goeiemorgen! lau succes noor jammer dat je geen foto's hebt
SofieBeau
Geplaatst: 07-09-11 10:19
meurning !
Evony : argh, heb je fijn gesprongen en komt er dan iemand op je paard geknald zeg kan altijd eens misgaan maar je merkt toch direct wanneer het gewoon onoplettendheid is
Sannn: fijn van de dressuurles !
snap dat hoge inspringen ook niet zo , is ook niet toegestaan maar daar trekt niemand zich iets van aan natuurlijk...
over de dekens : gisteren ontdekt dat Accent alweer helemaal zwart aan het worden is... maar dikte haar verandert voorlopig niet, dus ik hoop van harte dat ze net als Ferrose doet Joki : als ze fijn was gisteren kan je toch prima proberen? je hebt nog de hele week en ze zal het heus niet vergeten zijn
succes bij de MRI-uitslag Lau! -
gisteren training voor het achttal (jaja, hier in BE doen we nog fanatiek aan groepsdressuur )
die rij ik normaal mee met Hitsie (de vos), maar er was paardloos meisje aanwezig die haar nogal graag rijdt dus ik stelde voor dat zij met haar de groepsdressuur zou oefenen en ik zou nog een poging doen met Accent... ( vorige keer was dat een RAMP, mevrouw halve volbloed zou NIET in het rijtje lopen hoor, gék )
eerst dat losse ijzer er af gehaald, kon ik prima meerijden dacht ik, is fijne bodem en dat andere ijzer was al een week af en ze had geen last.
fout gedacht, na 5 minuutjes in de groep maar weer afgestapt, ze was toch licht mank op die voet. Jammer! hopelijk vanavond beter, anders toch eens heeel hard achter die hoefsmid gaan zitten
maar belangrijkste : die 5 minuutjes groepsdressuur was ze wel hééél voorbeeldig, goede bevestiging dat ze toch een pak vooruit is gegaan tov in juni
daNiielle_
Geplaatst: 07-09-11 10:46
Had weer veel bij te lezen...
Bianca super gaaf dat filmpje van de race. Evelien is klaar voor de winter! Evie veel plezier op introductie! Evony gefeliciteerd met de prijs.
Over dekens... Heb ze gister nadat ze verzopen uit de wei kwamen wel lekker een deken opgedaan, zo maar weer af doen. Tessa heeft echt al een dikke wintervacht, maarja die hoeft toch niet zoveel mee op concours. Perfect blijft dun in het haar, had haar vorig jaar geschoren maar die heeft zo'n gevoelige huid dat het vel kapot schuurde.
Crossles ging door, echt in de strooomende regen. Maar ze sprong er niet minder om, ging heel gecontroleerd en netjes. We gaan dus vooruit haha. 1 miscommunicatie.. Over de hindernis richting het andere gedeelte van het land: Springen deed ze wel, maar nog geen meter daarna draait ze zich strak om weer terug. Daar ging ik bijna in de blub.
Wat ontzettend k u t Lau! Wel fijn dat je zo snel terecht kan.
texelse
Geplaatst: 07-09-11 13:12
_lautje_ schreef:
Wordt volgende week vrijdag geopereerd!! Nu maar vlug de uni mailen dat ik de week erna niet mobiel genoeg ben voor college
Ach, die leraren zijn er toch ook niet, dus dat komt mooi uit! Heel veel sterkte, hopelijk kunnen ze de boel weer knap in elkaar puzzelen, en zo hechten/vastzetten, dat je geen problemen en pijn meer hebt.