[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:31

Hij is door een goede ruiter wel te rijden. Nadeel is dat veel ruiters iets willen afdwingen bij hem en dat werkt niet bij hem. Ik heb ook geen haast met hem. Ik hoop nog altijd dat ik een manier kan vinden samen met mijn instructrice dat het wel lukt op CC. Als het met haar niet lukt dan is het einde verhaal voor mij..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 14:45

Goeiemiddag :)
Ik heb Vorstin al gereden, straks werken. Ze ging heel lekker en was lekker fris :) Morgenochtend heb ik weer eens een dressuurlesje, en daarna mag ik Vorstin's zusje eens rijden!

Haarlem is qua afstand ook makkelijk te doen, dus miss daar ook maar eens kijken dan!

Da's schrikken TG!
Balen dat je merrie zo staakte Caro! Wel goed dat je haar even vrij geeft ipv extra aan het werk te zetten!
Fijn dat het eten lekker was Sussie :D
Mooi dat je eerste toets gehaald is Rowo

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:30

Middag!
Mijn wedstrijd gister ging slecht. Ze begon heel erg fijn. Met losrijden liep ze echt super (vorig jaar het hele indoorseizoen niet gelukt) Losspringen heel goed, echt superfanatiek, eerder iets te fanatiek. Toen het parcours. Ze was lekker relaxed. Op 1 deed ik zelf dom dus die ging niet helemaal lekker. Daarna zelf gewoon gaan doen en toen sprong ze super. Alleen bij de dubbel ging ik zelf heel iets twijfelen (geen idee waarom eigenlijk) en toen was het dus gebeurt. Vol in de ankers en zodra ik been gaf ging ze omhoog. Daarna 2e rondje. Dat was helemaal drama. Ik ben volgens mij niet eens door de start gekomen :( Recht omhoog, toen nog een keer geprobeert en weer recht omhoog. En toen maar afgegroet, ik had ook geen zin om te verongelukken.
Maar baal er wel super van, zaterdag op de club sprong ze super, met losrijden ook. Alleen in het parcours dan ben ik zelf te gespannen en dan klapt ze helemaal dicht. Ik weet dus wel waar ik aan moet werken, maar het is zo lastig.

TG: Wat balen zeg!
Rowo: Fijn dat je die eerste toets gehaald hebt.
Snoekiej: Leuk dat je Vorstin's zusje mag rijden!
Caro: Balen dat je merrie zo staakte. Verstandig om haar even na te laten kijken.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:52

Balen Anthea, dat je paard jouw spanning zo overneemt! Al een gedacht aan een sportpsycholoog?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 16:59

Goedemiddag.
Tg: Balen dat Tg nu weer onder de doping zit, bultjes zijn inderdaad vaak wel snel weg na zo'n spuit gelukkig.
rowo: Gefeliciteerd, gehaald is gehaald!
Mootje: Klinkt niet echt lekker :+ , ik dacht dat je juist net een nieuwe computer had gehad die sneller was?
Sussie: Naar dat je nog zo'n last van je pols blijft houden.
Caro: Vervelend dat de merrie zo slecht in haar vel zit en dat de ruin ook nog niet echt mee wil werken, ik weet helaas ook geen oplossing.
Snoekiej: Fijn dat je Vorstin al lekker hebt kunnen rijden, werkze!
Anthea: Balen dat het springen op wedstrijd zo in de soep liep en dat ze ging staken, hopleijk was het een eenmalige actie.
Lautje: Weliswaar niet in Hulten, maar ik zag dat we zaterdag tegen elkaar rijden in Alblasserdam, ik moet gelijk na jou het tweede rondje!

Iemand die nog een vlotte titel weet voor een verduidelijking over hartslagmeting bij paarden :Y) ?
Mag ook een grappige titel zijn met een ondertitel ter verduidelijking.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:14

Sussie: Ja, dat is misschien wel handig. Ik zal eens gaan rondkijken hier.
Eef: Nee, sorry ik kan niets bedenken..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:07

Goede avond!

Nou ik per dus per 31 dec niet meer in dienst en mag nu thuis blijven en krijg 100% door betaalt, morgen evenbellen dat ik het zwart op wit wil hebben.. was ik vanmorgen vergeten :+ Dus ik ga nu elke dag op internet zoeken..

