Hihi mijn vriend is ook een goede groom. Hij kan alles en is heel gek met mijn paarden, maar ik wil alles zelf doen. Anders wordt ik gestressd of alles compleet is en allemaal goed zit enzo.
Met springen lijkt hij bijna mijn instructeur haha
Date avond vandaag haha, veel plezier bianca en mootje!
Meer mensen de mail gehad dat ze uitgekozen zijn om de nieuwe wedstrijdkalender vd KNHS te bekijken? Vind hem wel beter dan de oude.
_lautje_
Geplaatst: 07-09-11 16:24
Dat is wel heel fijn Sophie!
Net een afkickspringles gehad. Afgesproken dat ik af em toe naar apringinstructeur ga en dat hij de paarden dan rijdt/springt. Zou mooi zijn als ik dan nog iemand kan vinden die 1x week ze wil rijden. Verder dan maar longeren
Balen dat je weer geopereerd moet worden Lau, maar "fijn" dat het alleen de kruisband weer blijkt te zijn. Waar zit die pees die ze nu gaan gebruiken? Ik hoop dat mijn nieuwe kruisband het wat langer uit houdt dan de jouwe En dat ik geen last ga krijgen van die kram, maar daar is tot nu toe gelukkig nog geen sprake van
caro29
Geplaatst: 07-09-11 16:41
@ mootje ik heb hem binnen . Heel erg bedankt ! Heb al 50 boeken overgezet en nu is mijn e-reader vol . Moet snel een SD kaart hebben of gewoon steeds wisselen. dan hou ik het overzicht. Spannend een date. dat durf ik echt niet via internet. Binnenkort maar weer eens stappen misschien kom ik dan ook nog eens wat leuks tegen. @ Lau jeetje wat balen. Maar je knieen zijn belangrijker dan een cross. Dat is wel heel snel opereren. Hopelijk ben je heel snel weer op de been. Goede oplossing met je springinstructeur. Dat had ik ook toen ik er een tijdje uitlag. 1x per week springen, longeren, weidegang en een bijrijdster 1 of 2x per week. @ Bvw veel plezier op je date! @ Sofiebeau wat een ideaal vriendje. Mijn zusje haar ex was ook zo. Ik tref ze niet maar dat hoeft van mij ook niet zo nodig. Doe het liefste alles zelf.
Ze organiseren as vrijdag en zaterdag een crosstraining op het terrein waar ik volgende week wedstrijd is. Ga maar even een training doen. Ga straks even bellen of het geen groepstraining is want dat is ellende met mevrouw. Shoppen was geslaagd .
wat heb je gekocht caro? Noor veel plezier met je rooie
caro29
Geplaatst: 07-09-11 16:53
Ik heb een winterjas gekocht, soort van trui, ondergoed en een shirt. Mijn doel was een nieuwe winterjas. Het valt mee. Moet nog veel shoppen want heb 2 volle vuilniszakken klaar staan voor Polen.
bvw
Geplaatst: 07-09-11 16:56
doel gehaald dus!
Ik ga nu richting huis, douchen en mijn date opzoeken
Sannnn
Geplaatst: 07-09-11 17:16
Ik heb die mail ook gehad, maar nog niet gekeken Danielle. Is het wat dus? Goed balen Lau, maar je kan wel super snel geopereerd worden!! Dat is wel weer fijn. Nu rustig de tijd nemen om te herstellen ookal is dat heel lastig. Veel plezier dan vanavond Bianca!
Ja vind het overichtelijker, en je kan meer zoek criteria invullen.
Sim
Geplaatst: 07-09-11 17:59
Beter dat je al snel terecht kunt Laura. Jammer van de rest van je seizoen. Ach, de een mist het begin van het seizoen door pech of weet ik veel wat, de ander halverwege en weer een ander de rest. Maar leuk is het niet.
Verder vluchtig bijgelezen. Net thuis van het voorrijden voor het Orun-examen. 1e deel ging minder dan het 2e deel. Hoop iig dat de 2e kandidaat die mij les moest geven ruimschoots is geslaagd!
Nu lekker hapje eten. Heb mijn lunch gemist; een mueslireep kun je geen (volwaardige) lunch noemen.
Corien, balen van je baaldag Lau, wat een rotnieuws! Mooi dat je volgende week al terecht kunt Handig, die privéklinieken! Waar ben je geweest? Ik ben 2x geopereerd in de Jan van Gooijenkliniek in Amsterdam. Noor,
Sim
Geplaatst: 07-09-11 19:05
Nee hoor Noor. Kan je niet wachten het ons te vertellen soms?
_Noor
Geplaatst: 07-09-11 19:08
_Sim_ schreef:
Nee hoor Noor. Kan je niet wachten het ons te vertellen soms?
Moest mijn mond nog houden. Er is toch iemand zwanger, ik ben het niet, maar mijn schoonzus wel