Ik heb nog een serie foto's van een coffin. Deze heb ik ingelijst en staat op een foto in mijn profiel (wall of fame van Beau). Kan proberen om daar een duidelijkere foto van te maken.
Kijk eerst maar even of het te gebruiken is...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
(is wel dubbelop met diverse sites)Citaat:wie heeft er trouwens zin om wat artikelen over bekende sgw-ers te schrijven?
) vast wel een heel eind komen!!

. Gelukkig was er wel een drive-in show, een bar met Jupiler en een hele batterij gezellige mensen aanwezig, het werd dus een superavondje met een klein beetje te weinig bloed door mijn alcohol....
.... Een uur later rustig uit bed gekomen, Ollie gevoerd en gevlochten en met gepaste kater mijn dressuurproef gereden. Ging lekker! Vrijwel meteen daarna door naar het springen, foutloos! Na de dressuur stonden we met zijn vieren gedeeld tweede, na het springen met zijn drieen gedeeld eerste. De cross twee keer gefietst ( op mijn nieuwe fiets die ik van vrienTje alvast voor mijn verjaardag had gehad). Er stond een hele mooie cross, niet overdreven hoog maar wel vrij moeilijk met oa twee trakehners, een open sloot en twee tricky waterbakken. Ik mocht zondag al vroeg aan de bak, dus heb het 's avonds rustig gehouden. Nu was er wel feest, maar vond het wel prettig om wakker op mijn paard te zitten
.
. Van de anderen die bovenaan stonden was er een foutloos maar te snel
en de ander was uitgesloten. We hadden dus gewonnen!!
voor Nickeltje!!!
. Deuk & Cadfael gingen hartstikke goed, stonden inmiddels lekker dag & nacht buiten en Cadfael kwam helemaal bij.