Gefeliteerd dat je 2x foutloos was Rowo
!
Psst, het gala was wel leuk
Ze hadden best goed weer! Ik kwam eigenlijk voor het 14tal, die waren in zeemanspakjes, echt lollig. Er waren een hoop küren, en er was een hele lollige menner en ponydraverijen, het was wel gezellig
En nog een dekje gescoord dus
Leuk dat je op Hendrik een proefje hebt gereden 
Gomir: goed gedaan met Urby!
Mooi dat je hem met springen lekker voor elkaar hebt Andrea!
Ben net terug van de buitenrit.. Het was ontzettend leuk maar toch ook niet. We gingen heel ontspannen weg, Vorstin druk om zich heen kijkend en Bronco met zn oortjes naar voren. We hebben een ree gezien, die stak 2x het ruiterpad over. We waren blijkbaar op weg naar het strand verdwaald, want we kwamen van Meijendel (Wassenaar) ineens bij het strand van Scheveningen uit! Het was mij echt een raadsel hoe we daar gekomen waren! We moesten daar het strand op naar beneden, dat was even een probleem, ze durfden allebei niet (allebei nog nooit op strand geweest) en ze gingen steeds achteruit bijna het prikkeldraad in.. Eenmaal op het strand waren ze wel opgewonden, de zee was spannend, maar ze luisterden wel. We zijn nog door die kleine meertjes op het strand gelopen, ging ook goed, alleen zodra er schuim van golven kwam, sprongen ze er weer uit
Op een gegeven moment werd Bronco het denk ik een beetje zat op het strand, en toen bleef hij steeds dribbelen en onrustig doen. Tom werd er gek van en die werd op een gegeven moment boos. Op een gegeven moment konden we eindelijk het strand af, en toen bleef Bronco druk en Tom werd steeds bozer.. Uiteindelijk werd hij ook heel boos tegen mij (ik geloof dat ik beter gewoon geen woord had kunnen zeggen, maar hij was af en toe ook niet eerlijk tegen Bronco), dus daar baalde ik van. We zijn nog een beetje verdwaald (dachten dat we bij Katwijk waren, terwijl we naar de Wassenaarse Slag moesten, en we wáren dus bij de Wassenaarse Slag
) en uiteindelijk weer bij de trailer. Vorstin was echt supermoe, die zal morgen ook nog wel kapot zijn. Toen naar huis, nog even een beetje geruzie, weer goedgemaakt, en nu thuis lekker eten.
Ik geloof dat ik nu ga slapen, want ik ga een paar drukke dagen tegemoet.. Slaap lekker!