Mootje schreef:TG, Wordt dit de tweede keer bij die 'leuke' instructeur?
Shanouk, Ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan! Ik zoek nog een goede masseur ipv de HTK-masseur waar ik het oneens mee benBilly, Maar 6 stallen, ohhhh
Bekijk mijn onderschrift eens

En daarbij is ons veulen net op dag drie 
..
, ze zijn onwijs ontstoken vanwege alle rotzooi wat er in is 'geschoven' door mijn glijpartij op die vieze vloer.. Ik ben nu dus steeds aan het ontsmetten en pleisters aan het verschonen, maar het ziet er echt heel goor uit..
Maar ik moet er morgen wel ff langs om de foto's en scans te halen die ze daar toen gemaakt hebben.
.
ivp rijden.. lekker een weekje rustig aan doen..

Ze is 2 weken geleden gescand, dus aardig kaal geweest. Ik bedacht me van het weekend dat ik die kale huis misschhien beter kon insmeren (met factor 60) en nu heeft ze kloofjes en korstjes. Huid voelde ook wat warm. Volgens de DA kan dat gebeuren bij insmeren. Moet haar been nu dik in de uiercreme zetten. Vandaag maar even niets gedaan, wilde eigenlijk nog dressuren. Even kijken hoe het morgen is, ze loopt niet kreupel. Als het erg warm is ga ik wat stappen en dan zie ik zondag wel wat er van de dressuurwedstrijd komt