Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
:
!

) heeft heel wat meegemaakt idd. Is nu 88, en de laatste jaren komen de verhalen wat los, en begrijp ik ook wat meer over zijn houding en gedrag
toen ik nog een puber was... Nou ja, beter laat dan nooit zullen we maar denken. Maar het is niet voor te stellen. Wij zijn wij dan een jankerds, en ontevreden. Hij is, schrik niet, lopend(!!!!) naar huis gekomen daar vandaan. En mijn moeder heeft nog een bewijsje dat hij daar weg mocht en daar staat al zijn bagage op vermeldt: 1 onderbroek.....

_Sim_ schreef:mistid schreef:. Nou uiteindelijk nog een hele poos gepraat en het is ook echt wel een leuke jongen maar nog zo'n broekie
"Zei het andere broekie".......
lekker enchilladas
. Ik kan redelijk makkelijk afscheid nemen van een paard.
Veel teveel spanning helaas. Zaten nog wel een paar redelijke stukjes tussen, maar vergeleken met de rest van de week was het bagger.
Nou, oké misschien heb ik wat overdreven. Zo slecht ging het nou ook weer niet en tijdens de tweede proef ging de jaarlingen in het aangrenzende land tikkertje spelen, dus dat verklaart wel wat. Ik baal gewoon dat hij (ik dus) het thuis veel beter doet dan op cc

Steeds op de achterbenen bij de uitgang en overal voor stoppen.....