Mijn eerste dagje weer naar school
. Ging wel goed. Alleen met duits 2 gingen we Examenteksten oefenen, dat hield ik niet zo lang vol.
Verder nog beetje gezeur gehad over morgen (als we sinterklaas gaan vieren en naar Skopje gaan). Begonnen een paar moeilijk te doen. Ze komen hier morgen avond allemaal, en dan wat film kijken enzo (sommige komen later want vieren sinterklaas eerst thuis). & dan naar Skopje, daarna slapen we hier met zn allen. 1 meisje moet zondag morgen om kwart voor 12 weer werken, dus doen we de cadeautjes om half 10. Alleen 2 andere meisjes die mogen niet meer mee naar skopje (groot mondje tegen ouders gehad, en niet zoveel aan school gedaan). Hun eigen schuld dus. Maar die zouden dan zondag ochtend komen alleen met de cadeautjes. Maar nou is het ineens van: jaa hallow, wij gaan niet zo vroeg op de fiets naar jullie toe hoor! Kunnen we het niet een andere keer doen?
Waarop ik zei: best dan komen jullie maar niet meer! Ja sorry hoor, ze hebben het er zelf naar gemaakt dat ze niet meer mee uit mogen. Deze datum is ruim optijd afgesproken (met veel moeite, want er was steeds iemand die niet kon of wat dan ok). Sommigen hebben zelfs hun werk er voor afgezet, en omdat hun het voor zichzelf verkloot hebben moeten wij daar weer de dupe van worden. Ja doei
.
Nja iedereen was het dus met mij eens, behalve die 2 die sochtends om half 10 dan moeten komen. Dus die wisten nog niet of ze wel kwamen. Nou als ze dat niet doen is dat heel gemeen, want dan hebben sommige meiden hier dus die niks krijgen omdat hun niet wouden komen
.
Maargoed
, we zullen het allemaal zien 
Ik heb er wel zin in iig
.
Vanmiddag weer even proberen te rijden
. Niet zo heel lang, maar ik wil er toch weer even op
.