[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:50

Goeiemorgen!
@Vief: Succes vandaag met je drukke planning!
@Caroline: Jij hebt vandaag ook lekker vol gepland, hopelijk gaat alles lukken! En van je werk is wel minder zeg! Gelukkig is het maar voor een korte periode.
@PB: Gefeliciteerd! Ging dus weer lekker.
@BB: Jij ook lekker gesprongen weer.
@Corien: Fijn dat Lasko lekker liep.
@WL: Wat balen van Word zeg! Hopelijk kun je het nog wel goed krijgen!
@Bianca: Fijn dat Bull zo braaf is!

Ik ben weer op stage. Vanmiddag heb ik een gesprek voor een mogelijke afstudeerplek, dus erg spannend. Daarna door naar het ziekenhuis voor mijn handje. Als het goed is halen ze de hechtingen eruit en krijg ik gips. Hopelijk doen ze er wel rustig aan mee, want ik kan er nog maar weinig aan hebben :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:53

peanutbutter schreef:
Simmie: Gewoon zo rijden gaat een stuk beter dan crossen. Merk wel dat er dan veel meer kracht op komt te staan en je veel meer klappen te verduren krijgt met de knie.
Maar we hebben wel besloten om Hattem af te zeggen voor komend weekend.

Gelukkig maar dat je nog wel wat kunt rijden dan.
Wel jammer dat je Hattem moet afzeggen, maar wel verstandig. Hattem is nou ook niet de makkelijkste cross.

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 08:58

Nee, daarom. Daar wil je toch controle hebben. En hij denkt een heel stuk mee en doet altijd zn best, maar als ik er niet optimaal opzit kan hij ook niet alles.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 09:00

En dan is het verstandig om voor safe te gaan. Je voelt je toch ook niet pretttig als je je paard niet optimaal kunt helpen indien nodig.
Je slaat jezelf voor je kop als er daardoor iets zou gebeuren met je paard.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 09:02

Goeiemorgen!
Ik heb wel bijgelezen, maar ben de helft al weer vergeten :o

Vief gaat naar Leiden,
Sofietje had geen spierpijn,
PB heeft er weer een winstpunt bij +:)+ en kan niet crossen :(:)
Lotte zoekt een laptop (ik heb ook een Acer en het is een heel fijn ding :j)
en Bianca heeft Bullie meegenomen naar de clubles!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 09:25

Volgens mij heb je meer onthouden dan ik Shanouk!

PB, is wel een verstandige keuze denk ik om Hattem af te zeggen. Net als simmie al zegt, je kan jezelf wel voor de kop slaan als er wat gebeurd! Wel super trouwens van je wp en eerste prijs!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:36

Jammer dat je Hattem hebt afgezegd PB. Al is het denk ik wel een verstandig besluit :(:)

Zo ben even bij mijn ouders, jasje naar het postkantoor gebracht en de nieuwe aanwinst even op de foto gezet.
Gaat lekker met mijn jasjes :j

Afbeelding
:9 :~ :~

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:44

Dat is een heel mooi jasje Vief, de kleur is erg gaaf!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:50

:wave:

Wauw Vief, mooi jasje :j
Balen dat je Hattem af moet zeggen PB, maar wel verstandig.
Ik heb ook een Acer Lotte. :j Fijne laptop.

Uk liep gister weer erg fijn bij Adelinde. :D Echt fijn gereden. Nu wel spierpijn. :Y)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 12:17

Goeiemiddag :)
Vorstin heb ik een tijdje in de binnenbak gereden met de deur open, ik kon haar wel uitwringen daarna := Ik ben blij dat haar haar er dit weekend af gaat!
Hier komen er behoorlijke buien voorbij. Ik heb Vorstin toch maar buitengezet met haar regendeken, want ze mag nog maar tot en met vrijdag naar buiten. Zodra ze geschoren is mag ze van de staleigenaresse niet meer op het land helaas.

Mooi jasje Vief!
Fijn dat Uk weer zo lekker ging Hilde :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:26

Goeiemiddag! :wave:

Snoekiej schreef:
Hier komen er behoorlijke buien voorbij. Ik heb Vorstin toch maar buitengezet met haar regendeken, want ze mag nog maar tot en met vrijdag naar buiten. Zodra ze geschoren is mag ze van de staleigenaresse niet meer op het land helaas.
D

Hoezo dat niet dan? :?

@ vief: cool jasje! Je hebt echt een super stel jasjes bij elkaar!

@ hilde: hoe vaak les je bij Adelinde? Top dat het zo lekker ging :D Alweer Z1 plannen?

Ik ben vandaag vrij. Al bij de fysio geweest, ons veulen en de 4jarige bekeken en tegelijk het scheerapparaat opgehaald voor Zoë. Die moet er ook aan geloven.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:47

Lekker dat je vrij bent Rowo :).

Vief: mooi jasje :))

Hilde: vergeet morgen niet te smsen dat ik de kleren niet moet vergeten :+.

Ik zit nu op school, moet tot 3 uur. Daarna naar huis en rondje om met Sofietje doen en daarna de 4 jarige merrie rijden. Die word normaal door een ander meisje gereden maar die is ziek. Dus zal ik haar even rijden :).

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:07

:wave:

Nu 1 x in de 3 weken Mandy. Maar wil 1 keer in de 2 weken gaan lessen. :) Heb zaterdag onderlinge wedstrijd van onze vereniging, is bij ons thuis. Ga dan Z1 starten. Heb verder nog geen wedstrijden opgegeven. Ben ook nog niet echt aan het trainen voor het Z1, de basis wordt inmiddels steeds beter, dus dan gaan de oefeningen ook makkelijker.
Fijn zeg dat je vrij bent!

