Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Eef_Bam schreef:Anthea: Spannend dat je Roman voor het eerst weer gaat rijden.
Je mag een knappe coureur zijn wil je van hem afvallen.
Daarna kon ik alleen nog maar in de verlichte zit rondjes galopperen en sprongetjes maken, die uiteraard niet meer zo goed gingen. Ze kan er ook niet zoveel aan doen eigenlijk, ze heeft gewoon in het begin veel begeleiding nodig en die kon ik haar niet geven nu. Op het eind was ze wel weer braaf.
.
Kan er geen hout meer van en vingers raakte letterlijk in de knoop. helpt ook niet als je gelijk denk even de passacalle van Boccherini te kunnen spelen
Moet weer beginnen met simpele stukken.
maar het klinkt wel mooi dat het zo vredig is gegaan. Goed dat je er vrede mee hebt. Sterkte ermee nog.
Pony heeft dat geweten ook en is heel hard aan het werk gezet.
Niks werkte mee. Als ik been gaf kwam het laat door, als ik een ophouding maakte kwam het laat door en ik moest hem echt de wendingen doorsleuren. Uiteindelijk liep hij redelijk, maar het heeft me wel heel wat gekost. Lang geleden dat hij zo stug was als nu. Morgen weer een dag en hopelijk is hij dan wat beter te rijden. _lautje_ schreef:Het is ook een prachtig intrument. Maar wat ik er net uit werkte was niet zo prachtigMoet weer beginnen met simpele stukken.
Citaat:Heb je ook op zaterdag dienst Sim? Dat is wel balen lijkt me.

Werkze!
Fijn dat ze zo vredig gestorven is..
Is toch ook gewoon leuk en goed om weer een keer van huis te gaan?
Heb alleen pas 1x met een aanhangertje gereden, dus ben benieuwd want woon echt in een heel smal straatje dus dat wordt nog leuk..