Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*
)
Nouja op de verpakking heten ze nu zoenen. Beetje rare naam: 'wil je een zoen? '

Waarschijnlijk is ie morgen klaar. Eigenlijk had ie vorige week klaar moeten zijn. Ze hadden de versnellingsbak gemaakt en terug gemonteerd (dat schijnt echt een k l o t e klus te zijn). Kregen ze hem met de proefrit nog niet in zijn 1!! Dus nu moest ie weer helemaal uit elkaar, en waarschijnlijk omdat ze zelf iets over het hoofd hadden gezien
Dat hoef ik gelukkig niet te betalen en ik heb nu wel een leenauto, maar ik wil voor zondag mijn terreinwagen terug, voor de zanwegen van Lunteren! Biertabje schreef:wekl nummer van de knhs moet ik bellen om te vragen over dispensatie/reglement enz?! het nummer van reglementaire zaken?
Maar dat hebben ze je inmiddels vast al verteld. 

(mijn hoofdstel lag in de auto die thuis in de garage stond en marco had de andere lage neusriem al in gebruik
)
) en dat ging ook fijn 
Is 215 pagina's in word lettergrootte 10 
Wil niet eens weten hoeveel pagina's de hele leerstof is denk ik...

(heb ik ook vast wel gehaald, maar ik wil het gewoon weten
)
Oh My 

Wil ook nog wel wat oefententamens maken en bij het laatste tentamen nog even onderuit gaan lijkt me geen strak plan...

best cool!!
oke is niet echt eerlijk... maar toch!! 
hmmm waar ken ik dat van!!