[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:43

goedenavond!

PB: jeetje wat balen zeg! Niet zo fijn dat ze daar nu pas achter komen. Iig veel sterkte!
Vief: nu maak je ons wel nieuwschierig Extreme duivel

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:45

Valt mee, opstijgen moet met een tuinstoel anders is het haast niet meer te doen, paard blijft gelukkig braaf staan anders wordt het een lachwekkende situatie maar met het rijden zit de buik niet in de weg. Ik merk wel dat het basisrijden beter te doen is dan intensief trainen, mijn buikspieren worden al wat slapper.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:52

Haha nieuwsgierige aagjes Haha!

Gala was super grappig. Ging op het laatst helemaal nergens meer over Huilen van het lachen Op de terugweg in de taxi wilde een vriendin de taxichauffeur met tampons gaan betalen en hij werd zelfs uitgenodigd om te blijven slapen Nagelbijten / Gniffelen Was gewoon echt een hilarische avond met allemaal van die economische USC-balletjes. Lag om 6.00 uur in bed en om 7.45 uur ging de wekker weer Lips are sealed En kon ik naar Enschede om mijn presentatie te houden. Miste net mijn aansluiting waardoor ik een kwartier moest wachten en geen rechtstreekse verbinding had. Kon in Amersfoort dus nog leuk 20 minuten in de kou wachten. Was dus ook 3 kwartier te laat. Mocht ipv als eerste van onze groep als laatste mijn presentatie houden, was wel heel aardig Lachen. Had de pp nog nooit gezien, dus was wat improviseren Clown Alles bij elkaar echt te idioot voor woorden Haha! Van 2 tot 6 nog even lekker geslapen en ga nu ook weer lekker slapen. Beetje gesloopt maar had het niet willen missen Vork

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:02

haha dat klinkt wel als een geslaagd gala Vief Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:05

Vief, hahaha, hilarisch allemaal. Euh, weten je ouders wel dat jouw studeren zo verloopt!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:11

Vief, klinkt als een zéééér geslaagde avond Tong uitsteken Haha! . Ook een goed resultaat voor je presentatie?

@PB: Nou, daar ben je lekker mee dan Ach gut , dat is ff balen!

Wolin heeft twee rustige weekjes.. Veel buitenspelen, poetsen, tutten en eten, nu vanwege mijn nachtdiensten (dan sta ik echt even op non-actief Bloos ), zondag ga ik naar de Winter Efteling, maandag komt de osteopaat, dus heeft ze het ook even niet druk Lachen .

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:41

sorry allemaal heb niet zo veel gebokt, en bijgelezen Bloos

druk druk druk druk druk druk..!! half 9 sochten'd start met werk.. non stop door tot half 7 in de avond.. dan ff snel eten half 8 weer en half 11 thuis.. Clown
en dat al de hele week zo'n beetje.. morgen nog 1 dagje en dan vakantie...!!! 2 weken op wintersport..! Go jij! Go jij!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:16

Zo te lezen is Vief weer aardig de student aan het uithangen Haha!. Waren die ballen niet vervelend Vief? Ik vind ze namelijk vaak wel vervelend Bloos.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:44

Jeetje PB Ach gut
ROFL Vief, klinkt als echt studentenleven Tong uitsteken
Okee dan snap ik het Lotte, wel chill Haha!

Nou, mijn gala was ook wel geslaagd. Niet gedansd, want je mocht alleen stijldansen en dat kan ik niet Clown

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 01:28

Goedeavond!
Echt leuk paard Corien, ben beniewd naar je eigen foto's Haha!
Jeetje balen PB Ach gut

Snoekiej schreef:
Wat supergaaf dat het NK in de Vlietlanden is dit jaar MJ Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Dat is zeker een hele eer! Kan je nog wel gewoon B paarden starten? Want de B zit normaal gesproken toch niet op het NK?

Hier ben ik idd ook wel beniewd naar, stond op de planning als mijn b debuut Clown
Wel echt gaaf idd. Ga ik zeker kijken. Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 08:40

Goedemorgen Lachen

Klinkt geniaal Vief Huilen van het lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 08:49

Pfff, zoiets zou ik niet meer kunnen opbrengen Vief. Ik heb mijn slaap echt wel nodig.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 09:12

PB, balen zeg!
Vief, mooi dat je het zo leuk hebt gehad! Ik zou het echt niet kunnen, net als scum zei. Heb mijn slaap echt nodig en ik kan ook niet zo goed over een onregelmatig ritme, word ik heel sjaggo en labiel van. Maar wie weet verandert dat ooit nog!

