Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vanmiddag nog gereden, lekker braaf getraind. Galop is nog prima te doen dus dat veel gedaan.
en ach geef het een kans, het is kerst
.. Ondertussen houd ik mijn ogen open naar ander lekkers
... Heb twee paar laarzen gekocht; die veterlaars en de Global stal/rijlaarzen in suèdelook, die zaten ook zó lekker. Dus heb die erbij gehaald voor de buitenritten
, waren nu in de aanbieding. Heb m`n moeder een nieuwe ruitjesrijbroek kado gedaan voor de kerst en ik heb dezelfde gekocht, allebei een bijpassend sjaaltje erbij *lach me rot, ik en setjes
*.
.
Was vast erg komisch om te zien.
Heerlijk
Ze had niks door en 't was erg gezellig. En er was een heerlijk Italiaans buffet. Zijn niet heel lang blijven plakken, maar nog even gezellig naar de stad gegaan. Waar we om 8 uur al aan onze 2 overheerlijke cocktail zaten
Mooi op tijd thuis
Ik wilde ook nog wel even een drankje doen in de stad, maar moet morgen mijn opdrachten voor leggen om het af te laten tekenen en dat heeft nu even voorrang
. Bovendien was ik gister na mijn nachtdiensten ook niet heel erg op tijd in mijn bed. 
en mooi dat ze niks door had! meestal is dat het grootste probleem. 

(2e fase ziet iedereen hier gewoon als barrage
)
)

Vandaag maar weer even kijken of ze weer zo lekker wil aanpakken. Jipje heeft de komende weken even rust, loopt niet helemaal rad. Hopelijk kan ik hem in het zomerseizoen nog een paar keer starten.
...
..ik dacht: "NEEEE..DAAR GAAT M`N WERK!", gelukkig ploepte die na 10 minuten zoeken naar boven in 'geschiedenis'.. Pffff, ik was zo blij
..
en ik lees dat je dan bij Mistid komt, leuk is dat! En mooie kast hoor
, ff doorbijten. 
Zou anders echt balen zijn 

. Maar het was B, dus we zien wel.

.
, maar nog even en dan kun je zelf rondscheuren
.
.