Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was het maar waar! 

Wat balen van je werk. Hopelijk vind je snel iets nieuws. Moeilijk is dat he beslissen wat je wilt.

! Hoe gaat het nu met je?? Ik vroeg op het parkeerterrein nog hoe het met je ging, je zag behoorlijk bleek!!
Communicatie dus. Volgens mij ben ik heel duidelijk in (non)verbale communicatie
Leuk dat je ook het paard van je schoonzusje gaat rijden, de reden is alleen wat minder. 

Stond redelijk vast
Heb nu net lekker pasta carbonara gemaakt
Het blijft er eentje met een lastig karakter, ofniet?
En zo'n stalker is niet zo erg toch 
Gaaf die les!
Scum schreef:Balen Corien. Ik heb eigenlijk het idee dat er juist meer banen zijn. Er zijn zelfs bedrijven waar ze het volk niet aangesleept krijgen op dit moment.

Morgen met d'r naar club voor het eerst. Ga wel in lagere les, ga nu geen M oefeningen doen. 
Deze is van 15 minuten later, ging toen al iets beter. http://www.youtube.com/watch?v=hyyAYyA3ww0 Leuk om dat zo terug te zien. Je ziet wel haar beroemde weigeractie's, waardoor ik wel eens zand hap.

Is lekker rustig nu. Had ook nog iets aan zijn oog, dus moet volgende week maandag er weer om 9 uur staan!
Daarna W gelongeerd, die liep ook lekker. Toen nog maar wat opgeruimd op stal.