!Was bang dat ik er niet op zou staan ofzo
! Hahaha!Maare:
10 Loes van Gils
Meerke´s Jeroen
Rijsbergen
Categorie: D
Dressuur: 9:26:00 Ring 2
Springen: 10:58:00
Cross: 11:18:00
Krijg er steeds mee zin in
!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
! Hahaha!
!!
! Hahaha!
! miss_jumpy schreef:Ja, wat mij betreft is de lappenmand nu dus vol, zowel bij mensen als dieren dus niemand wordt vanaf nu meer in de lappenmand toegelaten!!
Ja JJ, maak maar foto's, dat is altijd leuk! Ik heb sowieso lang niks van kripton gehoord/gezien volgens mij en die ander die je noemde die ken ik niet denk ik??

) Ik heb weer een zware dag gehad op school, half 9 beginnen en tot half 6 les gehad, daarna snel naar huis met de trein en hoppakee naar de hockeytraining en behoorlijk pittige training gehad. Nu willen mijn beentjes wel graag liggen

Je hoeft je niet te vervelen geloof ik. Waar gaan jullie springen zondag? 

Ik ga nu nog even aan de Psychologie en dan maar naar school tot half 5. Vanavond misschien naar de springles, als m'n vader het redt met z'n werk. Anders zelf lekker rijden!
Scum schreef:Ach Floor; ik vraag me dat ook weleens af. Ik werk 40 uur + 2 uur reistijd per dag.
2 paarden doen, wedstrijden.
Ik weet nog geeneens wanneer ik eten moet koken, want voor het rijden gaan eten is niet zo fijn.
En dus laten wij gewoon het huishouden slingeren....
+ onze paarden staan op een pensionstal en ik deel ze met mijn moeder (en bij Laquinta de andere bijrijdster). Ik woon gelukkig niet ver van mijn werk (15 min) maar wel een half uur van stal vandaan.

)
) floor01 schreef:Ik vraag me toch steeds af hoe jullie het allemaal geregeld krijgen met op zijn minst twee paarden, werk/school en dan ook nog bokken
)

bestuur, commissies, volgend jaar weer wedstrijden rijden als het ff uitkomt, sporten doe ik ook nog af en toe!