[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:06

@ teegee. Zij moeten mij tot 2-11 doorbetalen voor mijn minimum uren dat zijn 20 uur of elders aan het werk zetten. Aangezien het een ZB zal ik wel tijdelijk ergens worden gedumpt. Uurloon moet wel hetzelfde blijven. Maandag hebben zij een "spoed"bijeenkomst wat ik moet gaan doen. Mijn ww is tot die tijd alleen aanvullend. Gezeur maar ja tis niet anders.
Wanneer vertrek je naar de USA?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:07

Mooi dat alles rond is TG! Je paard blijft dus gewoon lekker doorgereden :) Je hebt er wel zin in zeker? Wanneer ging je nou ook alweer?

Ik zal ook eens richting Leeuwarden. Voor 1,5 uur naar school...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:09

Ja echt heel veel zin! Heb nog wel even gedacht: "Wat heb ik nu weer gedaan??" 2 november vlieg ik!

Paardje wordt lekker doorgereden, 2 maanden is gewoon te lang om het stil te laten staan.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 14:44

Spannend TG :D Wel fijn dat je paard doorgereden wordt. Kun je er daarna zelf ook gelijk weer lekker mee aan de slag

JN: Balen van je hand
Kim: Fijn dat je kneuzingen over zijn!

Ik ga zo even de paardjes rijden. Het is nu gelukkig droog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 08:46

Goedemorgen :)

Wat een rust hier!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 10:54

:wave: goeiemorgen

Zeker erg rustig hier :P

Ik had gister avond even een paar uurtjes gewerkt, daarna met een groepje naar de kroeg geweest en vanmorgen weer optijd er uit om met Sofie nog even naar het water te gaan. Aangezien het best wel waaide en het water ook onrustig was konden we mooi even oefenen, zal morgen op texel ook wel zo zijn. Maar het ging goed :D.

Nou alles even klaar gezet voor morgen en dan ga ik zo weer naar het werk :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 11:37

Goedemorgen,

Vanmorgen moest ik al om 830 starten met mijn ruin in het L.
paard vond de bak erg spannend ondanks thuiswedstrijd.
Normaal staat er geen tractor, wit bord, mensen zittend op stoelen en kruiwagens met bloemen in de bak :+ . Had 2 balken ivm niet fijn te sturen maar ben wel tevreden. Was een moeilijk parcours vond ik en stond aan de maat maar daar mag ik niet over zeuren als ik naar de M wil. Er waren mensen die verbaasd waren over het vermogen van het paard. Allemaal van die opmerkingen jeetje wat een vermogen heeft dat paard. Leuk om te horen...
Daarna merrie even ontspannen gereden voor morgen en de spullen voor Vasse klaargelegd. Hopelijk is zij rustiger dan gisteren in de springles. Hebben leuk les gehad. We hadden hindernissen in 2 bakken staan dus we hadden parcoursjes van de ene bak naar de andere. Vond paard erg leuk maar werd er wel heet van :D .
Nu maar even huis schoonmaken dus geef mijzelf even een boktverbod |( !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 14:08

Goeiemiddag!
2 oktober was leuk, ik heb een beetje over de kermis gestruind :) Vanochtend naar Vorstin geweest, ik heb met het een en ander geholpen, en Vorstin heeft een dagje vrij gehad :) Ook even afgesproken wanneer ik ga scheren, waarschijnlijk wordt het volgende week zaterdag! Wel rot, want dan ben ik in Boekelo en kan ik er dus niet bij zijn. Dat vind ik niet fijn. Dus misschien even overleggen of het een andere dag wordt.

Ik heb trouwens net mijn nieuwe Rhino Wug deken binnengekregen :D In het echt is hij nog veeel mooier dan op de foto (en toen vond ik hem al super), dus ik hoop echt dat ze hem past!

Spannend TG :D
Fijn dat het goed ging Kim :D
Fijn dat het lekker ging Caroline!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 15:44

Goedemiddag!
Het is idd rustig hier :D

Caroline: Leuk om zulke complimentjes te krijgen! En succes morgen in Vasse!
Kim: Succes op Texel morgen
Snoek: Hopelijk past ie!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 17:58

Avond :wave:

Fijn zeg Caroline :D
Shanouk: Wat leuk dat ie nog mooier is dan gedacht ;)!
Kim: Was het gezellig in de kroeg?

Crossers alvast succes voor morgen :)!

