Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:Dat scheelt idd wel. Ik werk meestal zo'n 8.5/9 uur per dag, hangt af van of ik idd nog naar stal moet.
Tip: bereid Stijn alvast maar voor op veel huishoudelijk werk
marieketencate schreef:Lielle schreef:Dat scheelt idd wel. Ik werk meestal zo'n 8.5/9 uur per dag, hangt af van of ik idd nog naar stal moet.
Stijn gaat na een week samenwonen voor 6 weken naar Londen
) wanneer het jou uitkomt.
marieketencate schreef:Lielle schreef:Dat scheelt idd wel. Ik werk meestal zo'n 8.5/9 uur per dag, hangt af van of ik idd nog naar stal moet.
Stijn gaat na een week samenwonen voor 6 weken naar Londen

ik zal foto's proberen te maken
Vieva schreef:vanavond lekker crosseik zal foto's proberen te maken
Gaat hier alles goed?

Lielle schreef:lekker dagje L0ve![]()
Wb startkaartaanvraag, volgens mij mag je dan ook gewoon starten, moet je wel een blanco coupon gebruiken en die zijn duur.
Moet nu 3 keer per dag 2 pillen slikken :|
En dan 2 paarden rijden en uitmesten. In het huishouden hoef ik niet zoveel te doen.
Ik heb ook een keer zoiets gehad, alleen op mn been gelukkig maar dat jeukte heel erg en deed ook zeer bij mij
dus daar heb ik niet al te veel vertrouwen in.
Ik eet wel dagelijks bij mijn ouders, dat is zo makkelijk en ik kom er langs als ik naar huis ga. Als ik later bent staat het in een bakje en warm ik het thuis op

Gelukkig ben ik niet zo kritisch! En dan woon ik nu nog in een appartement, wordt nog wat als we een groot huis met tuin hebben… En dat hoop ik toch binnen een jaar wel te gaan meemaken.
best grappig