Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LuffB schreef:Wat leuk altijd om verslagen, foto’s en filmpjes te zien na zo’n evenement. Een aantal van jullie ook gezien, maar ook een aantal gemist.
Tof paard dreamguide. Nu ik hem op film heb gezien ga ik jou de volgende keer zeker opmerken. En fijn zo’n positief rondje.
Ook tof voor jou dat alleen hindernis 12 een probleem gaf cookie.
Josewoos; wat balen dat het bij jou dan juist helemaal niet wilde lukken. Misschien idd dat ze in haar hoofd met hele andere dingen bezig was (misschien nog haar stal vriendinnetjes aan het zoeken?) dat ze zich niet op jouw kon focussen. Balen, maar hopelijk een eenmalig iets. Toffe bonte heb je ook.
xsensibel; zonde dat het voor jou niet eens door kon gaan. Heeft je paard vaker last met laden?
Cio; wij hebben elkaar al gesproken, jij weet al hoe tof ik je paardjes vindt.
Dewi; gaaf paard! Ik zou je gezien kunnen hebben, wij waren klaar met parcours lopen toen we bij de start de vrouw zaaien liggen, maar wist niet dat je een bokker was. Wel logisch dat de fut eruit is na een uur, maar fijn dat hij ondanks dat wel het rondje braaf deed.
Annika; nogmaals, zo tof hou jullie stiekem steeds een beetje jullie grenzen verleggen!
Laura; misschien nooit gedacht dit te zeggen, maar brave mickey! Haha
Happinez; balen van je training. Waar zou je heen zijn gegaan?
Joki; wat bedoel je met misdragen tijdens de springwedstrijd de dag ervoor, wat deed ze? Jammer van die ene weigering, maar uit je verhaal op te maken een hele verbetering op je wedstrijd de dag ervoor.
Natasha; leuke schimmel hoor. Fijn dat je 2de rondje zo soepel ging, dan had ie veel geleerd van zijn eerste rondje.
Scum; top van je rondje. Er stonden verder wat fotografen die mee waren met vrienden/ vriendinnen. Sannafotografie op instagram had vanaf nr 150 tot .... daar kan je evt nog aan vragen
Susan; wat naar van de (dubbele) valpartij van je man. Wel fijn om te lezen dat hij oke is en geen nare dingen heeft overgehouden aan de val
Cookie2222 schreef:Gaan er nog mensen naar die scoutingsdag van de Bavaria volgend weekend?
Ik had zelf graag mee willen doen maar helaas nog nooit gestart en dus geen 2wp in het B...
Misschien proberen we het volgend jaar, als we dan wel winstpunten hebben
Cookie2222 schreef:Gaan er nog mensen naar die scoutingsdag van de Bavaria volgend weekend?
Ik had zelf graag mee willen doen maar helaas nog nooit gestart en dus geen 2wp in het B...
Misschien proberen we het volgend jaar, als we dan wel winstpunten hebben
Cioccolato schreef:Gave water foto Dreams!
Ik rij geen scoutingdag. Niks voor mij.
Ik heb ook n heleboel fotos. Hou er van!
paljaslaura schreef:Ik zou juist de oefencrossen laten voor wat het is en ipv dan daarheen een les te doen. Heb je imo veel meer aan met een pony die niet 'lijkt' te willen crossen