[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:06

Mootje schreef:
TG, Wordt dit de tweede keer bij die 'leuke' instructeur?
Shanouk, Ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan! Ik zoek nog een goede masseur ipv de HTK-masseur waar ik het oneens mee ben ;(Billy, Maar 6 stallen, ohhhh :D

Bekijk mijn onderschrift eens ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:11

Mootje schreef:
Noor, zo bedoelde ik het ook ;) Hier is dat financieel niet haalbaar voor een normale tweeverdiener, of je moet de Nieuwe Waterweg over richting 't zuiden!

Dat begreep ik :)
Hier is het ook duur hoor. Mijn ouders zijn ook al tijden op zoek. Maar zij/wij/ik willen 'maar' 2-3 stallen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:12

Leuk TG dat Bari drachtig is! Ik heb alleen nog nooit van die hengst gehoord :o

Sorry maar 6 stallen klinkt idd wel erg verwend :o Ik ben er ook echt heel erg blij mee!! Maar omdat we nu dus 11 paarden hebben zijn 6 stallen wel te weinig vandaar. Ik geniet er alke dag met volle teugen van hoor Noor!

Gelukkig woon ik wat betreft huizenprijzen niet in het meest ongunstige gebied van Nederland ;) Maar het is bij ons wel erg mooi <3

Bianca, het geboortebewijs moet je binnen tien wekdagen opsturen, dus ik heb nog ruim een week de tijd. En ze doen er ook echt niet moeilijk over als je het later opstuurt hoor 8-) En daarbij is ons veulen net op dag drie ;)

TeeGee

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:15

Even spammen :D
[SGW-ITP] TeeGee @ SGW Leidschiendam

Billy, het is een Belgische 3 jarige hengst. Dollar de la Pierre * Cumano, hij was kampioen van de keuring. Dus wel een gok maar erg gaaf bloed.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:15

Hier in de buurt staan ook wel wat oude boerderijen met stallen en land te koop. Beginprijs is vaak zo rond de 7 ton. Niet te betalen.

Dorien wat cutie!!

Mo: Is idd een dure bedoening naar belgië. Vooral de stal van je paard is 75,- euro. Verder slapen wij in een tent.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:20

billy1 schreef:
Bianca, het geboortebewijs moet je binnen tien wekdagen opsturen, dus ik heb nog ruim een week de tijd. En ze doen er ook echt niet moeilijk over als je het later opstuurt hoor 8-) En daarbij is ons veulen net op dag drie ;)

OOh zie je.....ik loop idd al meer dagen vooruit.. :D dacht dat het alweer een dag of 5 geleden was...maar zo snel gaat de tijd dan toch gelukkig ook nog weer niet.. :D :D Ik moest dacht ik een paar jaar terug wel binnen 5 dagen aanmelden bij het NRPS, maar dat is alweer een tijd geleden, dus zeker weten deed ik het ook niet.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:29

NRPS is inderdaad 5 dagen, Bianca :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:41

Billy, Maar jij woont zo ver weg :D Anders had ik je zeker gebeld :j Ik wacht nu even Shanouk af komende maandag en dan bel ik haar denk ik. Met haar 'leermeester' heb ik wel ervaring.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:51

Middag :wave:

Gister uit de nacht gekomen en niet meer naar bed gegaan, dus heb vanacht klokje rond geslapen :z ..
Zit nu lekker met een grote stapel 'Your Horse' bladen voor m'n neus in het zonnetje 8-) .. zo nog even het een en ander afmaken van de studie, dat moet toch deze week wel een beetje klaar zijn..

