[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 01:23

Andrea, op de 2e foto heb ik er het beste zicht op en lijken ze mij niet te groot. Je kunt nog even kijken hoe of hij stoort in de knieholte als je het been optilt, dan kun je het goed zien. Je zou ze eventueel nog een heel klein stukje lager vast kunnen maken, maar dat is moeilijk te zien op de foto. Blijf je twijfelen, stuur maar een pb!
Enne, dank voor het vertrouwen in Castenray!

@Maxjuh, ook de waterpartij!

Leuk dat jonge grut, JJ!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 07:29

Canter: ik zal ze nog even een keer omdoen en goed kijken of ze storen in de knieholte, daar had ik nog niet naar gekeken. Weet nog niet of ik er vandaag aan toe kom, druk dagje namelijk

Zometeen eerst Madine even netjes maken, had de benen gisteren al gewassen. Dan even een springrondje, er doen er 110 mee in de B dus ik ga het niet afwachten, ik ga gewoon voor een fijn rondje
En dan moet ik om 5 uur werken want het wordt natuurlijk kneitertje druk in het restaurant

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 08:23

gomir schreef:
reeskees schreef:
@ gomir, zal ff de groeten doen. als je wilt kun je volgens mij nog wel mee rijden in het laatste uur (om 23.00)
edit, zi enet dat het nu wel vol is
Ik moest werken tot 23.00 dus dat was toch niet gelukt En bovendien vind ik het zonde van mijn geld om bij iemand te gaan rijden waar ik twee jaar les van heb gehad Weet toch al wat ik dan te horen ga krijgen

Vief: Wat een geweldig koppie op die laatste foto. Lekker dat het weer beter met hem gaat

ik moet zeggen dat ik er toch weer veel van opgestoken heb!! maja misschien ook wel omdat het weer een nieuwe combi is!!
denk je om 9 uur weg te kunnen op een paard te halen...moet je moeders opeens boodschappen doen met de auto

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 09:13

gomir; ja, heel fijn alleen springles, heb het nu al 3 x na elkaar gehad

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 10:27

Citaat:
denk je om 9 uur weg te kunnen op een paard te halen...moet je moeders opeens boodschappen doen met de auto

Ik heb het eens gehad dat ik een springwedstrijd had met Junior, en ik kom aan de eigenaar is een lekker buitenritje aan het maken! Hij was even vergeten dat ik wedstrijd had! Gelukkig net op tijd terug, paard ingeladen en op pad, hij was mooi losgereden.

Doe maar kalm aan Andrea, ik hoor het wel.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 11:00

Haha dat is wel een mooie aktie Canter...

Ik ben zonet druk met Wise bezig geweest, ik kan al op haar hangen! (al is het in de stal dan, maar het begin is er!)

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:43

Sjaan schreef:
Anja, naar welke Aoc wil je dan?

Naar het AOC in enschede..

En ik lees net de brief goed..Staat gewoon de verkeerde opleiding erop

er staat Dierverzorging op terwijl ik dierenartsassistent wil doen!!
De scholen zitten vanaf nu een week dicht door de Mei vakantie en heb al gemaild..maar moet er 11 mei al zijn..Geen idee hoe ik dat ga doen..Toch maar proberen te bellen dan..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 14:01

Anja, dat is balen. Ik weet uit ervaring dat de administratie van een AOC niet altijd even goed werkt

Lielle het gaat wel redelijk op mijn werk. Ik moest gewoon weer aan de gang. Helaas werk ik met iemand samen die er een zooitje van maakt. Nu ging zij met vakantie en kon ik alles meteen weer op orde gaan brengen. Niet echt rustig aan beginnen dus.

Marieke gefeliciteerd met je nieuwe paard.
Mijn pony had ook altijd veel last van hoefzweren in het sgw seizoen. Hij heeft dunne zolen en het is natuurlijk geen mooie dressuurbaan waar we in trainen
Ik heb hem toen op leren zooltjes gezet. Dat werkte bij hem super.

En nu weet ik het niet meer

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 14:12

Marieke, hoe is het nu met Pico? En nieuw paard? Heb ik wat gemist??

Mijn zusje belde net op vanuit Wierden! 3e prijs in het springen met 50 stijlpunten en een 2e en 3e prijs in de dressuur met 199 en 186 punten!!!
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 29-04-06 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 14:15

Leuk paard is het Marieke!

Vanochtend wel lekker getraind, in het begin paar keer een stop, maar mn eigen schuld.
Lijntje met al die heggen en die greppels ging ook heel simpel, en ook de heuvels leverden geen problemen op.

Anja; balen zeg, hopelijk lukt het nog op tijd!

Hoorde net dat Checkmate van Meredith niet door de keuring is gekomen vanochtend
Het is dus maar de vraag of ze de andere parcoursen van de wereldbekerfinale nog kan starten.. maarja, de gezond van het paard gaat voor!

