Zijn naam is royal flush G.(G is van ons opatje die in het weekend overleden is. Hij noemde greenpy) Mamie heeft een beetje tijd nodig om het te snappen wat er gebeurd. Maar het gaat de goede richting uit. Zodra ik betere foto's heb zal ik ze spammen
De pup wordt Woody, afgeleidt van zijn stamboek naam Woodland Crystal Dawn Qui-Que-Bou.
Iemand van jullie die naar het nationaal van de lrv gaat?
Anoniem
Geplaatst: 29-04-17 14:03
Nop. Druk bezig met de weides te spuiten, huishouden en morgen staarten wassen, vlechten etc.
madelene
Geplaatst: 29-04-17 21:13
ja hoor, ik vandaag naar marchin om te springen en dressuuren. Sta ik daar aan de kant van het springen nog even parcours te bekijken. beetje losgereden, ga daarna richting losrij springring...meld me aan...kijken ze me daar een beetje wazig aan...eeeuuuhhh 216??? ooohh.... dat is morgen dus toen maar even chill terug gegaan naar de auto, paard weer op de traieler en even mijn ogen dichtgedaan dus morgen nieuwe rondes nieuwe kansen voor springen en crossen wel redelijk lekker gedressuurd, en ik vind de cross prachtig gebouwd.
@Antonius, je beruchte hindernis staat nu een heel eind voor dat pad
Oh nee hahaga! Heel succes alvast! Marchin is echt een leuke cross!
Hier waren 2 paarden uitgebroken. Blijkbaar was er iemand met zijn crossmotor rond aant crossen in het veld. De paarden waren zo verschrokken dat ze door de draaf zijn uitgevlamd. Gelukkig hebben onze buren het gezien, want die idioot is gewoon door gereden en liet de paarden lopen... sommige mensen
Anoniem
Geplaatst: 29-04-17 22:11
Precies een trend van paarden opjagen, los te laten of op te fokken. Die van mij liepen in het paasweekend ook ineens buiten de weide, waarvan 1 een onbekend halster aan had. En gisteren kom ik aan mijn andere weiland, ligt op 1 plek de draad met paal en al plat op de grond. Paarden hadden er maar over te stappen en ze zaten in het veld en de steenweg Is ook al de 3e keer dit jaar. Ik word onnozel van die loonwerker, maar heb helaas geen hard bewijs. Tenzij je meetelt dat het veld letterlijk tot tegen mijn palen is geploegd (er moet normaal 50cm tussen blijven).
hahaha madelene, dagje te vroeg Beter zo dan morgen aankomen en horen dat je vandaag had moeten rijden, dan sta je daar zeker voor niks. Succes morgen! Ze geven schitterend mooi weer, geniet ervan.
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-17 19:20
Op deze hindernis ging het dus
Anoniem
Geplaatst: 30-04-17 19:24
Die lijkt wel breed, zie het niet zo goed met de gedraaide foto. Kan me wel inbeelden dat paarden dat zien als insprong en dan niet uitkomen om er weer uit te gaan.
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-17 22:20
Die van Sarah dan.
Hoe was het bij jullie op weekend?
Anoniem
Geplaatst: 30-04-17 22:41
Hmz. Pittig maar op zich wel mooie hindernis.
Ik heb niks gedaan. Ja, huishouden, 2 weides gespoten en vandaag Icaro gevlochten voor morgen. En op mijn kont gezeten door mijn kleinste mormel op de weide..
