[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:23

Ahum ik heb me ook redelijk in gehouden maar mijn mams niet... kwam alsnog met 3 tassen thuis :D En heb nog een heel gaaf cadeautje gezien maar die krijg ik pas als hij/zij er is maar ik ben er nu al blij mee!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:23

Goed balen van de KNHS voor veel hier. Bianca kan ook zijn dat ze je standen nog niet bijgewerkt hebben.. Ze lopen altijd al achter en zijn pas nog op vakantie geweest ook.
Las het al op FB Snoek, heftig. Maar hoop heel erg voor je dat 2012 jou jaar wordt!
Beterschap voor Noor.
Zijn julie samen wezen shoppen Marijke en Jantine. :P

Eerste stage dag zit er weer op. Is echt heel snel voorbij gegaan. Had vandaag al gelijk wat eigen patiënten en heb daarna groepen gedaan. Ga vanaf volgende week zelf mijn sportkleding ook mee nemen, kan ik gelijk mee sporten. :D
Ga ook op cursus, dat vind ik echt super leuk! :)

texelse

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:39

marijke en jantine, wij gaan van de week met "allemeidenmeijer" een dagje shoppen in Alkmaar. Dat wordt ook hoofdzakelijk babyzaken denk ik. In principe gaan we voor nieuwe kleding voor de a.s. mams, en ik voor een nieuwe eettafel, maar ik vermoed dat we met hele andere dingen terug komen..... Gezellig, nu al zin in.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:42

ooooh leuk Texelse! mams en ik worden echt helemaal koopziek in baby winkels!!!!! Ik kan me goed voorstellen dat je met heeeeel veel andere dingen thuis komt!!!

Ik moest van Geert vandaag ook iets ''nuttigs'' meenemen. Maar ik wil alleen nog maar ''leuke'' dingen kopen. Heb dus heel ''nuttig'' een speen gekocht met ''papa is the best''
:D :D
Jou dochter was begin juli uitgerekend toch? Ik ben nu op 8 juli gezet!!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:44

Sannnn schreef:
Goed balen van de KNHS voor veel hier. Bianca kan ook zijn dat ze je standen nog niet bijgewerkt hebben.. Ze lopen altijd al achter en zijn pas nog op vakantie geweest ook.
Ik houd zelf een worddocument bij en met bijgewerkt tot en met 2 dec sta ik op 2 wp's, bij de KNHS dus hoogste stand+2 en huidige stand +1. Ik ga er even een mail naar toe knallen.
ook met het springen twijfel ik of het klopt, ik dacht dat als je zelf afgroette je geen verliespunt kreeg ??? maar ook die hebben ze me aangerekend....en in Nijkerk had ik 1 balk ?? en die zie ik dus al niet meer terug....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:47

Is er hier iemand bekend met de trams van Amsterdam? Hoe ik kan zien welke tram waar langs gaat??
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 02-01-12 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:48

Sannn, Super dat je eerste dag al zo goed ging en je meteen al zelf mocht behandelen +:)+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:51

Sannnn schreef:
Is er hier iemand bekend met de trams van Amsterdam? Hoe ik kan zien welke tram waar langs gaat??

bij de tramhaltes staat een hele grote plattegrond waar ze allemaal heen gaan, maar daar heb je nu niks aan..... :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:52

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:53

@Marijke: 1 juli (EK finale voetbal, en de a.s. pa is voetbalfanaat, en er van overtuigd dat hij in ieder geval wel tv kan kijken tot 10 cm ontsluitning ;-) )
Sorry Sannn, trams vind ik vreselijk, ik snap er niets van, en ik weet er niets van. Als ik in de stad rij en er komt er eentje aan dan sla ik af................ :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 21:59

Zover was ik ook al Bianca. Moet alleen nu weten hoelang ik er over doe. :P Dank je Mo, ga dat eens even bekijken. :)
Heb ook een hekel aan trams, maar heel Amsterdam door lopen vind ik nog minder. ;) Ben dan wel blij met die ov chipkaart, geen gezeur om dat ding in te komen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:19

Marijke en Jantine hebben geshopt!
Leli, misschien nog een keer een mail sturen. Ze had er nu alweer 50 binnen dus het kan wat langer duren. :P
Sann, geslaagde eerste dag dus!

Ik heb mijn springles nog kunnen verzetten, er is morgenavond iemand uitgevallen dus ik kan toch nog lessen. :D Zondag weer eens een rondje springen! Ga op aanrader van springinstructeur een keer met een lage neusriem rijden, kijken hoe hij daarop reageerd. Ik heb al een mooi hoofdstel van Dy'on uitgezocht voor als de lage neusriem goed werkt voor het springen. :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:21

Eef, jij bent echt hopeloos :P Ik heb een paar jaar met een lage neusriem van geperst karton á 10 euro gereden!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:24

Ik val best mee! Een vriendin van mij heeft 13 hoofdstellen voor 2 paarden. := Ik heb wel een hoofdstellen tik, geef het eerlijk toe haha!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:26

Super dat je toch nog naar springles kan! Haha, vind lage neusriem zo lelijk. Maar als het helpt dan helpt het. ;)
13 :oo Zag net topic van Hooks... Hebben hebben!

