En heb nog een heel gaaf cadeautje gezien maar die krijg ik pas als hij/zij er is maar ik ben er nu al blij mee! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sannnn schreef:Ik houd zelf een worddocument bij en met bijgewerkt tot en met 2 dec sta ik op 2 wp's, bij de KNHS dus hoogste stand+2 en huidige stand +1. Ik ga er even een mail naar toe knallen.Goed balen van de KNHS voor veel hier. Bianca kan ook zijn dat ze je standen nog niet bijgewerkt hebben.. Ze lopen altijd al achter en zijn pas nog op vakantie geweest ook.

)
Dank je Mo, ga dat eens even bekijken.
Ben dan wel blij met die ov chipkaart, geen gezeur om dat ding in te komen.
Zondag weer eens een rondje springen! Ga op aanrader van springinstructeur een keer met een lage neusriem rijden, kijken hoe hij daarop reageerd. Ik heb al een mooi hoofdstel van Dy'on uitgezocht voor als de lage neusriem goed werkt voor het springen.
Ik heb een paar jaar met een lage neusriem van geperst karton á 10 euro gereden!
Ik heb wel een hoofdstellen tik, geef het eerlijk toe haha!
Dressuur gaat ook het beste met een ongebroken trens, dubbel of enkel gebroken neemt hij niet aan en dan is hij heel onrustig in zijn mond. 

. Wat grappig dat jullie elkaar tegenkwamen!