Voet is nog wat beurs en dik, maar doet al veel minder pijn!! Daarentegen gaan mijn schaafwonden niet echt goed :\ , ze zijn onwijs ontstoken vanwege alle rotzooi wat er in is 'geschoven' door mijn glijpartij op die vieze vloer.. Ik ben nu dus steeds aan het ontsmetten en pleisters aan het verschonen, maar het ziet er echt heel goor uit.. :=

Volgende week weer autorijlessen oppakken en ben aan het kijken voor een comfortabele trailer voor Wo :) ..
Ze heeft nog een paar extra dagen rust.. :) Vandeweek maar even weer kijken aan de longe en dan rustig weer oppakken. Ze loopt nu lekker dag en nacht op 't land met dit mooie weer.

@Dorien: Ik vind Fearless Too ook een erg leuke naam :D ... Wat een droppie, mooie kol heeft 'ie!
@TG: Heb gereageerd in je topic!! TG on the move, hij gaat goed zeg!! :D En leuk dat Bari drachtig is!! ;)
@Snoekiej: Ga je nu naar een andere kliniek of toch gewoon weer bij Bodegraven?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:55

WL, Ik heb je een beetje op weg geholpen met je trailerzoektocht, maar ik bedenk mij ineens: Wolin gaat de trailer toch niet in? Daarom komt de kliniek toch bij jou aan huis?
Balen dat je schaafwonden ontstoken zijn :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:57

Ik zit ook ff lekker in de tuin te lezen, wachten tot het wat koeler is, dan ga ik rijden.

@ Lotte, no way dat ik daar naar terug ga :n Maar ik moet er morgen wel ff langs om de foto's en scans te halen die ze daar toen gemaakt hebben.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 14:58

@Mootje: Klopt ;) , maar Wo en ik gaan op trailertraining, we worden dan een week lang getraind, op stal, maar ook op een andere locatie :) .. Ik wil graag een eigen trailer, ik wil namelijk niet afhankelijk zijn van andermans trailer voor het trainen of voor het vervoer.. daar ben ik gewoon klaar mee.. Daarnaast wil ik voor Wolin een zo comfortabel mogelijke trailer, een waarvan ik zeker weet dat ze er prettig in staat :) .. En voor de toekomst is het gewoon erg prettig om er een zelf te hebben.
Ze is nu niet te laden, maar in de toekomst wel ;) . Thanks voor de tips van de trailer!!

@Snoekiej: Oh oké := ... Was al benieuwd omdat je de foto's en scans wilde opvragen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:38

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 16:44

jee Lotte, hopelijk gaan de schaafwonden snel beter, en anders maar een badje met soda
dorien, wat een stoer veulen! Lord Z geeft veel leuke veulens, deze in elk geval zeker :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:00

Zo, ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad bij mijn tweede job. Alleen voor deze vakantie hoor ;).
Naast het hotel werk ik nu ook bij Randstad op kantoor. Ik kon in het hotel wel genoeg uren krijgen, maar werk vaak om de dag ofzo, de dagen dat ik niet in het hotel hoef ga ik bij randstad werken.
Zit ik in ieder geval niet thuis te niksen ;). Kan nu mooi wat extra uurtjes maken en extra geld verdienen :D.

Vandaag kwam het alleen een beetje raar uit omdat ze me in werken vandaag en morgen, maar ik moet vanavond en morgen avond ook in het hotel werken. Dus ik werk beide dagen van 8.30 - 17.00 bij Randstad en dan van 18.00 - 23.00 in het hotel. Naja dat zijn maar 2 daagjes, overleven we ook wel weer :).

Stoere foto's PB :).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:02

Wat zal jij rijk worden Kim! Lekker een spaarpotje maken ;)
Succes deze dagen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:13

Nou precies, zo kan ik mooi gaan sparen :).
En de hele zomer thuis zitten als iedereen aan het werk is of op vakantie is, is ook niet leuk.
Ik heb mijn vakantie natuurlijk al gehad :+.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:14

jee kim, je kan met al dat geld in elk geval wel wéér op vakantie!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 17:15

Dat is mooi verdienen Kim!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:43

Goede avond!

