Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
UHHH dat heb ik wel gedaan
zucht.... als ze hem niet vinden oid dan mag ik niet eens stage lopen dit jaar

kan er nu ook niet bij

Scum schreef:Dus dan gaat het door met dat appartement Marieke? Leuk hoor!
!
!
! Biertabje schreef:5 ben ik vergeten
Gomir: niet vaak gezien...aangezien hij eerst bij Tommy Visser stond, en zolang heeft hij hem niet thuis gereden?! paar keer op concours gehad. en vanaf augustus bij Angelique Hoorn
en is nu ook goedgekeurd! maar vond het echt hele mooie foto's
!! Altijd leuk natuurlijk!
)
!
! Zit nog een uurtje op school... heb men scooter vanochtend weggebracht (was kapot!) en moet met iemand anders naar huis maar die is pas om 4 uur uit dus ja! Dan maar gezellig even op Bokt
! 
Draf ging wel heel mooi, moet hem nog veel dieper en lager in stellen zodat ie zijn spieren veel meer moet gebruiken. Woensdag heb ik springles van de club en dan komt Emmy me donderdag en vrijdag nog even helpen, echt super fijn!!

Lielle schreef:lastig voor je paard, voor jezelf valt het wel mee. Je mag nl niets doen, dus ook niet ondersteunen. Werkt ook prima in draf trouwens![]()

hahaha

!
! Wel om gereden want op school ging het verhaal rond dat er in Rijsbergen een rollenbank van de politie stond (scooter rijd 90...) en dat moeten we niet hebben natuurlijk!
!!
.