Wel een foto van afgelopen zondag tijdens de cross. Heb je toch een idee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(moeder is volle tuiger). 

We hebben een hele tijd gegaloppeerd, en ik heb mijn verlichte zit geoefend. Dat voel ik nu wel zegmaar 
Zaterdag of zondag gaat trouwens ein-de-lijk haar pak haar eraf
Dus voor Princenhage
Zondag ga ik ook naar Renswoude, ik ga zelf trainen of ik kan les krijgen van Ria van de Schalm. Weet iemand hier hoe die is?
hoe lang heb je in de verlichtezit getezen dan
? haha

IN de cross nooit last van, zal wel de adrenaline zijn 

Idd altijd rot zoiets! 
Altijd moeilijk.
Ik heb ook altijd spierpijn in mn kuiten na het trainen 

Ben benieuwd.
mijn topic van Texel. 

! Na de 2 maanden was ze gister super braaf, dus dacht kan wel alleen op buitenrit (moet nog even wat buitenritvriendjes gaan maken, maar dat moet geen probleem zijn op een manege die endurance gericht is
Woll had er zin in. Al ging de eerste 15 meter in de achteruit. Waren we opeens wel van het erf en toen ze met haar kont in de bosjes stond deed de vooruit het ook weer
Eerste 15 minuten was ze behoorlijk druk en zenuwachtig en hinnikte ze echt naar alles wat 4 benen had
Daarna nog 1 keer afgestapt omdat ze een kliko beplakt met een bloemenprint wel heeeeel spannend vond
Toen we eenmaal van het weggetje met de vakantiehuisjes aan beide kanten weg waren en op het zandpad waren was ze alweer zichzelf. Ze hadden me al super mooie zandpaden beloofd, maar het was echt geweldig
Woll wilde het liefst alleen maar hard hihi. Eerste maand maar even lekker veel stappen en wat draven. Maar straks