatie ook weer fijn. Nu middagje de griep van mij af proberen te slapen/hangen ;(

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:57

Sannnn schreef:
Leuk, dat is snel gegaan idd. Maar meestal gaan zulke dingen snel, als je eenmaal wat vind en het klikt. Binnenkort komen er foto's? :D

tuurlijk komen die er :D

heb zelfs al een filmpje maar die is te lang voor youtube dus moet even kijken hoe ik die in stukjes ga knippen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 16:11