Gisteren was de kerstviering op school, had het eigenlijk ook wel kunnen missen. Ben om half 2 naar huis gegaan, toch best mooi op tijd. 's Middags nog even gewerkt. Straks lekker schaatsen, mag met de auto heen van mijn moeder Haha!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 09:27

Morgen Gaaaap

Veel plezier Rosalie Haha!

Ik heb mijn slaap eigk ook wel nodig, maar daar trek ik me weinig van aan Lips are sealed daar heb ik het veel te druk voor Tong uitsteken

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:05

Goeiemorgen Doei!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:06

Morgen!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:24

Snoekiej schreef:
Wat supergaaf dat het NK in de Vlietlanden is dit jaar MJ Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Dat is zeker een hele eer! Kan je nog wel gewoon B paarden starten? Want de B zit normaal gesproken toch niet op het NK?

Ik weet nog niet precies hoe de wedstrijd eruit zal zien maar ik weet dat het bestuur wel het liefst ook gewoon de open klasses wil organiseren, bijvoorbeeld op zondag. Dus even afwachten maar er zou heel goed ook gewoon een pony-wedstrijd en paarden oefen en B kunnen komen.

Ik ga zelf uit het bestuur omdat ik een nieuwe baan/studie heb en ga verhuizen, dus zit straks niet meer zo dicht op het vuur, maar het weekend zal ik toch zeker proberen om er gewoon bij te zijn en te helpen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:37

ZO ik zou die ook wel offieceel willen gaan doen Lachen
Ben wel benieuwd.. *LOL*

Ing dankje Knipoog we zullen elkaar wel snel in de ring treffen denk ik Knipoog

Vief lang leven de student hahah me vriendin heeft ookaltijd van die verhalen Tong uitsteken

mensen ik ga weekendje naar een vriendin in otterlo nudea op bokt.. dus ik ben maandag laat terug.. en dinsdag weer foetsie.. naar vriendlief Haha!

Dus veel plezier.. en succes wedstrijd gangers Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:40

Goedemorgen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:46

Morgen Doei!

PB: Kan me voorstellen dat je goed naar wordt van zo'n bericht Ach gut Wat zijn de vooruitzichten? Hoop dat je straks weer helemaal pijnvrij bent Lachen
MJ: Gaaf hoor Haha!!
Mistid: Fijn dat jouw gala ook leuk was Lachen Alleen maar stijldansen is wel een beetje jammer..
Marielle: Wow.. dat is wel echt drukjes. Sterkte nog even. 2 weken wintersport in het vooruitzicht is wel heel erg leuk Haha!
Corien: Veel plezier Lachen
Nat: Ja dat weten ze. Moeder leest wel eens wat op bokt. Vind het wel leuk om te zien wat ik uitspook Knipoog

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:55

Goeiemorgen!
@Vief: Zo lekker echt student zijn dus Tong uitsteken
@MJ: Gefeliciteerd met het binnen halen van het NK voor Vlietlanden. Maar blijft de datum dan ook ongeveer hetzelfde of wordt de wedstrijd verplaatst naar het najaar?
@PB: Dat is wel heel erg balen!! Ach gut Kan het wel weer helemaal genezen dan?
@Marielle: Heb je nog een plekje over?? Ik moet nog wachten tot maart helaas. Waar ga je heen?

De kerstpakketen komen me mijn neus uit hier op stage, kreeg gisteren te horen dat ik de kerstpakketen voor de vrijwilligers nog allemaal moest stickeren en rond brengen (zo'n 200 stuks) Dit verdeeld over beide locaties. Ben nu net klaar gelukkig, dus kan om 12.00 uur wel kerstvakantie gaan vieren Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:57

jipje_niekje schreef:
@MJ: Gefeliciteerd met het binnen halen van het NK voor Vlietlanden. Maar blijft de datum dan ook ongeveer hetzelfde of wordt de wedstrijd verplaatst naar het najaar?

Het blijft juni, de KNHS wil af van het NK dat perse in het najaar moet want dan komt het altijd bij dezelfde organisaties terecht. Dus nu een NK in het midden van het jaar.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:19

Goedemorgen!
Ik ga maar eens richting stal, dan kan ik vandaag 2 keer.
Ben al de hele week met hem aan het stappen buiten, maar hij staat voor de rest gewoon de hele dag op stal.
Gelukkig nu vakantie dan kan ik hem er gewoon 2-3 keer per dag uithalen.
Normaal kan die ook wel los, maar dan gaat ie lopen dollen met de andere paarden en dat mag hij dus even niet.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:26

Ik heb net mijn rijbewijs gehaald! Haha! Haha! Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:28

Gefeliciteerd Hilde!!!