[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 21:09

Noor, Dat zijn betere prijzen! Leuke site :j
Lau, Daar zijn de prijzen buiten de uitverkoop niet leuk :D
Sannn, Leuk rondje educatie. Rodinde heeft mijn vorige paard 2x behandeld.
Snoek, Carbonara is lekker :9
Corien, Mooie foto! Inderdaad slim dat je het nog zwart op wit laat zetten.
Sussie, Hopen dat je lichaam het snel oplost :(:)
Scum & Sim, Bij ons zijn (goede) mensen niet aan te slepen!

Paard was stout vandaag :+ Maar dat is hij meestal na een dagje vrij!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:23

Mootje: Dan is er maar 1 oplossing, geen dagje vrij meer :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:33

Arme Corion ~~}>

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 21:35

Ja Lau, dat is sieeelluggh _O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:41

Wordt ie hard van 8-)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:55

Balen Corien! Hopelijk vind je snel een andere baan.
Ik hoef alleen morgen nog maar te werken en dan ben ik lekker vrij! 8-) Vrijdag gaan we lekker een weekend naar Amsterdam, altijd leuk.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:03

Klinkt inderdaad leuk Evelien ;).

Ik moet de hele week nog naar school. Maar vrijdag neem ik dus lekker vrij om naar concours te gaan :D.
Verder heb ik elke dag 2 uurtjes les. Dus misschien dat ik nog een dag oversla. Word daar namelijk zo moe van :+.

Morgen lekker naar springles met Sofie :D. Bobo mag deze week ook nog een keertje springen. Die was vanavond lekker fris met rijden :+.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:08

Goedenavond.
Snoekiej: Ik zou gewoon een springles afspreken, je kan altijd nog alleen wat gymnastieken op lagere hindernisjes als je zadel er nog niet is.
Sann: jeetje dat is wel een gluiperige weigeraar zeg :oo , mijn moeder heeft me al gewaarschuwd, als ik ooit een paard heb die wel weet wat weigeren is ga ik ook zeker een paar keer zand happen omdat Bam echt niet weet wat weigeren is :Y) , als hij in een cross eens ergens langs schiet is dat omdat ik hem gewoon veel te schuin aanrijd ofzoiets.
Margriet: Fijn dat Carella goed liep.
Mootje: Corion was lekker stout dus }> !
Evelien: Leuk een 5-daags weekend, ruilen :+ ?
Kim: Leuk dat je morgen weer springles hebt!

Nou mijn moeder is vandaag naar eerste avond van de ORUN, ben erg benieuwd hoe het haar bevalt en wat ze er gaat leren!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:11

Eef_Bam schreef:
Sann: jeetje dat is wel een gluiperige weigeraar zeg :oo ,

Nah, gluiperig wil ik niet zeggen. Veer is gewoon snel in wegdraaien. En wees eerlijk, de weigering op de gekleurde balkjes was niet de schuld van het paard; Sannn vergat te begrenzen en Veer schrok van de kleurtjes.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:14

Jer deed ook weer goed zijn best vanavond. Heb ook eindelijk de merriebrok van Nudine van vorig jaar uit de tonnen gehaald en weggegooid :o Zonde, maar is toch over de datum. Had net nieuw gekocht toen haar veulentje werd geboren, dus had nog een heleboel! Ook nog even de paddocks gemest, dus ik heb me weer van mijn goede kant laten zien ;)

@ Mootje: nog zo'n mormel dat eigenlijk geen dagje vrij kan hebben! :P
@ Sim en Sannnn: paardjes zijn weer lekker fris tussen de oortjes dus! :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:16

Jee Noor, daar heb je lang mee gewacht. Zal nog wel even slikken zijn geweest.... :(:)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:18

Daar heb je inderdaad gelijk in Sim, ik ben ook niet veel gewend qua weigeren, Bam is mijn "eerste pony" en die heeft nooit geleerd wat weigeren is, zelfs als ik zo zou aanrijden als Sann deed bij die gekleurde zou hij nog springen.

edit:
Goed dat je het hebt weggegooid Noor, zal inderdaad niet makkelijk geweest zijn :(:) .
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 22-11-10 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:20

_Sim_ schreef:
Jee Noor, daar heb je lang mee gewacht. Zal nog wel even slikken zijn geweest.... :(:)

Tanden op elkaar en doorscheppen ;)

Heb het filmpje ook bekeken. Die gekleurde hindernis sprong ze het eerste rondje zonder problemen. Maar Sannnn vergat inderdaad te begrenzen, dus Vero maakte gewoon gebruik van de gelegenheid :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 22:24

Evie, Als je moeder iemand mee moet nemen, moet je het maar zeggen :D Kan ik toch nog wat meekrijgen van de ORUN!
Sannn, Volgens mij heb ik iets gemist!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:25