Moet morgen om 7 uur weg. Hoop dat die treinen mee werken, was zo blij dat ik er af was. :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:32

Ik vind het ook enorm lelijk! Caap is zo lastig in zijn mond dat ik het wel wil proberen. Dubbelgebroken bit met 'gewone neusriem' is te weinig, dubbelgebroken bit met touwneusriem is te veel dan kun je er niet aanzitten. Zwaarder bit kan ook niet, dan loopt hij helemaal met zijn kop te klepperen... Wie weet is het wat! In de cross is die touwneusriem prima maar voor het springen weer net te veel. Lastig ding :P Dressuur gaat ook het beste met een ongebroken trens, dubbel of enkel gebroken neemt hij niet aan en dan is hij heel onrustig in zijn mond.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:41

Wat leuk dat jullie elkaar tegenkwamen Jantine en Marijke! Goed geslaagd weer dus :D
Gaaf dat je al gelijk zelf mocht behandelen San! En handig dat je daar zelf ook kunt sporten!
Lastig Eef. Bij Vorstin merkte ik helemaal geen verschil qua neusriemen. Vervelend dat Caap er zo gevoelig op is.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 23:11

ik heb ol ook een poos op lage neusriem gereden werkte wel maar vond het op een gegeven moment niet meer mooi en heb ik maar weer de gewone om gedaan. voor spr had ik de mexicaanse maarja die mag ik niet meer gebruiken..

marijke en jantine zijn shopt verslaafd voor de ukkies

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:11

Verschil met een lage neusriem merk je wel echt hoor Shanouk! Zeker als je een touwvariant hebt.

De dames zijn lekker wezen babyshoppen. Ik moest laatst ook even naar de prenatal voor een kraamcadeautje en dan kriebelt het wel met al dat babyspul :o
Naja eerst maar even afstuderen en lekker crossen ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:14

Waarom mag je die mexicaanse niet meer gebruiken Mendy?
Ik heb ook al aantal keer de tip gehad om met lage neusriem te gaan rijden omdat What zo moeilijk is met zijn mond en bitten. Stel het alleen zo lang mogelijk uit.
Er gaan meer eierstokken klapperen hier door het babygepraat. ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:18

MM en Tientjeh hebben lekker geshopt
Texelse gaat juist nog shoppen
Evelien als het maar helpt

Ferrose heb ik vanwege het opensperren van de mond juist een bontje onder haar neusriem (aan de onderkant) gegeven omdat ze slecht tegen druk op haar neus kan en die is juist daardoor rustiger geworden.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:18

Ik had Rem gevraagd om even langs de apotheek te rijden maar dat vond ie niet nodig :x

Lage neusriem heb ik T ook een tijd mee gereden, erg fijn maar geen gezicht. Beugelneusriem met springen was ook erg fijn!

Net Bari geschoren, top braaf en ziet er keurig uit. Vos is niet echt mooi geworden, nog maar even bijwerken deze week.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:21

TJeempie: ben je even naar springles: 2 pagina's volgekletst..........
Bianca: daarom had ik al voorzichtig gezegd: verliespunt geregistreerd: dacht wel dat je dat wel geweten had als je zulke lage punten had gereden. Maar wel balen dat de boel niet klopt.
Tientjeh en Marijke hebben gebaby-shopt :D . Wat grappig dat jullie elkaar tegenkwamen!
Hmm, wat heb ik verder nog gelezen? Evelien spaart hoofdstellen, Sannn gaat met de tram, oh en er was ook iemand die dacht dat ik op bericht van Chaam aan het wachten was, maar dat is niet zo. Wij starten niet in Chaam (heb dan hengstenkeuring). Ons L-debuut is als het goed is in Etten Leur.

Springles ging super vanavond. Echt lekker overal op af met de oortjes naar voren. Nog steeds redelijk laag. Eerst maar weer flink het plezier er in krijgen/houden.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 23:26

San waar moet je naar toe in de stad?
Shanouk, mooie advertentie, hopelijk vindt je een fijn baasje...
Mm en jantien, lekker geshopt.!

Bij ons op stal/omgeving is het babyboom!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 23:37

@sannn, nou het is een andere druk op de neus en daar kan ol waarschijnlijk niet tegen want elke keer als ik die om had ging hij kuchen met aangaloperen en schudden met hoofd. En op aanraden van de DA niet meer gebruikt en geen last meer van kuchen/schudden en sinds die tijd ook geen bloedneuzen meer. Dus ik mag het niet meer gebruiken. (niet zo'n ramp hoor, gezondheid gaat voor)