Gefeliciteerd iedereen met z'n punten! Ik heb mooie foto's zien langskomen.
Ben ook weer thuis van werken, morge weer de hele dag. Nu 3 weken vakantie ga bijna elke dag werken. Zie ik bijna me paard niet, best jammer. Maja kan ik teminste al m'n leningen afbetalen En straks de lessen betalen.
Weer leuke foto's van iedereen!! Leuke paardjes allemaal!!
Vandaag heeeeeeeeerlijk geluncht met mijn beste vriendin bij de V&D en ook nog eens lekker geshopt: heb een nieuwe kibini gescoort bij HEMA , kon m niet laten hangen ...
Maandag gaan alle paarden bij ons lekker het land op! Dus vandaag de mijne weer ontwormd.. Nou zijn die andere twee van mij geen enkel probleem, leuk vinden ze het niet, maar ze zijn braaf. Wolin daarentegen gooit haar hoofd alle kanten op , lippen stijf op elkaar en ze spreekt duidelijke taal:"Nee, ALLLSSSSSJEBLIEFT NIET!! ".. waardoor ik dus helemaal in een deuk lig. Echt te komisch was het.. Ze dook helemaal weg in mijn jas !! En toen ze eenmaal die spuit in d'r mond had, keek ze ongeveer zo>> met d'r oren wijd... alsof ze elk moment over d'r nek kon gaan hahaha .. Afijn, 't gaat wel steeds beter, maar ik moet toch erg om haar lachen!
hahah klinkt idd erg grappig WL Vief: succes morgen Lielle: leuk paard hoor! PB: oei, das schrikken zeg. Gelukkig maar dat het uiteindelijk nog mee viel. Sterkte ermee
Ben vandaag naar Walibi geweest. Was echt super leuk. We hebben nergens langer dan een half uur in de rij gestaan en ook heel erg mooi weer gehad.
Goeiemorgen, ik mag zo lekker trainen Jetske, je hoeft niet te vlechten (doe ik nooit) en je kleur dekje mag je ook zelf weten. Verder moet je wel helemaal in vol ornaat. Haha, gekke Wolin Alles bij Kaptein is dus alweer het land op?! Ik ga thuis nogmaals een poging doen tot ompraten!
Goedemorgen! @Alle wedstrijdgangers: Succes! @PB: Hopelijk ben je snel weer de oude! @Rosalie: Balen dat je paard waarschijnlijk toch droes heeft! @Lielle: Leuk paard, start je deze in Castenray al B hc dan? @Melanie: Leuke foto's van Turijn! @Andrea: Balen van Madine, hopelijk geneest het snel!
Ik heb gisteren ook springwedstrijd gehad bij de club. Met Nika in het B, ze liep echt super simpel 2 keer foutloos rond. Kreeg helaas niet zoveel stijlpunten, maar werd toch nog 4e! Jipje liep ook erg lekker, in het basisparcours foutloos en in de barrage draaide ik de laatste bocht toch net wat te kort en daardoor een stop, maar wel een supergevoel en toch nog een 5e prijs! Vandaag is even een dagje rustig aan, ben de laatste tijd al druk genoeg geweest en moet is even bijkomen
Goeiemorgen! @ Rosalie. Balen dat ie waarschijnlijk droes heeft!! @ Mirthe, LL, J_N: Proficiat met jullie fijne ritten en prijzen! @ Shanna, Melanie: Leuke foto's ! @ andrea en PB: Dat is schrikken , hopen dat jullie en jullie paard snel beter zijn!
Vandaag opendag op school, wel gezellig want wji moeten met onze klas 5 finales doen! 2 x hockey, 2 x voetbal en een keer volleybal.
goedemorgen allemaal, Ik heb gisteren m'n 4e officieele springwedstrijd ooit gehad. ben echt een schijterd voor de hoogte. maar het ging heel erg goed, ogen dicht en been eraan: foutloos gesprongen en de barrage 1 balkje..!!!! Ik ben zo blij eindelijk m'n winstpunten voor het crossen!! Mijn draver omgedoopt tot officieële springedraver en als het goed gaat toekomstig crosspaard
Haha, gekke Wolin Alles bij Kaptein is dus alweer het land op?! Ik ga thuis nogmaals een poging doen tot ompraten!
Jah, maandagavond om half 8 is zeg maar de aftrap , dan gaan ze allemaal tegelijk. Die van mij doe ik alleen de ochtend erna, omdat ze een blessure heeft gehad en het nu erg goed gaat! Dus dan kan ze samen met een vriendje als eerste het land op en alvast een feestje vieren voor de rest komt grazen.
Vraagje, ik wil kijken voor een springsingel. Maar hoe maak je dan je martingaal vast?
En hoe meet je de lengte van je singel? Mijn huidige singel is van uiteinde tot uiteinde (dus inclusief gespen) 134 cm. Alleen het stof opmeten komt tot 124 cm. Kan iemand mij zeggen wat ik moet aanhouden als singelmaat?
dan is je singel 135 officeel of 130 die maten moet je dan proberen, en ik heb een buikflap, en daar zit een gesp aan die kan je dan dar aan vast maken, en een ringetje waar je een gespje kan maken.
ja oke, jij weet ook niet of je dus in- of exclusief gespen moet meten?
En dat ringetje onder de buikflap, mijn martingaal kan ik niet losmaken, hoe krijg je die door een ringetje?? Of zit er naast het ringetje nog iets anders onder die buikflap??