[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:31

Balen Corien. Ik heb eigenlijk het idee dat er juist meer banen zijn. Er zijn zelfs bedrijven waar ze het volk niet aangesleept krijgen op dit moment.
Hopelijk vind je toch snel iets nieuws.

Sussie; succes morgen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:33

Hij moet iig eerst elke dag terug om te kijken of er vocht uit de drain komt (die heeft die uit voorzorg in). Hechtingen moeten er normaal 7 tot 10 dagen in blijven, maar zal nu wel 10 zijn. Dan mogen ze eruit, maar het verband moet er iig 3 weken omblijven omdat ie de wond anders weer openmaakt. (vorige keer is dat er achteraf te snel afgehaald). Arme beest loopt normaal hele dagen buiten, maar mag nu weken niet naar buiten.

@ Scum: maar dat is helaas in mijn vakgebied (makelaars wereld) niet zo :P Was het maar waar!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:34

Nee, dat geloof ik wel. Maar toch begint die markt ook wel een beetje op gang te komen. Al zal dat nog een hele tijd duren voordat het weer echt lekker gaat lopen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:37

Mijn zusje zei het vandaag nog. Zij werkt bij de UWV op de WW afdeling en zij heeft JUIST werk omdat er zoveel werklozen zijn. Maar het aantal werklozen nam wel behoorlijk af zei ze, waardoor er voor hun minder werk was.
Blijkbaar trekt het dus allemaal wel weer aan!

edit: Het wordt steeds gekker :+
[VN] Edward Gal sluit een mogelijke nationaliteitswissel niet uit

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:48

Wat rot dat het nog steeds niet beter gaat met je pols Sussie. Ik ga voor je duimen dat je 4 december kan rijden. Wel heel fijn dat jullie hele gezin rijdt, staat je paard iig niet stil.
Zijn de bultjes bij TG weer weg?
Wat balen van het staken Anthea. Hopelijk was het iets eenmaligs.
Mooie foto Corien! Dus de kwaliteit van evenementenfoto’s is goed? Ik wil daar ook foto bestellen denk ik. :) Wat balen van je werk. Hopelijk vind je snel iets nieuws. Moeilijk is dat he beslissen wat je wilt.
Voel je je nu alweer beter Vief? Leuk dat je bij iemand die Lichte Tour rijdt gaat lessen!
Gefeliciteerd met je toets Rowo! Wat rot voor jullie kat.
Ga wel lachen als er geen enkele Duitser op Totilas wil rijden dat Edward er weer op gaat. :D

Brrr, het is koud he! Zit nu lekker met kop warme choco achter de pc. Ga vrijdag weer naar m’n springinstructeur toe. Moet voor m’n studie aan de gang, maar kan me er niet toe zetten. Wacht donderdag wel af wat de chrirug zegt. Anders doe ik nu alles voor niets. :o

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:49

Hoe is het met jouw pols nu Sann? Veel last van?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:53

Met vlagen.. Heb nu die brace bijna de hele dag om en dat helpt wel. Maar vandaag had ik hem dan weer niet om en nu voel ik hem wel weer goed.
Het is ook deels mijn eigen schuld, want dan doe ik die brace weer af en sta ik op uit de stoel m.b.v mijn pols en dat kan dus niet. Maar je hebt niet door hoeveel je met je pols doet eigenlijk totdat je er last van hebt. Want rust houden lukt haast niet. Tenminste bij mij niet.. Maar dat zal jou vast wel bekend voorkomen. Bij jou is het wel erger. Met rijden gaat het gelukkig wel redelijk tot goed, daar ben ik blij mee.
Verder lukt mij bijna alles wel, alleen ver met de auto rijden gaat niet en uit mesten etc. Maar daar helpt m'n zusje me nu mee.
Ben wel heel benieuwd wat de chirurg zegt donderdag!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:56

Avond!
Jullie hebben flink gekletst zeg! Heb alles gelezen, maar uiteraard niet alles onthouden hoor! ;)

@ Evie & Corien: gefeliciteerd met de laatste wp!!!
@ Caro: balen dat je merrie in de staak ging
@ Anthea: ook balen voor jou :(:)
@ Daandriaan: Bedankt, hij ging inderdaad lekker :D! Hoe gaat het nu met je?? Ik vroeg op het parkeerterrein nog hoe het met je ging, je zag behoorlijk bleek!!
@ Mootje: nog een site om hebberig van te worden = http://www.welikefashion.com
@ Mandy: gefeliciteerd met je certificering!! Knap hoor!
@ Corien: kl*te van je baan, hopelijk vind je snel iets nieuws (en leuks!).
@ Vief: rijdse! :)
@ Laura: welcome back! Je hebt het lekker gehad dus! Balen van je tentamen :(:)

