[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:13

Dat is een mooie omgeving Vief! Kan me voorstellen dat Woll een stukkie wilde blazen.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 22:56

@PB: Veel sterkte met het verlies van je opa :(:)
@Vief: Ik snap Woll haar gedachten ook wel erg goed hoor :P Wat een mooi pad zeg! Hopelijk kunnen jullie nu weer lekker aan het werk.
@Snoekiej: Ik ken het ook, krijg na de cross altijd kramp ondanks het feit dat ik toch altijd flinke stukken buiten rij in de verlichte zit. Nu kreeg ik laatst de tip dat ik dan speciale sportdrank eens moest proberen om te kijken of de kramp dan weg blijft. Dus dat gaan we de volgende keer maar eens proberen.

Ik wou vanavond Jipje en Nika even longeren, maar het is bij Nika alleen gebleven. Die liep lekker los. Jipje is weer zo gek als een deur dus die was zijn ijzer weer kwijt, gelukkig komt de smid morgen al en dan gaat ook hij flink in longeertraining :Y) Hij krijgt weer wat teveel fratsen van het luieren.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:32

Goh Vief., met zo'n pad voor onze neus, zou ik me maar moeilijk kunnen inhouden ;)

Heb schoffie vorig jaar ook vroeg geschoren, hij had zo lang haar! Resultaat: geen kleurverschil. er kwam ook niet heel veel vanaf. het waren vooral lange dunne haren.

Ik kon dus in december weer scheren! en toen had ie wel kleurverschil!
Afbeelding
er kwam toen ook veel meer vanaf... ik wacht dit jar dus nog ff..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 23:37

Wat een omgeving Vief :D Daar kan je binnenkort lekker scheuren!

Vorstin krijgt misschien ook een figuurtje op haar kont, een kroontje :=
Ik twijfel nog, misschien is het wel té. Denk het wel eigenlijk

Afbeelding

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:39

@PB: Sterkte!!
@Vief: Wauw, ik wou dat ik zo'n stal in mijn buurt had met zo'n omgeving!!
@Jenga: :))

Ik heb schoolweek en het beloofd weer een week te worden met veel drukte :roll: ..
Fijn zo'n afstudeer jaar :+ . Gelukkig is het differentiëren nu wel een stuk duidelijker.. Nu nog een onderwerp.

Wo stond lekker te eten toen ik vanmiddag op stal kwam, dus ik stond even te kletsen. Wat later zag ik een hoofd boven de deur uitkomen en hoorde ik een hele harde schop tegen de deur. Vervolgens een hele theatrale zucht en veel gesnurk met haar ogen gericht op mij: Tijd voor actie 8-) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 23:40

Snoekiej; dat wordt wel een karwei zeg := . Is dat de kroon van 'de Ruiter'? Je weetwel van de hagelslag en de gestampte muisjes voor op brood!! :D
Zou wel cool zijn trouwens ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 23:48

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 07:57

GOede morgen :)

VIef mooie omgeving :)
Hilde mooie prestatie en foto's :D
Kim zelfde gaaf hoor :)
Snoekie das wel een hoop werk :+

Ja twas een meiden weekend, dus er word wel soms wat af gejankt :o

Ik ben richting werk :wave:

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 08:50

Goedemorgen!

Vief, ziet er leuk uit daar! Zulke zandpaden heb ik hier ook, hoop dat ik er binnenkort weer lekker overheen mag galopperen! (en jij ook natuurlijk)
PB, sterkte! Nooit leuk zulke dingen.
Kim en Hilde, goed gedaan op Texel! Gefeliciteerd

Ik moet vanmorgen maar even druk aan de slag met huiswerk. Vanmiddag nog wat boodschapjes doen, paardje doen en vanavond op verjaardagsvisite van mijn 'schoonmama'.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 08:58

Goedemorgen!
Ik zit nu op school, moet helaas nog tot 4u vandaag.

Vief: Mooi galoppad :D
PB: Dat is nooit leuk, veel sterkte nog :(:)
Snoekiej: Dat wordt nog een heel karwei :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 09:05

Morgen :wave:

Vandaag ook hier weer een heel druk dagje met 3 colleges, een vergadering van mijn commissie (ben benoemd tot voorzitster dus zal zo eens een agenda in elkaar prutsen ;)) daarna ook nog bijles... :\

Shanouk: Ik vind het wel gaaf hoor :)) 't zal idd alleen wel lastig zijn om het uit te sparen met scheren.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 10:27

Lijkt mij ook een heel karwij om dat mooi te scheren! Maar proberen kan geen kwaad!

