Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, wat een dag, wat een week, wat een leven

Is het een stoere fries? En heb je hem nu al vaak gereden?
Ik moet ook nog even een cadeautje gaan kopen. Heb vanmiddag/avond een surpriseparty..
viefdepief schreef:Morgen
Hilde: Wat aardig zeg!Is het een stoere fries? En heb je hem nu al vaak gereden?

Lekker toch!!
En goed cijfer!
.
.
, je moet toch wat
..

!! XS gaat 'm alleen niet worden
, jammer.

Mis de muziekjes een beetje als ik in de trein zit enzo.
. Op vakantie vond ik dat ding ook erg fijn van m`n vriendin
. Heb nu al een Nintendo DS, met wat spelletjes ingeslagen. Nu is m`n paard weer even aan de beurt
. 
.
. Punten vielen me wat tegen (171). Het was ook zeker geen 190 waard nog, maar rond de 180 zeker wel. Maarja
... volgende keer beter.
. Mijn vader wou ze van de buurmans weiland naar een andere buurman z'n weiland brengen, lopend. Naja paps en ik met een emmer voorop, en nog een paar achter de schapen. maar de schapen gingen sneller dan wij liepen, dus ik er al tussendoor naar voren gerent. Gaan ze op de kruizing de andere kant op (richting ons eigen huis). En niet rustig, nee in volle vaart. Zegt mijn vader: Kim! rennen, eromheen! ik dacht:
. dus ik sprinten naar die schapen toe. Maar het was me gelukt. (eerst een half uur nodig gehad om weer op adem te komen
). Zegt mijn moeder: Jeetje wist niet dat je zo hard kon rennen. Ik: Nee ik ook niet
.
.

helemaal zelf, moeten alleen nog deuren in.

Wordt vast een latertje.