Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hopelijk hersteld het goed en snel
.
.
.
. 'Savonds met moeders de stad in even nieuwe werkschoenen en andere dingetjes kopen die ik nog moet hebben of graag wil hebben
.
. Haha. Ik ga me zeker niet vervelen.
, ben van plan om op de fiets te gaan. Daarna mijn nieuwe auto ophalen
! Dan mijn oude auto uitsoppen, zuigen en van buiten wassen, want die heb ik aan een vriendinnetje verkocht. De paarden hebben morgen vrij. 's Middags voetbal kijken, weet allee nog niet waar of met wie
SUcces morgen met je tentamen en lopen van de cross

Succes allemaal met de wedstrijden a.k. weekend, hoop dat jullie niet teveel last hebben van de hitte..
Alleen de belichting is totaal mislukt, zonde! Maar toch zijn er nog wel 2 of 3 plaatjes uitgekomen.

. Kan ik 'sochtends lekker de paarden doen, of 1 'sochtends en 1 in de avond. Dus die week kan ik mooi bijkomen
.
, aangezien zij dan vlakbij in Leersum is (samen met Mootje en nog een hele groep).
.
)
... hou ik echt niet van grrr... maarja, overleven we wel weer...
... Eindstreep komt nu écht in zicht. Heb 23 juli de presentatie op de afdeling en ben dan helemaal klaar
..
.. er komt echt mega troep uit, dus misschien dat ik antibiotica-zalf moet gaan vragen bij de huisarts.. ik kijk het nog even aan..
.