Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vorstin lekker gelongeerd, dat vond ze wel fijn. Ook nog even op stal meegeholpen, en alvast wat spulletjes voor morgen bij elkaar gezocht.
Ze staan op het internet.

Snoekiej schreef:Ik vind je rondje springen er een beetje onrustig en gehaast uit zien Mistid. Je zou hem best wat rustiger mogen rijden.

ik vind hem ook erg leuk.
Haalde haar van het land, zit er een flink jaap net naast/onder haar oor. Was niet vers meer (waarschijnlijk gisteren gebeurd, toen ben ik er niet geweest) dus hechten had geen zin meer. De boel maar even schoongemaakt, en de haren van de voorpluk eruit gehaald. En daarna een goedje van m'n opa erop gesmeerd, nu maar afwachten en geen halster om. Heb ook maar zonder frontriem gereden en ze heeft nu een heel banketstaaf knotje in dr voorpluk

.
Dit paard is niet van mij, ik ga hem rijden voor de eigenaresse die er geen tijd voor heeft. Hij is 6, een ruin van Cocktail Time en hij kan nog helemaal niets. Deze foto's zijn de 1e hindernissen die hij ooit heeft gesprongen. En het is de bedoeling dat hij ook gaat crossen 
voor Madine
Daar heb je een fijn paard aan. 

Goed gedaan van jou en Bandit!!

Als ze zo'n looplust heeft wil ze soms al harder als ze alleen maar denkt dat ik een hulp terug ga geven. Maar goed na een uur was ze weer lief. 't Is lekker weer hier dus maar even van top tot teen gewassen. Al ben ik bang dat dat morgen weer kan haha.. Leuk zo'n schimmel
Morgen mijn eerste outdoor. Vorige wedstrijd is alweer een maand geleden dus ik ben erg benieuwd. Als we maar in de ring blijven. Zo banketstaaf anders voor de rest
Voor de rest zien we wel.. Heb er in ieder geval heel veel zin in

Hopelijk geneest het snel!
Lekker relaxed en morgen weer springen!!