(en nu niet vergeten
)Sjaan: super van Ushi!
Scum: ik ga met het advies van Lielle mee

En nu ga ik wat nuttigs doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en nu niet vergeten
)
om op wedstrijden uit te brengen, zondag eerst even B parcoursje testen en dan for real in de L uitbrengen.
Arme Gomir, sterkte met al die pagina's 

Kan sowieso niet echt goed woordjes leren.. Ben er echt veel langer mee bezig dan bijvoorbeeld een blaadje biologie ofzo.. Maarja niks aan te doen.. 

Hij is vroeger ook maar weinig gelongeerd en meer opgejaagd volgens mij want hij ging helemaal met z'n kop schuin naar mij toe, staart erop en dan steeds harder en opeens zo twee keer z'n voorbenen in de grond zetten en recht op mij afkomen. Dan stond ie echt op zo'n meter voor me heel hard te snuiven. Dan is ie gelukkig maar 1.48 maar toch wel best groot als ie z'n kop in de lucht doet 

,Dekje en buikflap!

Scum schreef:Hij is lief Vief. Gaat hij weleens het water in wat ik op de foto zie?

(thank goodness)
!

viefdepief schreef:Hij is vorig jaar winter toen het vroor er zelfs een keer ingegaan. En dan niet een beetje maar nee meneer had z'n hele dek zeiknat!! Zaten wij daar met een föhn een half bevroren dek droog te maken
Gelukkig dat ze het op de boerderij snel ontdekte