Poe JJ, wat kl0te nu weer zeg! En wat sneu voor het kleintje Ik vind altijd wel dat ze verbluffend goede resultaten kunnen halen bij ernstige hoefproblemen, dus ik ga heel hard duimen dat ook dit weer goed komt!!
Nickeltje, sterkte hoor! Zo'n beslissing is nooit leuk, maar je moet maar denken dat de pony van jou afhankelijk is voor een vredig einde zonder pijn.....kan je vriendje niet even op en neer komen om je gezelschap te houden? Lijkt me best lastig om zo'n hele opvang in je uppie te runnen. Maar je hebt er wel lekker de tijd voor, terwijl ik de hele dag op kantoor zit....dagje ruilen?
Wollie: nog een keer gefeliciteerd!! wat een timing! Volgens mij zou ik zo aan het rekenen zijn dat ik dan weer net 1 seconde te laat binnenkom En fijn dat de dressuur ook weer eens gewaardeerd werd! Volgend jaar ook maar weer eens naar Belgie, is toch altijd wel heel gezellig!
Wuppie vermaakt zich goed bij Rob, gelukkig! Heb gelijk de pony van Breunis gezien....en zijn berijdster die zeiknat uit de waterbak kwam
Wollie gefeliciteerd. Strakke timing! Zo hebben wij het ook weleens gedaan (dat meten).
Nick; lijkt me niet niks. Sterkte met het telefoontje. Zou niks voor mij zijn.
JJ; klinkt heel naar. Wat zal het arme beestje een pijn hebben gehad. Ik hoop echt dat het in orde komt. Jij hebt de laatste tijd wel heel veel pech gehad.
Marieke; Rexie ziet er goed uit. Wie is dat die erop zit? Tenminste, lijkt niet op jou
JJ en Nickeltje Veel sterkte allebei, er is weinig meer wat je kan zeggen in zulke situaties.
Wollie: nog dubbel gefeliciteerd, ga zo door
Lielle: helaas kan ik je niet aan de foto's helpen die je nog nodig hebt maar zal ook eens kijken voor artikelen over beroemde SGW'ers. Eerst moet ik wel nog wat artikelen over de dressuuroefeningen aanpassen dus wordt wrs pas over een tijdje. Nog succes met Raimer, we zijn trouwens tijdens je vakantie bij Rob geweest en helemaal vergeten haar even te knuffelen
He JJ g**()__**&^&^%^% wat een elende weer, het schijnt niet te mogen. Ik begin nu met duimen en hou pas op als zn nieuwe hoefje weer lekker eraan groeit!
EG: leuke foto's! Ziet eruit als een mooie cross Verder zag ik nog een paar hele gave foto's voorbij komen! Nickeltje & JJ: jeetje zeg Een hele dikke voor jullie allebei! Wuppie: mooie foto's! Rex ziet er heel mooi uit! Fijn dat het trouwens goed gaat met Wup Lielle: succes met Raimer vrijdag! Wollie had ik zondag al gefeliciteerd met haar prijs Met Wiki gaat het ook al hard zag ik!
Gisteravond weer op Money gezeten na z'n weekendje vrij Het ging echt super! Hij was echt super braaf! Hij was toen we gingen draven heel even afgeleid door 2 andere paardjes die besloten even te gaan spelen, maar behalve een beetje hinneken was ie verder heel braaf!