Sjaan: is inderdaad lastig, ik neem aan dat je hem voor jezelf wil hebben. Als ik een paardje koop voor e handel is het een stuk simpeler. Alleen moet ik er altijd op letten dat ik ze niet te leuk ga vinden Over een hanetred kan ik je weinig vertellen, ik zou het niet zo gauw doen maar ik ben ook meer een dressuurmiep.
Balen Marieke Is er al iets uitgekomen?? IN eerste instantie roep ik ook Hoefzweer, alleen heb ik paarden die ook ineens op 3 benen stonden ook met andere blessures zien afhaken!
Ja renske Leuk doen we. Ik ben de groom *die met al die rotzooi sjouwt *
Lielle: gaaf man dat trammelant al 29 is! En Guy heeft zeker wel verstand van paarden dus als die dat zegt.. Ik d8 trouwens dat hij in barcalona zat..
Negerzoenen vind ik ook niet zo lekker.. (allebei niet )
Springen vandaag ging redelijk. Toen we richting de 80 -90 kwamen ging ze pas beter aan het springe.. Ze word alleen ZOOOO heet.. ik had voor de laatste hindernis echt geen stuur..
Smid net geweest en ze was wel gevoelig op de hoef, maar nog geen echte hoefzweer, dus als het er 1 is, moet die nog een dagje rijpen. Hoop maar dat ze morgen op 3 benen staat, dan is het een hoefzweer...
verder is het been absoluut niet warm of dik, dus ik hoop er maar op!
Ik lees trouwens wel braaf mee hoor, maar heb geen tijd om overal op te reageren!
JJ: in ieder geval fijn dat het met spirit de goede kant op gaat! Is maar niks voor zo'n dier om op die kliniek te staan
BT: Bij mijn pony reed ik met twee teugels, eentje aan de lage neusriem en 1 aan het bit, als ze dan iets te stoer werd, kon ik een ophouding aan het bit geven.
Wij hebben vanmiddag nog een negerzoen gegeten Nouja op de verpakking heten ze nu zoenen. Beetje rare naam: 'wil je een zoen? '
Er komt weer een SGW veulen aan. Utah is vandaag voor +- 12 dagen *ja het is vrij vroeg, ze word over een week weer gescand* dragend gescand.. Nu is ze dragend van Lord Z...
Petitie getekend!! Vind negerzoenen niet super lekker, maar heb uit principe getekend!!
Verder weinig te melden... Ik heb mijn auto nog steeds niet terug, ben hem nu al 3 weken kwijt Waarschijnlijk is ie morgen klaar. Eigenlijk had ie vorige week klaar moeten zijn. Ze hadden de versnellingsbak gemaakt en terug gemonteerd (dat schijnt echt een k l o t e klus te zijn). Kregen ze hem met de proefrit nog niet in zijn 1!! Dus nu moest ie weer helemaal uit elkaar, en waarschijnlijk omdat ze zelf iets over het hoofd hadden gezien Dat hoef ik gelukkig niet te betalen en ik heb nu wel een leenauto, maar ik wil voor zondag mijn terreinwagen terug, voor de zanwegen van Lunteren!
Heb van Lord al heel wat fijne paarden gezien CD Fijn dat de springles goed ging
Leuk dier Sjaan. Wat is het er voor een?
Ik heb Otje vandaag maar even met een lage neusriem met ketting eraan gereden. Ging wel heel fijn (mijn hoofdstel lag in de auto die thuis in de garage stond en marco had de andere lage neusriem al in gebruik ) Nog wat gesprongen(60 cm ofzo ) en dat ging ook fijn
Zou morgen les hebben, maar was even vergeten dat ik moet werken en dan wordt het allemaal wel erg krap. Weekend komt het er ook niet van dus ik zie volgende week wel weer verder
Ik heb net de samenvatting voor mijn laatste tentamen uitgeprint Is 215 pagina's in word lettergrootte 10 Ik denk dat ik het maar bij de samenvatting houd Wil niet eens weten hoeveel pagina's de hele leerstof is denk ik...
Cijfers van het laatste tentamen staan online, had een 7,5 Alleen de cijfers van het tentamen daarvoor(24 maart) zijn er nog steeds niet (heb ik ook vast wel gehaald, maar ik wil het gewoon weten )
Ik schrok er ook wel een beetje van Die printer bleef maar doorgaan
Denk dat ik toch wat meer tijd uit moet trekken dan die vier avonden Wil ook nog wel wat oefententamens maken en bij het laatste tentamen nog even onderuit gaan lijkt me geen strak plan...
wat die da verklaring betreft... zelfs daar wilde hij niet over discusieren als de hoefsmid morgen niet is geweest, mag ik morgenavond toch nog lessen met een M paard van iemand! best cool!!
oja EERST oke is niet echt eerlijk... maar toch!!
springles met de Ojasper vanavond was redelijk, stap en draf was ze braaf en als deze een hindernis ziet gaat ze heel hard rennen hmmm waar ken ik dat van!!