Ik was vandaag weer naar Utrecht voor een dagje opleiding. Ochtendonderdeel vond ik interessant (handhaving), maar 's middags slap geteut (vind ik) over "interventie, dynamiek en domeinen". >;) Communicatie dus. Volgens mij ben ik heel duidelijk in (non)verbale communicatie :Y)

Ga zo naar de paardjes. Morgen ga ik ws ook het draakje van mijn schoonzusje rijden, want die heeft haar enkel verstuikt. Morgen eerst maar even horen of ze zelf weer in staat is om te rijden. Paardje staat op de route van mijn werk naar huis, dus dan ga ik meteen door.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:57

Daarom hebben wij een automaat als tweede auto. Schakelen doet inderdaad erg zeer aan je pols als je dat een aantal keer achter elkaar moet doen. Fijn dat paardrijden bij jou wel goed gaat. Gewoon de teugels vast houden doet geen pijn, maar ophoudinkjes maken gaat wel zeer doen na een tijdje. En rust houden is erg lastig, omdat je bij veel noodzakelijke bewegingen je pols gebruikt.

Noor: in non-verbalen communicatie ben ik ook altijd erg goed. Als ik het ergens niet mee eens ben hoef ik mijn mond niet open te doen dat zie je zo ook wel :Y) Leuk dat je ook het paard van je schoonzusje gaat rijden, de reden is alleen wat minder.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:01

Zegge dames niet teveel hebeh hebbe sites platsen he :D
Hier is er overigens ook nog 1 waar ik veel bestel (alleen in de uitverkoop die tot 90% gaat) www.yoox.com

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:03

haha ik zie inderdaad prijzen voorbij komen waar ik niet zo blij van wordt Laura.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:03

In de auto van mijn vader/ moeder gaat het idd stuk beter. Dat is idd een automaat.
Ophoudinkjes maken voel ik wel, maar is pas echt pijnlijk als ik er af stap. Alleen gisteren in het bos voelde ik het goed. Jij moet nu toch weer bijna naar de huisarts toe voor verder onderzoek? Is het helemaal niet beter als dat het eerst was? :(:)

Leuke site Noor! Alleen niet goed voor m'n portemonnee. :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:04

Vief: We zijn inderdaad wel heel erg vooruit gegaan! Maarja, nu alleen de cc's nog ;) Balen dat je niet zo lekker was vandaag.
Rowo: Ja had het ook gezien, dat zou wel helemaal wat zijn :+
Sann: Balen dat je pols nog steeds pijn doet als je er geen brace om hebt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:05

Suus: Klopt daarom ook alleen kijken als er uitverkoop is. Heb een keer Marc Jacobs jurk gescoord van normaal 2300,-euro voor 80,- euro :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:08

Laura: dan wordt het inderdaad een stuk leuker! :D
Sann: het gaat wel beter hoor. Geen olifantenhanden meer. Nog wel dik, maar niet meer zo erg. Ook zijn mijn handen niet zo heel rood meer. Pijn is in vlagen flink aanwezig. Heb wel het idee dat mijn lichaam de ontsteking zelf aan het oplossen is, dus ik wacht nog heel even af.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:09

_lautje_ schreef:
Suus: Klopt daarom ook alleen kijken als er uitverkoop is. Heb een keer Marc Jacobs jurk gescoord van normaal 2300,-euro voor 80,- euro :D

Kijk, dat noem ik nog eens uitverkoop!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:11

Dat is wel een goed gevoel Sussie. Hopelijk zet het zo door en is de pijn straks ook weg.

Zo laura, dat wil ik ook wel. :D

http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=231& ... =&ppCatID=
Ga donderdagavond hier heen, vriendin mailde net dat ze nog 2 vrijkaartjes had hiervoor. Lijkt mij interessant. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:19

In de uitverkoop kan je daar echt goed shoppen en de service is super. Het komt uit Italie en is er binnen 3 dagen. Past het niet kun je kosteloos terugsturen en krijg je geld terug.
Heb van het zomer daar nog 3 broeken van Moschino gekocht waar ik normaal een 500,-euro voor kwijt zou zijn geweest en nu was ik voor alledrie 55euro kwijt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:23

Ik ben weer terug van werken. Deed er alleen op de terugweg drie kwartier over ipv 10 minuten :wow: Stond redelijk vast := Heb nu net lekker pasta carbonara gemaakt :9

Wat balen dat ze zo vervelend deed Anthea :(:) Het blijft er eentje met een lastig karakter, ofniet?
Balen Corien, maar wel lekker dat je doorbetaald wordt en niet hoeft te werken! Kun je gauw op zoek naar iets nieuws! Gave foto!
Fijn dat je lekker gereden hebt PB :) En zo'n stalker is niet zo erg toch :+
Balen dat je niet lekker bent Vief :(:) Gaaf die les!
Veel plezier met rijden Noor!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:29

Hopelijk laat de poes de hechtingen nu wel zitten Rowo. Heeft ze geen kapje op?

