Wuppie: Mooie foto's zeg

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SGWuppie schreef:Nickeltje, sterkte hoor! Zo'n beslissing is nooit leuk, maar je moet maar denken dat de pony van jou afhankelijk is voor een vredig einde zonder pijn.....kan je vriendje niet even op en neer komen om je gezelschap te houden? Lijkt me best lastig om zo'n hele opvang in je uppie te runnen. Maar je hebt er wel lekker de tijd voor, terwijl ik de hele dag op kantoor zit....dagje ruilen?
Nickeltje schreef:ja... is goed. Waar meot dat pleidooi over gaan?
Ik heb geen slangen, maar wel een aantal hapjesvogels die dus elk half uur 1 hapje moeten en een meeuw die dwangvoeding moet krijgen...
Citaat:Resultaten behaald op nationale federatie wedstrijden in België en Duitsland, welke worden geaccepteerd door de KNHS voor winstpunten tellen eveneens mee voor de ViveLaVie Eventing Cup met behoud van de hierboven gestelde eisen. Deelnemers dienen hierbij zelf zorg te dragen voor de noodzakelijke verwerking bij de KNHS.
SGWOllie schreef:Ja, dat stukje had ik inderdaad gelezen....
Wil er eigenlijk niet om gaan zeuren aangezien ik er toch niet zo denderend voor sta.... Dirk was zelf 2e in Genk trouwens. Zal eens kijken of ik de moed kan verzamelen om Dirk een mailtje te sturen. (Ow wat een muts ben ik hè, soms nog verlegen over de mail....)