Das lekker verdienen kim!
Wl lekker geslapen dus!
Snoek ben benieuwd.. hoop het goede!!!
Pb heb gereageerd en bij TG ook :D

Zo heb jackson lekker gepoetst en een uur laten grazen! vond hij niet erg :P ivp rijden.. lekker een weekje rustig aan doen..
Wedstrijd zaterdag is afgelast (gelukkig) en jammer te gelijk kan ik lekker met me k*nt op het strand zitten :')

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 20:30

Ik begrijp echt niets meer van dat paard :?
Ze ging vandaag echt heel fijn met rijden! De eerste keer dat ik er weer op stap na een zwaar weekend, en ze was er heel fijn aan! Heb spontaan maar weer eens de appuyementen in galop meegepakt, en ik hoefde maar te verzitten en ze liep ze. Toen dacht ik: "Ach, dan gooien we er toch nog een wisseltje tegenaan?" en dat deed ze ook nog :D Ze loopt met dressuur echt heel fijn op het moment! Jammer dat het er op wedstrijd niet uit komt, anders had ze voor mijn gevoel zo de Z ingekund!

Lekker dat je zo veel kunt werken Kim! Succes deze twee dagen!
Fijn voor Jack dat ie ff mocht relaxen Corien!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:13

Snoekiej, je hebt een raar paard. Ik ben benieuwd wat Karin zegt en als ze haar gaat behandelen of het helpt.

Dorien, wat een leuk veulen, naam kan ik je niet over adviseren.

Kim, beetje extra geld verdienen is nooit weg.

Lotte, pas een beetje op jezelf hoor. Jij of beter gezegd jullie zitten aardig in de hoek waar de klappen vallen.

Mijn paard heeft der achterbeen verbrand :( Ze is 2 weken geleden gescand, dus aardig kaal geweest. Ik bedacht me van het weekend dat ik die kale huis misschhien beter kon insmeren (met factor 60) en nu heeft ze kloofjes en korstjes. Huid voelde ook wat warm. Volgens de DA kan dat gebeuren bij insmeren. Moet haar been nu dik in de uiercreme zetten. Vandaag maar even niets gedaan, wilde eigenlijk nog dressuren. Even kijken hoe het morgen is, ze loopt niet kreupel. Als het erg warm is ga ik wat stappen en dan zie ik zondag wel wat er van de dressuurwedstrijd komt :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:15

Lekker Corien! Beetje rustig aan is helemaal niet onverstandig met dit weer!
Snoek, er is dus echt geen touw aan vast te knopen bij dat paard van je! Wijst er, naar mijn bescheiden mening, toch wel op dat ze lichamelijk weinig mankeert... Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt!

Net les gehad met Jer. Zon begon spontaan flink zijn best te doen, dus ik was helemaal leeg aan het eind. Jer deed goed zijn best <3
Volgende week kringkampioenschappen Z1 en daarna nog een rondje L springen ter voorbereiding op het CH in Schoorl!

Edit: @ Roos: aaah gossie! Jer had zijn neusje ook verbrand van het weekend. Zit ook een laag uierzalf op :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:26

Ik vind het ook echt heel vreemd! Er is echt geen touw aan vast te knopen! Ben heel benieuwd of de DA en Karin wat gaan vinden.

Wat vervelend dat Rabette's been verbrand is Roos! Idd, heel dik in alle vette troep, des te minder komt het bij de huid (toch? )
Lekker dat Jer zo fijn ging Noor! Leuk dat je weer even de dressuur en springkant op gaat!

Weet iemand hier trouwens iets over cursussen die worden gegeven over mentale sportbegeleiding/wedstrijdspanning etc? Ik heb er bij de KNHS wel eens iets over gelezen, maar ik kan het nergens meer vinden. Lijkt me best wel leerzaam, aangezien ik met dressuren toch echt wel last heb van spanning.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 21:38

Sanne Beijerman is heel goed. Zij is ook geproveerd op sportpsychologie. IS een clubgenoot van mij.