Nee hoor Mootje. Moet je even de filmpjes in Sannn's bericht op de vorige pagina bekijken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:26

Ik zal het tegen haar zeggen Mootje!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:27

Laatst bijgewerkt door EvelienH op 22-11-10 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 22:28

Ik heb ze gevonden, Sim :j

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:32

Noor… Dat is moeilijk. :(:)

Eef_Bam schreef:
Sann: jeetje dat is wel een gluiperige weigeraar zeg :oo ,
Haha, dat zegt iedereen die het ziet. Maar als ik wat niet goed doe scheurt ze er langs. Je leert er wel van rijden moet ik zeggen, alleen is dat zand happen niet altijd even leuk. ;) Was daardoor ook een poosje wat afwachtend en dat moet je juist niet zijn.
Hier is het idd mijn fout, ik laat de buitenkant gewoon helemaal los, ben bezig met hetgeen wat Wim Bonhof zei en ik ben niet bezig met haar. Daarom straf ik er niet, je hoort me ook gelijk zeggen dat het mijn fout is. Mijn ouders vinden het niets dat ik met Vero wil springen en mijn oude instructeur zei dat het een onbetrouwbaar paard is. Dat is het niet, het is gewoon een paard waarbij je je aandacht er voor 100% bij moet hebben. Heb ik dat 1 moment niet, dan stopt ze. Inmiddels ben ik dat snelle wegdraaien wel wat 'gewend' en ben ik er nu vaker wel bij dat ik er niet naast lig. Niet te hard zeggen, lig ik er vrijdag naast. :D

Al die websites met leuke kleren zijn niet goed voor me. :D
Zal je topic zo eens bekijken Evelien.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-11-10 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:34

Van zulke paarden leer je idd wel rijden, Sannn!
Enne heel herkenbaar; met Sim moet je ook 100% geconcentreerd rijden anders gebeurt het niet.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:37

Ik ben aan het kijken naar winterjassen. Wilde er eentje bij het Pavo Spaarprogramma kopen (heb nog superveel coupons), maar de nieuwe collectie is nog steeds niet online, en bij de oude collectie hebben ze alleen winterjassen in maatje XS en S :+ Maar het duurt wel erg lang nu, en aangezien het nou ineens echt koud gaat worden heeft het toch wel haast := Van mijn oude winterjas is de rits kapot gegaan vorig jaar, dus die kan ik niet meer aan. Loop nu de hele tijd in een zomerjackie, maar die is van de week best wel koud ben ik bang :=
Denk dat ik nu woensdagavond maar naar de koopavond van Divoza ga. Dan hebben ze 20% + 10% korting op de wintercollectie, dus nog een beetje prijsgunstig := Heb echt weinig centjes namelijk :=

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:39

Wat is dat het Pavo Spaarprogramma?
Ik moet ook nieuwe winterjas, wil woensdag ook even naar de Divoza. Kijken wat ze er hebben. :)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-11-10 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:39

Het wordt inderdaad echt tijd voor een winterjas! Ik was net op stal en ik vond het al stervenskoud.
Ben benieuwd of het echt zo koud en sneeuwerig wordt als ze zeggen, ik hoop het niet. :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 22:39

Mijn oude wintersportjassen worden altijd eerst staljas voordat ze de kliko in gaan. Vind het zonde om een dure jas te kopen en dan meteen op stal te gebruiken :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:41

Rowo: Sneu dat jullie poezenbeest niet naar buiten kan en zo toegetakeld is.. :(:)
Sannn: Kan me goed voorstellen dat je nu niet echt de motivatie op kan brengen om voor je studie aan de slag te gaan.. Hopelijk gauw goed nieuws :)
Noor: Jammer dat het tweede deel niet zo boeiend was :z Welikefashion is echt leuk! Was eerder altijd op hun mailtjes geabonneerd, maar daar werd ik echt te hebberig van :+
Shanouk: Balen dat het helemaal vast stond op de terugweg :\
Kim: Lekker dat je vrijdag een dagje vrij hebt :D
Noor: Kan me voorstellen dat je voor zo'n klusje wel even moed moest verzamelen.. :(:)
Evelien: Leukerd die Floris :D

Ik ga bij Janneke Punte rijden morgen :) Net Woll even gereden en die wilde vandaag wel weer lopen. Die kan zich echt zo verschrikkelijk goed in de rol van hoogzwangerpaard inleven :+ Dan gaat ze in de bak staan dromen en loopt ze alsof ze 4 veulens in haar buik heeft zitten, in de hoop dat ze gewoon om zich heen mag staan gaan kijken := Helaas voor Woll moet ze nog maar gewoon even aan het werk. Heb wel net als Karen mijn startkaart opgezegd voor volgend jaar. Volgende maand nog maar een x starten en dan komt het na het veulen wel weer.

Gister was ze 150 dagen drachtig :D
Afbeelding