Ik zal je morgen smsen Kim. :Y)

Ik zal eens met mijn stageopdracht bezig, die schiet er steeds bij in. :o

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:33

rowo schreef:
Goeiemiddag! :wave:

Snoekiej schreef:
D

Hoezo dat niet dan? :?

Dat vraag ik me ook af Snoekiej.. :o?

@Rowo: Lekker dat je vrij bent ;) . Ga je haar vandaag scheren?
@Hilde: Succes ;) ..

Ik ga zo naar de onze plaatselijke computerzaak, even kijken wat ze me daar kunnen aanbieden. Ik heb nu heel veel op school zitten uitwerken, maar het is eigenlijk geen doen.. Je hebt daar zo weinig bij de hand en mijn concentratiepeil schiet er soms ook een beetje bij in :o ...

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:41

jeeeeeeeeeee Vief...

Wat een mooi jasje zeg!!! Ik zag in je profiel ook een mooi bruin jasje!!! Als ik weer wat gespaard heb, klop ik bij je aan!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:50

@ kim: succes nog op school en rijd ze vnvd. Hoeveel paarden hebben jullie eigenlijk?

@ hilde: 1x in de 2 weken vind ik ook erg fijn. :j
Maar Z1 ben je dus nog niet gestart? Want dat meende ik namelijk van wel?

Net heerlijk in het zonnetje gereden met Zetje daarna Zoë direct gelongeerd in de stromende regen :+ Echt een onwijs leuke hobby hebben wij :))

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:51

sjiek kleurtje vief!
Die verkoop je vast wel weer snel

Ik snap ook niet waarom kale Vorstin niet meer op de wei mag...

Mensen die moeten/gaan leren succes! Ik moet er vandaag denk ik ook aan geloven

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:54

@ Mandy. Ik zou Z1 starten ja maar toen kreeg Uk die huidallergie en heb ik een hele hoop wedstrijden af moeten zeggen. Door die Prednison werd ze erg stijf. Heb haar nu pas weer echt op het niveau wat ze daarvoor had, vandaar. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:56

Oh vandaar... ik dacht al dat ik weer wat gedroomd had :D Ach crossen is ook leuk ;)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:09

Ik ben ook weer thuis van school. Moet deze week echt wel eens mijn huiswerk gaan doen :=
WolinLotte schreef:
@Rosalie: Je hoeft dus niet persé meer een zadel van Divoza af te nemen? Of heb ik wat gemist ;) . Over wat voor speciaal zadel heeft je fysio het?

Ik neem wel een zadel bij Divoza af, anders zou ik geen korting/schadevergoeding krijgen. Dit zadel staat ook niet bij hen in de gids/op internet. Het gaat om een MSFC zadel: http://www.equinesaddlery.nl/zadel-galerij/dressuur-zadels/2/ Kijk maar eens bij de informatie. Maar ze verkopen deze dus wel bij Divoza!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:15

Hopelijk gaat het nu met dit zadel wel goed, maar volgens die info is dit inderdaad het zadel wat je zoekt!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:49

Ik ben ook weer terug en klaar voor vandaag :D

Mooi jasje vief.
Vanmorgen nog even spectakel gehad. Mijn ruin was weer ontsnapt en rent weer eens de weg op. Vrachtwagen net op tijd op de rem met gierende banden ....
ruim een kwartier in de stromende regen bezig geweest. Hij had geen halster om en rende via de weg door wat voortuinen en wat weilanden. Idioot...
Uiteindelijk rent hij terug naar huis en gaat daar bij de trailer grazen en wacht tot ik er weer aan kom.
af en toe zal je ze toch....... _-:( _-:(
Fysio was gelukkig goed.

Weet of heeft iemand een thiedemann teugel compleet voor een paard te koop? Is voor een manegepaard.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:51

Bedankt voor alle lieve reacties :D
Simmie: Ben het helemaal met je eens over dat ik mezelf voor de kop kan slaan als het niet gaat. Zondag voelde ik me ook zo k*t na de cross. Vooral omdat het de keren ervoor zo super ging, het nu een stuk minder zwaar was dan Brugge en dat je dan zulke stomme fouten hebt. Voelde me echt de kneus van de dag...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:51

Mooi zadel hoor Rosalie!! :j

Ik heb ernstig warme vesten te kort voor op stal, heb van die leuke wollen vestjes (altijd leuk als je je stal opstrooit) dus heb maar even een paar warme Horseware vesten besteld, mijn paard lekker warm in Horseware, dan ik ook :+ ..

Ik ga maar eens even richting stal!! Wolin is extra vroeg binnen gehaald vanwege het slechte weer.. Dus even een ritje maken ofso :) .
Ik ga vandeweek even een zak Marstall Champion halen, voorheen stond ze op E-zonder haver van Marstall, maar hier begon ze van te kopschudden en nu staat ze op Pavo Nature's Best.. maar ik merk dat ze nu gewoon te weinig uit kan halen en ik er echt veel van moet voeren wil het haar behoefte dekken. Kijken wat Champion doet, hopelijk begint ze daar niet van te kopschudden :\ .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:53

peanutbutter schreef:
Bedankt voor alle lieve reacties :D
Simmie: Ben het helemaal met je eens over dat ik mezelf voor de kop kan slaan als het niet gaat. Zondag voelde ik me ook zo k*t na de cross. Vooral omdat het de keren ervoor zo super ging, het nu een stuk minder zwaar was dan Brugge en dat je dan zulke stomme fouten hebt. Voelde me echt de kneus van de dag...

:(:) Welnee.. Ik zou de lat gewoon weer even wat lager leggen, doe je jezelf voorlopig even een plezier :(:) .