Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog even bij de smid langsgeweest en door naar de controle was goed met 48. Springen was echt een flutparcourtje dat we dan ook foutloos aflegden. De cross maar rustig begonnen omdat hij ander zo langs 2 wandelde maar hij sprong er gewoon fijn over. Meneer wou wel over het varkenshok maar ik daar had ik andere gedachten bij
Verder fijn tot het water waar hij het niet helemaal snapte dat hij het paadje in moest ipv over de berg. Toch verder goed tot de finish waar ik met wat tijdsoverschreiding overheen ging. Controle met 55 Uiteindelijk bleek dat ze me bij het water toch nog een weigering hadden aangeteld
maar het feit dat ik 3 achten had bij de stijljury maakte dat weer helemaal goed

TeeGee schreef:Wat voor zadel heb je in het vooruitzicht Rosalie?
Ik wil in januari een Black Country kopen, ben ook al aan het sparen.
peanutbutter schreef:Wij hebben ook een Acer one en 1 ding: NIET aanschaffen!!!
Hij is vreselijk traag en bijna niet mee te werken.
..
.
. Over wat voor speciaal zadel heeft je fysio het?
gewoon de wp niet mee laten tellen als iemand "te" veel wedstrijden achter een heeft gereden
... geen idee hoe dit gekomen is en ik heb nu WordPad, maar dat werkt gewoon echt niet.. Wat een gedoe zeg, wordt er een beetje simpel van... Denk niet dat het wat gaat worden op deze laptop op dit moment
..
, fijn zo'n huis vol digibeten
..
. We hebben hier vlakbij een computerzaak zitten en ik ga daar ook maar even kijken vandeweek.. Ik wil niet van alles en nog wat er op hoeven installeren
.
.
. Ze was niet stijf ofzo van de cross.
. Ben zo goed in uitstellen. Gelukkig vrijdag vrij, dus dan kan ik mooi veel doen
.
enne jij boft met de sauna!!
TeeGee schreef:Wat voor zadel heb je in het vooruitzicht Rosalie?
Ik wil in januari een Black Country kopen, ben ook al aan het sparen.
hij is echt zo'n aanhankelijk lief kereltje met mij....huhihih.....de instructeur was erg tevreden over hem, vond het een paard met veel mogelijkheden. Een uur is alleen te lang voor hem dus heb ook heel veel gestapt en dan kan hij wennen aan de dravende en galloperende vreemde paarden om hem heen, daarin word hij nog wel een beetje spannend en zou hij het liefst bij wijze van op mijn schoot willen springen, maar ja.....dat gaat een beetje moeilijk als je op zijn rug zit....