[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:28

Oow dat is balen zeg! Wat heeft ie?

Hoezo vond je het flut dan? (erg nieuwsgierig maar ik rijd bij de Sallandruiters Knipoog )

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:32

Op blz 386 staan foto's en uitleg....

Ben er vorig jaar voor het eerst geweest. Dacht op tijd te zijn, 's avonds nog op internet gekeken en begon om 1 uur ofzo. Ik ben altijd op tijd maar toen we daar kwamen was het al begonnen. De ringmeester hielden maar vol dat hun tijd op internet stond. Nou ja goed, kan gebeuren maar het was dus opgave bij de ringmeester.

Kwam er dus op neer dat ik met 2 paarden bij de laatste 10 zat van de ongeveer 120. Echt niet leuk dus. Viel niks te regelen maar ze lieten wel steeds mensen voor...

Het was jammer dat het regende maar de dressuur was wel goed bevallen hoor!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:34

Ah oké, dat kan ik me voorstellen. Dat is inderdaad wel een beetje een probleem altijd. En het zijn ook altijd dezelfde ruiters die weer ergens tussen moeten, daar kan ik me verschrikkelijk aan ergeren.
Vind het ook wel sneu voor de ringmeesters want die kunnen eigenlijk nooit wat goed doen.

Ik ga es even kijken op blz. 386.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:37

Oei, dat ziet er niet zo lekker uit. Maar fijn dat het herstellende is, wanneer mag je weer rijden?
Ik ben gisteren trouwens nog door die waterbak geweest in Den Ham, altijd wel even handig! Vork

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:39

Nou het gaat eigenlijk nog niet zo goed. Gisteravond is de DA weer geweest...maar misschien dat het in 1 keer met stappen vooruit gaat. Hoop ik! Denk dat rijden nog wel 2 weken op zich laat wachten.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:41

Ai, wat balen zeg Ach gut

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 23:17

@ Andrea ... fijn dat de parcoursen lekker liepen!

@ TG ... jeetje, balen dat het nog niet zo goed genezen wil Ach gut

Verder weinig te melden Tong uitsteken

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 23:54

Gefeliteerd dat je 2x foutloos was Rowo Haha!!
Psst, het gala was wel leuk Lachen Ze hadden best goed weer! Ik kwam eigenlijk voor het 14tal, die waren in zeemanspakjes, echt lollig. Er waren een hoop küren, en er was een hele lollige menner en ponydraverijen, het was wel gezellig Lachen En nog een dekje gescoord dus Knipoog Leuk dat je op Hendrik een proefje hebt gereden Lachen
Gomir: goed gedaan met Urby!
Mooi dat je hem met springen lekker voor elkaar hebt Andrea!

Ben net terug van de buitenrit.. Het was ontzettend leuk maar toch ook niet. We gingen heel ontspannen weg, Vorstin druk om zich heen kijkend en Bronco met zn oortjes naar voren. We hebben een ree gezien, die stak 2x het ruiterpad over. We waren blijkbaar op weg naar het strand verdwaald, want we kwamen van Meijendel (Wassenaar) ineens bij het strand van Scheveningen uit! Het was mij echt een raadsel hoe we daar gekomen waren! We moesten daar het strand op naar beneden, dat was even een probleem, ze durfden allebei niet (allebei nog nooit op strand geweest) en ze gingen steeds achteruit bijna het prikkeldraad in.. Eenmaal op het strand waren ze wel opgewonden, de zee was spannend, maar ze luisterden wel. We zijn nog door die kleine meertjes op het strand gelopen, ging ook goed, alleen zodra er schuim van golven kwam, sprongen ze er weer uit Tong uitsteken Op een gegeven moment werd Bronco het denk ik een beetje zat op het strand, en toen bleef hij steeds dribbelen en onrustig doen. Tom werd er gek van en die werd op een gegeven moment boos. Op een gegeven moment konden we eindelijk het strand af, en toen bleef Bronco druk en Tom werd steeds bozer.. Uiteindelijk werd hij ook heel boos tegen mij (ik geloof dat ik beter gewoon geen woord had kunnen zeggen, maar hij was af en toe ook niet eerlijk tegen Bronco), dus daar baalde ik van. We zijn nog een beetje verdwaald (dachten dat we bij Katwijk waren, terwijl we naar de Wassenaarse Slag moesten, en we wáren dus bij de Wassenaarse Slag Vork ) en uiteindelijk weer bij de trailer. Vorstin was echt supermoe, die zal morgen ook nog wel kapot zijn. Toen naar huis, nog even een beetje geruzie, weer goedgemaakt, en nu thuis lekker eten.
Ik geloof dat ik nu ga slapen, want ik ga een paar drukke dagen tegemoet.. Slaap lekker! Doei!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 00:39

Balen Teegee Ach gut

Jullie hebben allemaal al kunnen lezen dat ik inmiddels weer officieel tot de beginners gerekend mag worden Haha! (wat een drama is dat trouwens met losrijden voor het oefen en B Nagelbijten / Gniffelen Zal blij zijn als ik over een tijdje weer L kan rijden Bloos )
Urby deed erg zijn best en behalve een miscommunicatie van hindernis 6 naar 7 die resulteerde in een balk sprong hij super! Als hij zo vooruit blijft gaan dan komt het helemaal goed Haha!