Ik ging gooooeeehhoooeeeddd!!! Ik stond gedeelde 1ste plek na de dressuur Foutloos gesprongen foutloos in de cross maar her en der iets gas terug genomen en 22 seconden buiten de tijd. Uiteindelijk 5de geworden, maar voor mijn gevoel heb ik gewonnen!! in alle opzichten. Ik was wel blij dat hij al 2x natte voeten had gehad voordat ik de afsprong naar het water in moest. Want de verplichte doorgang daar door dat bosje met het donkere water was hij toch weer kijkerig en maakte hij een onverwachte sprong het water uit. (ik was wel na h4 ff de weg kwijt bijna vergeten dat ik naar links moest naar dat watertje) Maar hij was zeer gretig en pakte alle hindernissen soepeltjes aan. Dussssssssssssss......ik ben echt blij!
wij kregen dit weekend een mail van hulsberg dat we blijkbaar toch op een reserve lijst beland zijn. Nogthans hadden ze bij VLP er niks van gezegd. raar. Dus het is helemaal niet zeker of we gaan naar hulsberg
Hier jammer genoeg nog geen veulen spam We hebben het kleine ventje vrijdag op zaterdag naar gent gebracht. Bleek dat hij geen of te weinig biest melk gekregen had waardoor hij geen immuunsysteem had en heel heel zwak was. Ze hebben hem daar plasma gegeven en onmiddellijk aan de baxter. Hij was er al erg aan toe nu al dagelijks op bezoek geweest en je ziet hem wel elke dag opknappen. Gisteren stond hij zelf al recht toen ik er aangekomen was en was hij al aan het bokken naar zijn verzorger misschien niet zo plezant voor zijn verzorger maar ik was toch dol gelukkig om hem zo te zien hij is er nog helemaal niet maar het gaat wel de goede kant op Wij hebben hem zien drinken maar je weet natuurlijk niet hoeveel hij gedronken heeft.
Nu zit onze vos alleen op stal tot een week geleden stonden ze met 3 op stal en nu plots maar 1 mee. Hij treurt wel dit weekend zijn de paarden van de buurvrouw op bezoek gekomen zodat hij een beetje gezelschap heeft.
het was al positief dat hij gisteren recht stond maar wanneer hij naar huis mag weet ik nog niet. Hopelijk snel en hopelijk wilt fur hem dan nog
We zijn op jumping geweest. 1 x 1m gesprongen en hij was correct sprong ook mooi door de rug en had er veel zin in was wel lang wachten maar ja had het wel verwacht als je ter plaatse moet inschrijven
florence123
Geplaatst: 02-05-17 09:19
Ohnee hopelijk komt alles inorde MF! ik heb al zoveel miserie gehoord (en zelf ook miserie gehad) de laatste tijd met de paarden. Het mag NU echt stoppen.
Colorado loopt nu ookal niet correct, het lijkt op een spierverrekking van op de wei wild te doen. Hij heeft dat al eens gehad, hopelijk is het snel over. Dan heb je 3 paarden en kan je maar met 1 rijden Ferro mag volgens de DA wel nog stappen op het harde, of eventueel onder het zadel. Ik ga hem deze week wat in de stapmolen steken. Nu staat hij 2 weken stil, maar volgens de 2de DA zal dat in totaal 4 maand kunnen zijn voor we opbouwen, dat is pas september dus
Ik heb gisteren de spartacusrun gelopen (10km met 30 obstakels). Ik voel mijn armen niet meer vandaag
oh nee florence hopelijk is het enkel een verrekking dan zou het nog paar dagen toch moeten over zijn toch? Het mag inderdaad allemaal eens gaan ophouden. Wij hebben ons hoopje miserie gehad voor de rest van ons leven hoop ik
oh tof. had ik ook graag meegedaan maar vond geen kandidaten die mee wilden doen
wij gaan binnen 2 weken wel naar melle voor iets gelijkaardigs maar veel kleiner.
Zag dat hanne de water edition van de viking run mee doet. Daar ben ik ook wel voor te vinden nu nog de vriendinnen overtuigen, maar behalve paardrijden zijn de meeste niet erg sportief
Ik ga hem vanavond eens longeren en zien hoe hij loopt, fingers crossed!
Die in Melle had ik ookal gezien, heb nog zin om er aan mee te doen, tis achter de hoek voor mij maar het valt samen met een wedstrijd.
Misschien moeten we met een boktgroepje naar de vikingrun gaan? Ik zou daar graag de 13km doen. Heb de smaak wel te pakken, en nu tijd genoeg omdat ik toch maar 1 paardje te rijden heb