PB: jeetje wat balen zeg! Niet zo fijn dat ze daar nu pas achter komen. Iig veel sterkte!
Vief: nu maak je ons wel nieuwschierig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op de terugweg in de taxi wilde een vriendin de taxichauffeur met tampons gaan betalen en hij werd zelfs uitgenodigd om te blijven slapen
Was gewoon echt een hilarische avond met allemaal van die economische USC-balletjes. Lag om 6.00 uur in bed en om 7.45 uur ging de wekker weer
En kon ik naar Enschede om mijn presentatie te houden. Miste net mijn aansluiting waardoor ik een kwartier moest wachten en geen rechtstreekse verbinding had. Kon in Amersfoort dus nog leuk 20 minuten in de kou wachten. Was dus ook 3 kwartier te laat. Mocht ipv als eerste van onze groep als laatste mijn presentatie houden, was wel heel aardig
. Had de pp nog nooit gezien, dus was wat improviseren
Alles bij elkaar echt te idioot voor woorden
Van 2 tot 6 nog even lekker geslapen en ga nu ook weer lekker slapen. Beetje gesloopt maar had het niet willen missen
. Ook een goed resultaat voor je presentatie?
, dat is ff balen!
), zondag ga ik naar de Winter Efteling, maandag komt de osteopaat, dus heeft ze het ook even niet druk
.
. Waren die ballen niet vervelend Vief? Ik vind ze namelijk vaak wel vervelend
.
Vief, klinkt als echt studentenleven
Snoekiej schreef:Wat supergaaf dat het NK in de Vlietlanden is dit jaar MJ![]()
![]()
Dat is zeker een hele eer! Kan je nog wel gewoon B paarden starten? Want de B zit normaal gesproken toch niet op het NK?

daar heb ik het veel te druk voor

Snoekiej schreef:Wat supergaaf dat het NK in de Vlietlanden is dit jaar MJ![]()
![]()
Dat is zeker een hele eer! Kan je nog wel gewoon B paarden starten? Want de B zit normaal gesproken toch niet op het NK?

we zullen elkaar wel snel in de ring treffen denk ik 

Wat zijn de vooruitzichten? Hoop dat je straks weer helemaal pijnvrij bent 
!
Alleen maar stijldansen is wel een beetje jammer..

Kan het wel weer helemaal genezen dan?
jipje_niekje schreef:@MJ: Gefeliciteerd met het binnen halen van het NK voor Vlietlanden. Maar blijft de datum dan ook ongeveer hetzelfde of wordt de wedstrijd verplaatst naar het najaar?