Vief, wat een geweldige omgeving! Ik wil dat ook wel, ik heb helaas niet zulke mogelijkheden

Erik (veulen van helvetia) heeft trouwens zijn voetje in het verband ;(
Hij was kreupel maar volgens mijn moeder had hij ook een schop gehad van het andere veulen.
Maar ik kon helemaal niks zien aan zijn been en hij werd steeds erger kreupel!
Zondag wou hij amper nog lopen, en zijn hoefje was ook helemaal kapot (ik dacht dat het kwam omdat hij verkeerd erop stond omdat hij hem ontlaste) Dus de da maar gebeld...
Bleek dus dat hij (gelukkig) zijn hoefje zo kapot had dat het in het leven zat! Ik was al bang voor kapotte gewrichten en nog meer enge dingen, dus dit viel wel mee...
De da heeft het hoefje een beetje bijgesneden en er kwam ook allemaal rotzooi uit. Dus verbandje erom en 2x pd in de biotex...
Gelukkig doet hij dat allemaal heel braaf, wat een top veulen he! :D
Jammer genoeg wouden we de veulens gister gaan afspenen, maar dat moet nog maar even wachten. Erik moet eerst weer beter zijn

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 11:13

:wave: goeiemorgen

Ik zal even de stallen gaan doen en vanmiddag naar Leeuwarden met de auto voor bedrijfspresentaties :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:13

Goeiemiddag alweer inmiddels!

@BVW: Die arme Erik :(:) . Wel goed dat hij het allemaal zo braaf doet!!
@Vief: Leuk he voorzitster zijn ;) . Succes vandaag!!

Ik ga straks ook weer in de boeken, heb een flinke casus om uit te werken, behoorlijk pittig en dit moeten we vrijdag gaan presenteren :+ . Dus straks even flink aan de slag. Dan richting Wolin, kijken wat die er van vind vandaag ;) .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:15

ik ben net met de stallen bezig geweest en heb de merries verzorgt!
Erik stond lekker brokjes te eten en dan zet ik ondertussen zijn voet in de emmer met biotex, hij vind het eigenlijk allemaal best, hij geeft zelfs zijn voetje! Vind ik echt knap voor een veulen :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:24

Leuk is dat zeg!! :D

Ik ben wederom aan het neuzen voor een laptop.. ik eerlijk gezegd geen idee waar ik nou zo op moet letten, dus ik ga maar eens even wat hulp inschakelen :P ..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:27

ik weet dat ook nooit, ik heb er gewoon een besteld en gezegd: hoeft niet van die onzin dingen op te zitten want dat snap ik toch niet, wil hem voor school dus internet en microsoft pakket is voldoende

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:31

Dat wil ik inderdaad ook graag BVW.. misschien een beetje muziek downloaden, maar of ik dat ook daadwerkelijk zou doen weet ik dus niet.. Welke heb jij besteld als ik vragen mag?
Ben erg benieuwd namelijk :) .
Ik ben gevallen voor een Acer Aspire mini-notebook, aangezien ik hem vaak mee zal hebben en het is maar voor één persoon, ik dus :+ , die er op zal gaan werken..

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:34

Hmm dacht misschien wel handig om te delen ?
Ik had gemaild naar KNHS over die 3 per maand, 2 achter elkaar.

Maar dat geld per maand, dus als je er nog 1 (of 2) start in nieuwe maand mag dat:
"Je mag dus maximaal 3x per kalendermaand starten, van die drie keer mogen dat maar 2 achtereenvolgende weekenden zijn. Wanneer een nieuwe kalendermaand begint, tel je het aantal keren weer opnieuw. Voorbeeld: wanneer je de laatste 2 weekenden van september hebt gereden, mag je in oktober(nieuwe maand) ook de eerste twee weekenden rijden."

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:39

dat vind ik dus belachelijk, daarmee haal je de volledige regel onderuit. Ik snap de achtergrond wel (niet te testen in de huidige systemen) maar het gaat natuurlijk nergens over.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:42

Dat slaat inderdaad echt op kul.. Die hele regel maakt dan echt totaal niks uit :n .

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 13:02

Klopt ze weten zelf ook wel dat ze zo hun doel voorbij schieten, maar het is nou eenmaal niet te controlen met het huidige systeem. Deze regels zijn bedacht ivm de huidige 'welzijns rage' , de bedenkers van de regels houden er alleen geen rekening mee dat het systeem deze regels niet kan controleren. Dit zal zeker in de toekomst nog wel veranderen.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 13:06

Wel een beetje vage regel zo inderdaad. Laten we maar hopen dat de meeste mensen het hun paard niet aandoen om 4 sgw's achter elkaar te laten lopen.

Ik wil trouwens ook een laptop Lotte. Het liefst zo rond 15 inch, mooi formaatje om mee te nemen (zo'n echte mini laptop vind ik te klein). Zal toch even moeten wachten, eerst weer wat centjes in de portomennee (en dat wordt lastig met een duur zadel in het vooruitzicht :\ )

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 13:10

Oh ik dacht dat de regel dus zo werkte zoals dat eigenlijk zou moeten, dus echt niet meer dan 2 achter elkaar ongeacht welke maand het is!

Lotte, ik heb een Acer TravelMate 5320 met een 15,4 inch scherm

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 13:22

Zo rond de 15 inch vind ik ook een mooi maatje :j