Jack lekker gedaan, kast op geruimt :) en heb me foto's van evenementenfoto binnen!! wouw mooie kwalitijd, jammer dat leukopdefoto dat niet heeft.. dus daar bestel ik niet meer ten zei ze echt mooi zijn :+

hier nog 1 van de vlietlanden die is 30 bij 20 :)

Afbeelding

Sim bedrijfs econimiche redenen.. dus helaas ben ik met nog 6 er uit
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 22-11-10 18:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:10

Toch jammer Corien. Baan vinden valt niet mee.
Wat is ook al weer de reden dat je niet kunt blijven bij dit bedrijf?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:11

Ontslag is heel vervelend, maar op zich wel mooi dat je nog een maand doorbetaald krijgt en je die maand fulltime op zoek kan naar een baan, hopelijk vind je snel wat Corien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:12

Ja daarom ik kan niet echt fulltim op zoek evie ;) word as donderdag geopereerd dus ik ben dan zeker 2.5 week uit de roulatie, ga idd wel op internet speuren..
Kan altijd in de ergste nood op de wagen bij me pa :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:14

Corien: balen dat je binnenkort geen baan meer hebt! Ik ben ook volop aan het solliciteren, maar hier in de buurt komen er op het moment heel weinig vacatures bij helaas. Als ze mensen buiten schoppen gaan ze er geen aannemen. Er zijn nu vooral veel vacatures voor technisch personeel en magazijnmedewerkers en meer van dat soort. Niet wat ik zoek dus. Echt lastig! Ik hoop voor jou dat je snel een nieuwe baan hebt! Wat zoek je eigenlijk en wat deed je nu?
Wel fijn dat de foto's mooi zijn van evenementenfoto. Je betaald er nog best wat geld voor en dan verwacht je toch ook wel kwaliteit.
Evie: sorry, kan zo snel niets bedenken. Heb als ik stukjes schrijf voor de ponyclub nooit zo'n moeite met titels bedenken. Heb ik de drie jaar dat ik ze schrijf nog nooit tweemaal dezelfde titel gehad.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:26

Ja dat zijn dingen die ik dus weer zoek :=
Ik deed nu logestiek werk op een sieraden groot handel :)
Ach ik ga gewoon kijken en evnt werken/leren

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:31

Jeetje Corien, wat balen zeg van je baan. Heb ik niet eens meegekregen. Iets vinden is nu erg lastig idd, maar wie weet heb je snel wat weer?
Wat voor opleiding heb je gedaan eigenlijk?
Mooie foto's trouwens, precies het goeie moment :D

@ Sussie: had jij geen sollicitatie gesprek deze week?

Net Avi weer geprobeerd alleen buiten te rijden. Ze was 1 bonk stress, maar eigenlijk erg braaf. Gelukkig gingen de shetlanders, koeien en schapen etc die ik tegenkwam niet rennen, want dan was het wat minder gegaan denk ik :+
Zetje ff snel het donker gereden, maar die had geluk want ik had niet veel zin. Dus eigenlijk niks gedaan, behalve rondjes rijden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:37

Ja mooie foto he! hij is met in scannen erg achter uit gegaan.
Ik heb me vmbo diploma en me chauffeurs diploma :')
Dus ja wel balen maar ja we gaan zoeken :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:39

Mag ik vragen waarom je niet doorgestudeerd hebt dan? Zonder goede vervolgopleiding kun je het zo'n beetje wel schudden. Of je moet je hele leven in het productiewerk blijven werken.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:41

Rowo: ja ik heb woensdag om 16u een sollicitatiegesprek. Niet voor iets waar ik voor geleerd heb, maar wel iets wat ik leuk vind.
Corien: logistiek werk op mbo niveau is hier in de buurt op zich nog wel te vinden (iig in vacatures). En op zich in Rotterdam bij de havens zijn logistieke baantjes ook nog wel te vinden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:43

Rowo je hebt pb ;)
Sussie ja daarom, ik ben niet geheel kanslooos haha, de veiling zit hier ook op de hoek, maar denk dat het een werken/leren opleiding word.. alleen goed nadeken wat :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:45

