Heb net mars ook gereden, ging fijn
na het weekend kunnen we wel al weer wat oefeningen meepakken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
na het weekend kunnen we wel al weer wat oefeningen meepakken.

Leuke paardjes allemaal!!
en ook nog eens lekker geshopt: heb een nieuwe kibini gescoort bij HEMA
, kon m niet laten hangen
...
, lippen stijf op elkaar en ze spreekt duidelijke taal:"Nee, ALLLSSSSSJEBLIEFT NIET!!
".. waardoor ik dus helemaal in een deuk lig. Echt te komisch was het.. Ze dook helemaal weg in mijn jas
!! En toen ze eenmaal die spuit in d'r mond had, keek ze ongeveer zo>>
met d'r oren wijd... alsof ze elk moment over d'r nek kon gaan hahaha
..
haha ben net terug uit de kroeg, was gezellig, nu maar even naar bed... 

Alles bij Kaptein is dus alweer het land op?! Ik ga thuis nogmaals een poging doen tot ompraten!

maar het ging heel erg goed, ogen dicht en been eraan: foutloos gesprongen en de barrage 1 balkje..!!!! Ik ben zo blij eindelijk m'n winstpunten voor het crossen!!
Snoekiej schreef:Haha, gekke WolinAlles bij Kaptein is dus alweer het land op?! Ik ga thuis nogmaals een poging doen tot ompraten!
, dan gaan ze allemaal tegelijk. Die van mij doe ik alleen de ochtend erna, omdat ze een blessure heeft gehad en het nu erg goed gaat! Dus dan kan ze samen met een vriendje als eerste het land op en alvast een feestje vieren voor de rest komt grazen.

die maten moet je dan proberen, en ik heb een buikflap, en daar zit een gesp aan die kan je dan dar aan vast maken, en een ringetje waar je een gespje kan maken.
of er een klipje aan maken.