Leuk, dat rondje Educatie Sannn. Zeker een interessant onderwerp.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:36

Vind dat altijd zo lekker pasta carbonara, komt omdat wij dat nooit eten i.v.m. mijn moeders melk allergie. In Groningen ben ik toen echt paar kilo aangekomen omdat ik toen alles met room ging eten. :+

Zit op die site van Noor te kijken en kom echt teveel leuke dingen tegen, heb m'n zusje ook al aangestoken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:42

Scum schreef:
Balen Corien. Ik heb eigenlijk het idee dat er juist meer banen zijn. Er zijn zelfs bedrijven waar ze het volk niet aangesleept krijgen op dit moment.

Nou, dat valt echt nog vies tegen hoor.
Wacht maar totdat je zelf moet solliciteren. :+
Er zijn heel veel nep-vacatures en oude vacatures. Vacaturesites doen van alles om hun site maar gevuld te houden.

Beterschap Vief!
Sannn, was Vero weer zo blij vandaag? Oh nee, je had gelongeerd he?
Sim liep heerlijk. :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:45

Ik heb net de zadelmaker aan de lijn gehad. Hij belt me deze week terug over wanneer ik gepland sta, maar dat is als het goed is volgende week :D
Zit alleen nog even te denken of ik Michiel wel/niet zal bellen voor springles. Wilde eigenlijk alvast een keer een les voor de crosstraining 5 december, maar dat is best kort dag en ik weet niet precies wanneer ik mijn zadel heb.

Sannn, ik eet het pas voor de 3e keer in mijn leven, maar ik vind het ook zooo lekker :~
Fijn dat Sim lekker ging Sim :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:50

Het heeft Sim dus goed gedaan gisteren! :D
Vero had ik eerst ff los gedaan in de bak ging ze helemaal uit d'r plaat daarna gelongeerd. Maar ze liep vond ik niet helemaal 100%. Toen moeders even laten kijken maar volgens haar wordt ik hypochonder m.b.t. Vero's kreupelheid. Dus het zal wel weer aan mij liggen. ;) Morgen met d'r naar club voor het eerst. Ga wel in lagere les, ga nu geen M oefeningen doen.
Je wacht toch al vet lang op je springzadel Snoekiej? Jaa, ik vind het ook echt lekker! Eet het alleen nooit. Ouders zouden dit weekend weg gaan dus m'n zusje en ik hadden al plannen gemaakt qua eten. Gaan ze nu helaas niet i.v.m. de weersverwachting. :P

edit: Zit nu filmpjes terug te kijken van Vero en mij. Vero's 1e B parcoursje in haar leven: http://www.youtube.com/watch?v=iznrsgQ8P_0
Was op het KNHS centrum onder leiding van Wim Bonhof vorig jaar februari. Ging voor geen meter. :+ Deze is van 15 minuten later, ging toen al iets beter. http://www.youtube.com/watch?v=hyyAYyA3ww0 Leuk om dat zo terug te zien. Je ziet wel haar beroemde weigeractie's, waardoor ik wel eens zand hap. :D
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-11-10 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:58

Alle prijswinnaars en wprijders gefeliciteerd!
Lautje leuke foto met Stitch! :D
Rowo gefeliciteerd met het behalen van die toets!
TG jeetje zit wel tegen nu dus even. Hopen dat het snel beter gaat.
Pfff lange dag zeg caro.
Anthea wat balen zeg dat het niet ging. Wel moeilijk idd om daar aan te werken.
Corien leuke foto! Wel balen dat je geen werk mee hebt.
Leuke sites komen er voorbij! Ik zoek nog een leuk topje voor kerst, zijn alleen nergens te vinden. :\
Snoekiej heerlijk! :9

Zo weer bij!
Vanochtend was ik om 9 uur al bij de DA. Kleine poes is gecatereerd. := Is lekker rustig nu. Had ook nog iets aan zijn oog, dus moet volgende week maandag er weer om 9 uur staan!
Daarna Carella weer gereden, was wel weer wat drukker met haar hoofd, maar ze is verder wel goed te rijden. Mijn vader was al bang dat ik een klap tegen mijn hoofd aan kreeg. :+ Daarna W gelongeerd, die liep ook lekker. Toen nog maar wat opgeruimd op stal.