Wou daaph wat is die mooi
spannend hé. Geniet er maar van zolang ze nog klein zijn. Het gaat zeer snel Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spannend hé. Geniet er maar van zolang ze nog klein zijn. Het gaat zeer snel
Veel succes nog!
sommige mensen
Is ook al de 3e keer dit jaar. Ik word onnozel van die loonwerker, maar heb helaas geen hard bewijs. Tenzij je meetelt dat het veld letterlijk tot tegen mijn palen is geploegd (er moet normaal 50cm tussen blijven).
Beter zo dan morgen aankomen en horen dat je vandaag had moeten rijden, dan sta je daar zeker voor niks. Succes morgen! Ze geven schitterend mooi weer, geniet ervan.
(ik was wel na h4 ff de weg kwijt
bijna vergeten dat ik naar links moest naar dat watertje)
We hebben het kleine ventje vrijdag op zaterdag naar gent gebracht. Bleek dat hij geen of te weinig biest melk gekregen had waardoor hij geen immuunsysteem had en heel heel zwak was. Ze hebben hem daar plasma gegeven en onmiddellijk aan de baxter. Hij was er al erg aan toe
nu al dagelijks op bezoek geweest en je ziet hem wel elke dag opknappen.
en was hij al aan het bokken naar zijn verzorger
misschien niet zo plezant voor zijn verzorger maar ik was toch dol gelukkig om hem zo te zien
hij is er nog helemaal niet maar het gaat wel de goede kant op
tot een week geleden stonden ze met 3 op stal
en nu plots maar 1 mee. Hij treurt wel
dit weekend zijn de paarden van de buurvrouw op bezoek gekomen zodat hij een beetje gezelschap heeft.
! Hopelijk mag hij snel mee naar huis!!
sprong ook mooi door de rug en had er veel zin in
was wel lang wachten maar ja had het wel verwacht als je ter plaatse moet inschrijven

hopelijk is het enkel een verrekking dan zou het nog paar dagen toch moeten over zijn toch? Het mag inderdaad allemaal eens gaan ophouden. Wij hebben ons hoopje miserie gehad voor de rest van ons leven hoop ik
nu nog de vriendinnen overtuigen, maar behalve paardrijden zijn de meeste niet erg sportief
maar het valt samen met een wedstrijd.
Heb de smaak wel te pakken, en nu tijd genoeg omdat ik toch maar 1 paardje te rijden heb
Loop liever gewoon
.