Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bij die van mij paste namelijk niets en wat er leek te passen, daar wilde hij niet mee lopen. Uiteindelijk ben ik wel geslaagd hoor en daar ben ik nog altijd super blij mee. Maar als ik zie hoeveel zadels erop gelegen hebben, hoeveel merken enz...
Waarschijnlijk is mijn paard gewoon heel lastig qua rug en ook nog lastig qua zeikerigheid op een zadel dat nagenoeg goed ligt.
).

Gisteravond feestje gehad, dat was wel gezellig!
Voor het eerst hier. Sannnn schreef:Een L1/ B proefje is niet zo zwaar Marijke, moet Zeus wel aankunnen denk ik.
Succes met met de aanhanger rijden Vief.
Je springt toch bij de pony’s Sanurie? Dan is 1.00 meter toch een L parcours voor een E- pony? En 1.10 een M parcours. Je gaat nu naar het L toch.
..
.
.
enige auto met trekhaak namelijk.
. Dat wat Hetje deed, ineens de reis aanpakken, doet Ultra ook.
Anthea, wat een gedonder met je stuitje!
. Maar was opzich wel tevreden met hoe hij het begin deed.
. Elke keer als er een paard te dichtbij kwam stond hij stil en achteruit enzo. Paar sprongen gedaan (meer overlevertje en hoe-blijf-ik-zitten gespeeld) en toen was ik er klaar mee. Poos gestapt, stuk of 3x nog oxer tussendoor meegenomen en toen de ring in. Had er niets van verwacht omdat ik regelmatig het parcours niet afmaak met hem
.

Kreeg wel te horen dat als ik nog een keer een ree wilde ik nu dan toch maar zelf mijn jachtbrevet moet halen.
wat een gave!
!
.
.
. Ben nog steeds bezig met mijn opdracht en ga daarna even longeren en wassen!
Het wordt nog wel eens wat met mijn monsters
. Heb steeds een stukje geschoren en als dat goed ging kregen ze een snoepje
. Blij dat zij snoepjesverslaafd zijn!! Normaal staan zij al achter in hun stal te trillen als zij het geluid al horen 
Overigens heb ik geen problemen met jagen. Ben ermee opgegroeid.
Bij ons is alles voor de consumptie
Vooral door onszelf
. Je kan wel duidelijk zien dat ik het zie aankomen en daar op probeer te reageren.