Spannend Sussie! Ondanks dat het misschien iets is wat niet je toekomstbeeld is, heb je misschien iig straks wel werk. En beter iets op je CV wat niet helemaal bij je opleiding hoort, dan helemaal niets op je CV.
Ik zit nu ook nog veel binnen op kantoor ipv buiten bezichtigingen doen en taxaties. Maar k zit ook iig al in het makelaarswereldje. Altijd goed voor later :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:46

Ik ga me omkleden en richting zusje lekker eten :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:48

Rowo: Gefeliciteerd!!
Corien: Je zei het al tegen me. Balen zeg, maar wel mooi dat je nog een maand salaris hebt. Denk dat werken/leren wel echt iets kan zijn voor je.
Evie: Gezellig! Hadde strartlijsten nog niet gezien. Zal zo eens kijken.

Vanmorgen vroeg weer lekker 2 paarden gedaan en ze waren wel heeeel erg frips. Net terug van college en nog eve 2 anderen doen. Heerlijk om weer zo met ze bezig te zijn. Overigens heb ik ook een stalker :+ Lotje is niet bij me weg te slaan en gaat waar ik ga. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 18:49

Mooie foto Corien.

Rowo, ik had het al eerder gevraagd, maar ws heb je er over heen gelezen; hoe is het met jullie poes? Klonk niet lekker namelijk....

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:00

Corien: Wat een prachtige foto !! :) Wel echt vervelend van je baan.. :(:) In ieder geval fijn dat je iets hebt om op terug te vallen. Hoop dat je gauw wat vindt :)
Laura: Fijn dat je het zo leuk gehad hebt! Foto zag er leuk uit :D Wel echt balen van je cijfer... :\
Mandy: Gefeliciteerd :# Eerste is binnen! Wanneer mag je voor de volgende gaan leren ;)?
Anthea: Wat vervelend dat je wedstrijd zo moest eindigen.. Heb wel echt het idee dat jullie heel veel vooruit gegaan zijn, maar op zo'n moment valt ze dus weer helemaal terug? Wel echt balen zeg :(:)

Ik was vanochtend al niet helemaal lekker, gisteravond al een beetje zwakjes, dus werd lekker door vriendje voorzien van wat extra tlc. Toen de wekker vanochtend om half 7 ging, hoorde ik net nog dat reizigers vanaf rotterdam rekening moesten houden met een 1 uur vertraging, dus toen me maar weer omgedraaid (zou college net gehaald hebben als ik om half 8 in de trein had gezeten, dus met een uur vertraging hoefde ik niet eens meer te gaan..) 's Middags reden ze gelukkig weer normaal. Gaat nu gelukkig wel weer wat beter. Zo na het eten lekker Wolles doen, die had een dagje vrij gister en morgen ga ik met Oscar lessen bij een meisje dat Lichte Tour rijdt. Ben erg benieuwd :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:17

Dank julie wel allemaal :)

Lau succes met rijden! lieve lotje :)
Vief balen dat je niet lekker bent!! leuk dat je daar bij gaat lessen, wie is het :)

Ik ga snel eten!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:27

Voel je je ondertussen wel weer beter Vief? En rijd ze met Wolles! Ben wel erg benieuwd van wie je les gaat krijgen :D Leuk zeg....!
En de volgende wil ik eigenlijk voor de kerst alweer doen, omdat met publiekrecht vaak veel verandert per 1 januari. Of ik dat ga halen is een tweede ;)

@ Laura: je bent er maar druk mee met de paarden. Dat je de energie hebt om er elke dag zoveel te rijden zeg. Respect!

@ Sim: sorry had je vraag wel gelezen, maar door het reageren op anderen dat ook zo weer vergeten.
Met de kat gaat het redelijk. Is vanmorgen onder narcose weer gehecht, maar op een 'gemene' manier zoals ze zeiden. T zal dus ook pijnlijker voor hem zijn nu, maar anders was er een kans dat de huid niet meer aan mekaar zou groeien en dat moeten we dus ook niet hebben.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:30

ahhh arme kat! Hoe lang moeten de hechtingen erin blijven?