Het is sowieso afwachten maar de moed niet opgeven! Ik duim in ieder geval hard mee dat het "maar" 2 maanden boxrust nodig heeft en dat je dan rustig aan weer kan opbouwen. Al betekent het waarschijnlijk wel heel je zomerseizoen naar de vaantjes met Ferro.
Doe je mee met de tussenwedstrijd op onze club? Ben er toch die dag. Enige moment dat ik even weg ben is na mijn eigen proef (aspiranten), dan ga ik paard gauw weer op de weide droppen. Idem de dag nadien bij dressuur trouwens. Weide is op 20min rijden, ga mijn paard daarvoor geen uren op de trailer laten wortel schieten. Indien haalbaar kom ik even supporter spelen en kan ook filmen of foto's proberen maken.
Denk dat het voor de meeste te ver zal zijn qua afstand, maar we doen ook een tweedehandsbeurs op beide dagen. Als iemand van zijn spul af wil... Iedereen is welkom om te verkopen uitgezonderd ruitersportzaken of handelaars.
@ Antonius: misschien moeten we maar eens gezamenlijk een les boeken bij jou als we er ergens een goed terrein voor kunnen vinden wat voor iedereen makkelijk bereikbaar is

Ik zou het iig wel zien zitten!