Nee, dat maakt niet uit, maar als je in Geesteren had geboekt zijn het de buren van BV Het is een km of 7 van barchem vandaan (aldus Google Maps ) Spannend Eef, ben je al uit wat voor kleur hij wordt?
Nee, eigenlijk niet haha! Wel iets bruinigs maar welke kleur precies weet ik nog niet. Ik heb al wel de kleuren en materialen voor de living uitgekozen en de luifel.
daNiielle_
Geplaatst: 07-09-11 22:49
Noor en Margreet gefeliciteerd, wat een leuk nieuws! Annetje, sterkte met je paard. Je hebt in elk geval het geluk dat ze er van overtuigt zijn dat je ooit nog weer kan rijden! Joki, je zusje heeft leuke haflingers. Zou inderdaad wel heel anders zijn haha. He bah heb er geen zin in dat het om 5 uur al donker is hoor...
Morgen eerst uitslapen en dan richting school, moet helpen op Horse Event vrijdag. Echt een actie van school: Altijd om half 11 beginnen ivm reistijden van iedereen, komen ze nu aan met 9 uur aanwezig. Ga niet om 4 uur 's nachts in de trein zitten dus dan maar even daar overnachten morgen.
muts_marijke
Geplaatst: 07-09-11 22:58
Ik was een aantal jaar geleden aan het posten bij een cross hindernis in Neede, was er ook zo'n moeder met zo'n kind aan de borst... nou maakt dat verder niet uit maar het joch was toch zeker 5-6 jaar oud! Vond het echt niet ''mooi'' om te zien
Bruinig is wel mooi Evelien! Ik zat effe te denken of ik iets wist waar je kom slapen maar er is niet zo veel in Neede. Hotel Berkelpalace zit wel heel dicht bij ons.
Pff ben een portie moe. Eerst de hele dag gewerkt en vanavond lesavond voor de opleiding tot parcoursbouwer. Wel erg interessant! Noor: Je hebt al PB, maar laat Jer maar komen hoor .
Voor diegene wie van verder komen en z'n paard ook bij ons neer wil zetten voor een nachtje!! No problemo
Ik ga proberen te slapen en morgen weer vroeg op. Moet morgen weer de hele dag werken en 's avonds 2 uur les geven. Mag voor de les nog even op een 3 jarige D pony rijden, voordat het meisje er zelf op gaat. Die pony heb ik laatst voor 2 weken gereden. Zo'n schatje. Heb natuurlijk ja gezegd
pffff, borstvoeding..... de 1e 3 mnd., de 2e 2 mnd., de 3e 1 mnd. en daar is het bij gebleven. Alles heeft z'n voor en z'n tegen, ieder z'n eigen keuze, maar ik moet er niet aan denken om zo lang door te moeten gaan. Lekker met die tandjes... ze kunnen al met mes en vork eten en dan duiken ze nog onder je T-shirt. Nee hoor, niks voor mij.
Zo we schieten lekker op met de sgw. Alles is afgevlagd en morgen komt de TA. Dan kan het "crisiscentrum" ingericht worden, en laat ze dan maar komen!!
Snoekiej
Geplaatst: 08-09-11 02:12
GOedenavond! Ik ben net weer thuis van werken. Pff, ben wel moe hoor! Het was zowiezo geen beste dag vandaag. Ik werd vanochtend wakker op het tijdstip dat ik in de trein moest zitten naar mijn eerste college op de VU, verslapen dus! Toen maar gauw met de auto gegaan, katching 12 euro cashen voor parkeergeld. Toen kon ik het goede gebouw en de goede zaal niet vinden, dus half college gemist. Vervolgens hadden ze ook bij de boekhandel de boeken voor dat vak niet. Vanmiddag toen ik naar werk ging was de band van mijn brommer lek, en op werk heb ik 2 kratten bier over de grond laten gaan (gelukkig alle flesjes nog wel heel). Ga maar gauw slapen om de dag weer te vergeten! Gelukkig werkte Vorstin wel mee vandaag, ze had echt flink de turbo erop staan. Van het weekend 2 dagen wedstrijd!
Jeetje Lau, wat ongelofelijk klo.te! Wel fijn dat je al zo snel geopereerd kan worden! En je kunt ook altijd een paardje hierheen brengen hoor Leuk dat je gaat daten Mootje! Baaldagje dus Corien Ontzettend gefeliciteerd Margreet en Noor!! Jeetje Anne, ontzettend veel sterkte Begrijp dat je niet hier mee wilt kletsen, ik vind het af en toe ook moeilijk hoor.
Allemaal bedankt voor de reacties. Danielle ik heb inderdaad het geluk dat ze er zeker van zijn dat ik er ooit weer echt mee kan rijden, de vraag is alleen wanneer. Zover als ik begrepen heb was de plek waar het zat zeer ongunstig, maar was de mate waarin de pezen beschadigd waren nog niet heel erg ver. Daarom hebben we ook meteen ter plaatse shockwave therapie gedaan, dat schijnt te helpen.