Morgen
weule schreef:@ margreet: inderdaad, tijd voor controle!!
Jeetje Jeroen, je zou die buurman toch... 
Margreet, dat is belachelijk! Dat je zoiets in je hoofd kunt halen
Laura, wat waardeloos van je vereniging.. Dat ze zoiets niet aangeven bij de leden ook!
Renske, vervelend mok! Ik scheer en was dan met betadineshampoo, daarna doe ik er pepermuntolie op.
Mo, bij ons was het gisteren juist superrustig. We hebben maar een paar keer met 3 kassa's gewerkt, maar als ik wat fitter was geweest was dat nieteens nodig geweest denk ik.
Wat sneu van Ferrose Joki!
Noor, beterschap!
Wat fijn dat je Max weer mag opbouwen Henny!
Sann, wat gaaf dat je meteen al zoveel zelf mag doen!
13 hoofdstellen voor 2 paarden
wooooow
Lage neusriem wilde ik bij Hooks vandaan bestellen, omdat Beau laatst ook steeds niet zo lief was voor mij. Beau haar hoofdstel is sowieso geen gezicht, het is zo'n hoofdstel met goudkleurige gespen enzo en witte (sier)stiksels. De neusriem was uit verhouding dus daar zit de oude mexicaan van de Vos al aan (met blingbling, lekker penny
) en dat is net een wat rodere kleur bruin en zilverkleurige gespen. Heb ook bruine bitringen aan mijn bit (vind bitringen ook geen gezicht maar ze kreeg eerst wondjes van het bit terwijl een maat kleiner te klein was en een maat groter te groot en ze er wel erg fijn op liep). Arme Beau 
Mo, kast ervoor! (grapje) Zonde van je behang!
Texelse, heb je de nacht overgeslagen? Jeetje!
Margreet, wat een domme man!
TG, wat k*t van die kachel!
Wordfeut ben ik momenteel niet heel actief mee
Gister gewerkt, dat ging zo beroerd dat we maar eventjes een afspraak bij ome dokter hebben gemaakt voor vandaag. Wilde er sowieso heen voor mijn neus omdat die wel scheef staat en mijn linkerneusgat gewoon geen functie heeft (alleen maar verstopt voor mijn gevoel). Had gister nog geen uur gewerkt en toen had ik zo'n hoofdpijn, misselijk en moe. Verschrikkelijk!
Verder weinig te melden, ik ben verschrikkelijk lui en heb het hele jaar nog niet gereden. Zo maar even proberen.