Chantal; super van Muriel zeg!
en leuke nieuwe ava heb je

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:50

Training ging echt super, volgens Rob wordt het een winnaar

springt huizenhoog en is superhandig.....en ook nog es hartstikke braaf

Heb alleen Lielle gemist?

Pico weet ik nog niet, smid komt als het goed is vandaag, ze liep vandaag al wel weer een stuk beter, dus misschien toch een hoefkneuzing ivp een zweer..

Netjes gedaan van je zus Chantal!! Leuk is dat he, ik was ook altijd helemaal trots als Katja goed reed!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:57

Marieke, ik zit een paar pagina's terug te lezen op zoek naar je tekst over je nieuwe paard. Maar ik kan niets vinden?? Vertel!!

Haha Canter, dat lijkt me ook humor! Kom je het paard halen voor wedstrijd: is ie er niet

Balen van Checkmate..

Goed van je zusje, Sjaan.

Vervelend Anja, nu moet je er weer achteraan.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:14

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:18

Ben net weer thuis. Vriendin opgepikt en toen naar Arnhem gegaan. Komen we daar was het echt vet rustig.. Dus wij hadden al zoiets van het zal toch niet he Waren dus echt ALLE winkels dicht De hele stad was gewoon uitgestorven echt geen kip te bekennen en dat op koninginnen dag
Ook nog een dikke regenbui op ons kop gehad. Voor het goeie doel nog wel een appeltje gekocht bij een schattig meisje die in de regen nog een heel dansje voor ons ging doen

Toen nog even naar m'n opa en oma gegaan (wonen ook in Arnhem) en toen maar naar Apeldoorn gegaan. Daar was alles gelukkig wél open en was het ook lekker druk! Uiteindelijk nog een leuk vestje bij de H&M gekocht.
Bikini's waren nergens te vinden en "De" schoenen heb ik ook nog niet gevonden. Vorig jaar ook nog maar een jaartje langer op m'n Allstars gelopen omdat ik toen ook al niks kon vinden, ben nogal kieskeurig

Ga zo je topic even bekijken Marieke, maar wat leuk dat je er een paardje bij hebt!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:31

@ JJ wat heeft die bruine (Rebel) een lief smoeltje zeg

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:49

Balen Vief!! ik stond bij de paardensportwinkel vanmorgen ook voor een dichte deur, vanmiddag kwam ik er pas achter dat het koninginnedag is

is trouwens gewoon een verwijzing naar het Lunteren topic.....heb nog geen foto's dus een topic openen is niet zo handig! Maar die foto's komen nog wel!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:04

Marieke: nog bedankt voor je chocolade bol
Ik was een en al choclade en slagroom, maar hij smaakte super!

Anja: dierenartsassistente valt onder dierverzorging volgens mij. Dus ik zou er even over bellen

Jitske, ja jammer dak je niet echt gesproken heb.. Brittje leek niet zo heet als in Maarsbergen!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:57

balen vief en marieke...

we hebben vanmorgen Oetje gehaald, met de waarschuwing, dat ze gister niet was gereden en dat je haar tegenwoordig moet vasthouden bij het opstijgen
na haar op stal gezet te hebben, even met een paar naar een paardenzaak geweest, waar ik een dekje kreeg van eentje omdat ik wat foto's had gemaakt voor haar
daarna weer naar stal en de Indoctro gereden... idioot beest hopelijk is ze morgen wat te houden

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:02

Hmmm kom thuis en kon nog lekker met mijn andere paard gaan stappen maar die was echt knettergek. Sprong boven mn hoofd uit. Dus heb m maar weer terug gezet

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:28

Het weer hier vanochtend!

Afbeelding

Wonderland in het land!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb mijn wedstrijd afgezegd voor vandaag. En heb met Turella gfesprongen! Ze vond het wel leuk maar het werd direct weer duidelijk waarom ik niet mag crossen met haar. Vanuit de galop gooit ze alles eraf. Al is het maar 50 cm. Maar ach we vonden het allebei weer even leuk!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:49

we leuk dat je een keer hebt gesprongen, het gaat er toch maar om dat je lol hebt!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:52

Leuke foto's

Jitske heb jij ook nieuwe plaatjes in je avatar?
Ik ga even Everwood kijken

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:00

Okeeee,hier komen ze dan!!

Nieuwe aanwinst:
Afbeelding
Picopic:
Afbeelding
Vriendje dat doet alsof ie het leuk vindt
Afbeelding
Even de hond bekijken
Afbeelding
Toch 2 druppels water Rex of niet dan?
Afbeelding

Toch even wat plaatsjes van Rex, want ik vind het echt een gaaf paard. Als iemand nog een dressuurruiter voor hem weet..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:18

Wat een leukerd Marieke
Heeft al een stevig halsje of niet?
Foto's van Rex zijn ook leuk!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:22

Leuk Marieke, hoe oud is hij eigenlijk? (of heb ik daar overheen gelezen? )

Leuk voor Muriel, Sjaan! Kon ze wel gebruiken na Etten-Leur.