hahah Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahah 

Paarden er pas om 4 uur uitgedaan tot half 6. Meteen waren ze doorweekt! Straks met calyp oefenparcour. 22 november voor het laatst met um gesprongen
, dan was ik het vergeten, ik weet iig wel dat je van plan was om weg te gaan bij Bathmen
).
.
In Januari ga ik nog naar Leeuwarden en ik ga ook nog maar naar Barneveld dan.

.
. En dan even zien wanneer ze hier weer komt te staan
. rowo schreef:@ vief: half februari komt vast goed! Start je eind februari nog in Haaksbergen? 2 proeven direct achter elkaar!

SGWOllie schreef:Ingrid: Ik wil je niet ontmoedigen maar je zult toch echt moeten bewijzen dat hij zo al was voor jij hem kocht. Of je moet ze zo kunnen overbluffen dat ze hem terugnemen maar als ik je verhaal lees gaan ze dat niet doen.
Over dat frisse en gevaarlijke... Al ik een vijfjarige 48 uur in een hokje stop en er vervolgens mee ga wandelen in dit weer weet ik zeker dat-ie ontploft. Da's geen gevaarlijk paard, maar een levend paard. Als ik jou was zou ik hem lekker op de wei gooien, mok of geen mok. Zijn geestelijk gesteldheid lijkt me belangrijker dan de mok op dit moment.
Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat, ik bedoel het iig niet l*llig. Maar op dit moment denk ik dat je niet helemaal eerlijk bezig bent tov je paard..

Levensgevaarlijk die shuffle-functie van Itunes
.
. Laats draaiden ze die nog op een of ander studentenfeestje, toen moest ik natuurlijk wel even hard meebleren
.
haha.
)
. Haha.
(het is ook nooit goed..) bambi heeft nog een hele mooie galop op de plaats laten zien zomaar uit het niets
op weg naar de Castellum.

Scum schreef:Ik vind de SG en BSB allebei wel grappig