Heb trouwens een mega dikke bos rozen gekregen van de eigenaresse van Jorrit, echt heel lief! Jorrit is trouwens een fries die ik iedere vrijdag rijd, en wanneer ze op vakantie is ook. Leuk beest! Hij staat hier op stal, ze lest ook bij mijn moeder.
Hilde: Wat aardig zeg! Is het een stoere fries? En heb je hem nu al vaak gereden?
Mandy: Succes vandaag Ik moet ook nog even een cadeautje gaan kopen. Heb vanmiddag/avond een surpriseparty.. Denk vanavond ook nog even wat drinken met de meiden in de stad. Heb ook wel zin om lekker te rijden, maar Woll mag nog even een paar daagjes rust. Ga haar zo wel even fatsoeneren
@Vief: ..Wat een leven!!.... Lekker toch!! En goed cijfer! @Hilde: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERDDD!!! @Snoekiej: Hoe was je gala???
Ik lees hier steeds dat er allemaal rijbewijzen worden gehaald, ik januari ga ik dan ook eindelijk van start . Poeh.. nachtdiensten weer gehad... Heb heeeeeeeeeeeeerrrlijk geshopt gister!! Mooie schoenen, goeie dvd's erbij gekocht en een Nintendo DS ingeslagen . (En een zeeeeer gezellige date gehad, lag dan ook vrij laat weer erin...)Straks naar de Hypo en vanmiddag weer even de stad in , je moet toch wat ..
Ik heb zo wedstrijd in Sleen Springen met Kino, en het is nog onduidelijk of het wel of niet voor wp's is omdat het een 20X40m bak is, de ene zegt van niet en de andere van wel dus zal daar even vragen.
Goedemorgen, Vief, wat een goed cijfer! Snoekiej, was je gala leuk? Mandy, jij hebt vandaag ook genoeg te doen. WL, een DATE!!! en ga jullie elkaar vaker zien??? Mistid, succes vandaag!
Ik wil vandaag ook nog even rijden, hopelijk is de bak te doen er is vannacht behoorlijk veel regen gevallen.
@Nat: Daar ben ik nog niet uit. Ik voel niet heel veel voor hem meer.. Aangezien híj al een hele poos gek op mij is, maar in de tussentijd wel een vriendin heeft gehad, is bij mij het vlammetje wat zwakker geworden... En ik voel er niet heel veel voor, om in dat cirkeltje te blijven hangen. Maar dat mag niet wegnemen dat het wél erg gezellig was!!
@Vief: Vind ik dus ook Wat heb jij twee prachtige jurkjes te koop staan zeg !! XS gaat 'm alleen niet worden , jammer.
Veel plezier bij Woods
Ik ga bij de Hypo een paar veterlaarzen kopen. Was toch al toe aan een paar nieuwe chaps en jodphurs, ga in plaats daarvan voor die laarzen. Ben benieuwd!
Ja, zijn leuk he Vooral van die eerste vind ik het doodzonde dat ik hem niet pas. Maar goed helaas pindakaas.
Gaaf dat je nieuwe laarzen gaat kopen!! Ik heb mijn spaarpot eens ondersteboven gehouden en ga een ipod kopen. Wil ik al een poosje, maar vond dat ik hem toch wel voor het einde van het jaar moest gaan aanschaffen Mis de muziekjes een beetje als ik in de trein zit enzo.
Owjah, ik wil er ook zeker nog 1 aanschaffen, wellicht dat ik die ook nog wel aanschaf, maar dat zien we wel weer even aan het einde van de maand . Op vakantie vond ik dat ding ook erg fijn van m`n vriendin . Heb nu al een Nintendo DS, met wat spelletjes ingeslagen. Nu is m`n paard weer even aan de beurt .
Vief: Goed man van je 7 . Hilde: nogmaals gefeliciteerd
Ik kom net terug van dressuurwedstrijd (Selectie in Sonnega). Sofie liep eigenlijk wel lekker . Punten vielen me wat tegen (171). Het was ook zeker geen 190 waard nog, maar rond de 180 zeker wel. Maarja ... volgende keer beter.
Net keihard achter de schapen aan moeten hollen . Mijn vader wou ze van de buurmans weiland naar een andere buurman z'n weiland brengen, lopend. Naja paps en ik met een emmer voorop, en nog een paar achter de schapen. maar de schapen gingen sneller dan wij liepen, dus ik er al tussendoor naar voren gerent. Gaan ze op de kruizing de andere kant op (richting ons eigen huis). En niet rustig, nee in volle vaart. Zegt mijn vader: Kim! rennen, eromheen! ik dacht: . dus ik sprinten naar die schapen toe. Maar het was me gelukt. (eerst een half uur nodig gehad om weer op adem te komen ). Zegt mijn moeder: Jeetje wist niet dat je zo hard kon rennen. Ik: Nee ik ook niet .
hilde: gefeliciteerd! lekker autorijden kim: jammer van je punten.
Zo iik heb het erg druk, erg veel werken werk in een slagerij. MOrgen kerstshow, dus ook geen rustdag, en maandag weer vol aan de bak. Armani heeft op dit moment vakantie, en dat vindt ie niet zo erg, moet zeggen dat die wel erg de lucht in gaat nu!
Heb ook een zadelkast gemaakt en ben er best trots op helemaal zelf, moeten alleen nog deuren in.
Dat ziet er netjes uit zeg LZ!! Ik zou er idd ook deuren in doen! K moet zeggen dat ik blij ben met mijn ex-wc, waar een verwarming inzit. Zoveel beter voor je tuig!!
@ kim: altijd balen als je punten tegen vallen. DAt is helaas de dressuur. Dan kun je beter gaan springen
Lesgeven, rijden en 1 verjaardag zit erop. Nu nog de ergste verjaardag Wordt vast een latertje.
ja kan me voorstellen. Maargoed waar ik heen ga ( verander van stal, ga naar mistid@ bokt.) daar zijn ze bezig met een gezamelijk zadelkamer, en daar komt dit gewoon in te staan geloof ik, dus dan valt het mee.