Biem: ik ben idd niet wakker gebeld Knipoog Thanx Haha!

Fijn dat je lekker gereden hebt Andrea.

En rowo ook helemaal top!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:13

Goedemorgen Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:15

Goeiemorgen

Ik ga richting stage, heb er weer zo'n zin in...Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:34

Goeiemorgen Doei!

@ snoekiej: balen van de buitenrit, maar achteraf kun je er meestal wel om lachen

@ andrea: ja hij vind Enschede altijd leuk, hij was met 1 kameraad. Hij woont daar op kamers...

@ gomir: super van je oefenrondje. Volgens mij heb ik dat niet helemaal mee gekregen, maar wanneer ga je officieel starten?

Ik ga zo maar ff een buitenrit maken, geen zin om dressuur te trainen Bloos Vanmiddag lekker shoppen, heb zin om veel geld uit te geven *LOL*

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:35

Goeiemorgen,
Ik ben alweer een paar dagen niet geweest. Heb het veelste druk voor een 'vakantie', maar ben nu vanmorgen even lekker vrij. Ga zo dus de paardjes maar alvast rijden, dan heb ik die alvast klaar. Moet tot 9 uur vanavond werken, dus ben ook pas laat weer thuis en dan morgen ochten om 7 uur weer beginnen Boos! . Nou ja ik hou mijn komende loonstrookje maar even sterk in gedachten Haha!

Zijn er verder nog dingen gebeurt?
Ik heb wel gelezen dan Rowo, Gomir en Andrea allemaal fijn gesprongen hebben, de rest ben ik weer vergeten.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:51

Goedemorgen, ik ga nu naar stal. Moet om 1 uur in de trein zitten, dus dat word weer haasten..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:02

Ik ga ook maar es aankleden en rijden. Ikhoop dat er niet teveel blinden zijn....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:27

Goeiesmorgens!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:42

Goedemorgen! Doei!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 10:42

Goeiemorgen!

Klinkt als een fijn rondje Gomir, op naar de L Knipoog

Leuk dat je naar het strand bent geweest Snoekiej!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 10:47

Net ff een buitenrit gemaakt en calyp was niet bepaald lief. Hij heeft de laatste tijd uitgevonden dat ie heel goed ineens om kan draaien of niet meer verder wil. Oh ik was echt ff pissig, heeft dus ff mijn zweep gevoeld Whoosh! Van de week maar een keertje weer, kijken wat ie dan doet.

Zo maar es ff brokken halen en douchen. Vanmiddag dan maar shoppen in Enschede.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:06

Goedemorgen Doei!

Gisteren was wel gezellig Ja
Ga me zo maar eens aankleden en boodschappen halen zodat ik een taart voor mijn vader kan maken (is vandaag jarig Knipoog)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:08

Gefeliciteerd met je mams Vief Haha! Heeft ze nog wat leuks gekregen?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:37

Gefeliciteerd met je vader Vief. Krijgt hij nog wat leuks van jullie??

Beide paardjes ook alweer gereden, maar die hadden beiden last van een frisse bui geloof ik. Overal waar ze konden loeren het ook gelijk doen en totaal niet op mij aan het letten. Uiteindelijk waren ze beiden wel braaf. Maar Jipje blijft dan echt spoken zoeken, dan is het echt een 3-jarige die nog niks kent. Raar paard!

Nou ja ga nu even aardappels schillen en bloemkool schoonmaken en dan maar weer naar het werk.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:38

Gefeli Vief. Mokkataart??? Vingers aflikken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:40

Dankjulliewel Haha!

Ook erg lekker Simmie Knipoog
Maar het wordt bramenkwarktaart Ja

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:55

Op de valreep nog ff: Goedemorgen Tong uitsteken

Gefeliciteerd met je vader Vief! Haha!

Hopelijk komt de hoefsmid vandaag om Lady en Marvel hun ijzer er weer onder te slaan, kan weinig zo ..
Vanaaf naar de film Lachen