@ BT: ik spring daarom ook liever. Met dressuur weet je het gewoon nooit. Bij springen is een balk gewoon een balk en is het voor iedereen duidelijk. Al hoewel ze bij mij wel eens een balk over het hoofd hebben gezien
Toen straks kwam een clubgenoot van me langs die ook L1 heeft gereden vanmiddag. Ik bleek gewoon 7e (186) en 3e (197) te zijn... Ik snap er niks van. Stond echt van: HUH? Echt niet verwacht en echt heel erg hoge punten. Maar blij was ik natuurlijk wel! T was een selectie. Alleen welke proef telde weet ik niet.
Ik stop ook met dressuur maar dan blijft er weinig voor me over he Uniek ging best oke, alleen binnen zag ze weer overal spoken. Ik had zelf geen winstpunt verwacht maar toch 177 en 182 (-2, ik reed verkeerd ) Dus Uniekje is nu L2 +1! Toen Uniek naar huis gebracht en Laros gehaald. Laros was zo enthousiast dat ik als een natte krant ging rijden Hij ging alle kanten op en spoot onder mijn kont vandaan. Hij was ook erg sterk en dat loste ik gewoon niet goed op. Uiteindelijk 2x 178 punten dus viel me nog mee. En nu ga ik mijn tas pakken en morgen 3 daagjes weg
Wat is het stil hier zeg!!! Ik zit allerlei saaie artikelen te lezen die ik meot verwerken voor een veel te saai tentamen en elke keer als ik een bepaald stuk af heb kijk ik even op Bokt voor wat afleiding, maar het schiet hier eigenlijk helemaal niet op zeg... Waar blijven alle spannende weekend verhalen?? Vanavond tot pagina 400???
Geen idee... wij hebben net bij het eten een dvdtje van Asterix en Obelix in de speler gegooid omdat er helemaal niks was... Wel nostalgie die filmpjes!!
Ik heb gewoon niks te vertellen..vanmiddag naar de kerstmarkt geweest maar viel echt tegen. Na 5 stands met goede doelen, 5 stands met oliebollen en 5 stands met bloemstukjes had ik het wel bekeken .
Hmmm dat klinkt saai... Vorige week was bij ons in het dorp de kerstemarkt. Die zou tot 9u s'avonds duren. Wij om half 8 er nog even heen, maar toen waren ze al aan het opruimen omdat alles helemaal verregend was...