Dag 1 van De Grote Paardenverhuizing zit erop :Y) Ouders zijn net weggereden. Staat inmiddels een niet meer te verplaatsen kast zo zwaar met de meeste van mijn spullen.. Behoorlijk druk dagje zo, want ga even snel eten en dan met de trein naar Almelo waar ik door een vriendinnetje wordt opgepikt om door te gaan naar Sonnega (Friesland) om de verjaardag van een goede vriendin te vieren :) Morgenochtend vanaf daar door naar Woll en dan weer naar Enschede :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:20

:wave:
Ik ga volgende week zaterdag naar Boekelo! Ben het al jaren van plan maar iedere keer komt het er niet van. Maar dit jaar dus wel, heb net kaarten besteld :D

Vief: Veel plezier vanavond!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:30

Gaaf zeg Anthea!
Vief, veel plezier met het verjaardagsfeest!
Caroline, leuk dat je zoveel complimentjes krijgt. Succes morgen in Vasse!

Ik heb mijn dagje er ook weer op zitten. Hoefde alleen vanmorgen maar te werken, dus dat was wel lekker. Vanmiddag even mijn kamer opgeruimd en schoongemaakt, was ook wel weer hard nodig. Vanavond iets leuks doen met vriendje, alleen weet nog niet wat :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:32

Lekker dat je alles opgeruimd hebt Rosalie :D
Is hier ook weer hard nodig.. Van de week maar even een grote schoonmaak houden :Y)

Anthea: Wat leuk zeg :D Ik heb ook al kaartjes. Ga zaterdag ook :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 18:42

Goeieaaaavond :D

@Vief: Dag 1 zit erop :)
@Anthea: Wat leuk, ik ga ook!! :D
@Snoekiej: Wat leuk dat je deken zo mooi is ;) . Leuk gehad in Leiden?

Pfff.. ik ben een beetje brakjes :o .. Gister ook Leids Ontzet gevierd, na een drukke werkdag..
Ik haalde eerst Wo binnen, die was aan het stieren geweest op het land, dus die had een wat opgelopen peesje leek het wel... >;) 's Avonds Leiden in, de taptoe gekeken en hierna lekker gefeest! *\o/* Het was echt heeeeel erg druk, dus raakte aanhang kwijt in de menigte... maakte het er niet minder gezellig op :D .. Ben van 19.00 uur tot 02.00 uur in Leiden geweest, toen maar richting huis, want moest vanmorgen weer vroeg uit de veren.
Vanmorgen gekeken maar haar pees was gewoon strak :) . Ik heb haar wel even vroeg binnen gehaald, zodat ze niet met z;n allen beginnen te klieren, aangezien al het jonge spul ook weer naar binnen kwam.
Vanmorgen is er een paard bij die ouwe en de tinker op stal gekomen... Die ouwe heeft het helemaal op z'n heupen en is constant zijn clubje aan het beschermen (27 jaar :+ ).. Ben benieuwd of die morgen nog op z'n benen staat :o ..

En heb nu weer avonddienst :z .. Ik ga zo maar eens even wat doen ;) .

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 19:55

ben weer terug van wedstrijd!(allang hoor)

Gister Ieniemienie(shettie) opgehaald en hadden we gewoon lekker in de wei gelaten s'nachts.

en zaten we s'morgens om half 6 in de kamer!. :P

Gingen we pony's even eten geven. Boogie Deed echt helemaal idioot en heeft niet eens gegeten :o

toen gingen we kijken of ienie in de wei stond(was heel donker) en we konden hem niet zien of vinden ! }:0 !!

Liep die in de bosjes 8-) kwam die naar ons toe,ik ren naar hem toe(hij was ondertussen ook aan het galloperen)

ga onder het lint door en pak hem!! *D

toen hebben we boogles maar erbij gegooid!.

In Tolbert ging Nikky springen op Cha-Cha }>

Allebei parcoursen uit! :(
Ik en Gentle gingen wel goed. :D

1ste parcours:foutloos 44 stijl(terecht)
2de parcours:balkje op 5,zaten allebei niet echt meer op te letten ;(

was wel jammer maar ben tevreden! :+ ,

Zijn nog bij Divoza geweest !! :P

Heb nieuwe bruine leren rijlaarzen :Y)

en toen zijn we naar huis gegaan

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 20:40

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 22:25

Ik reageer ook nog ff na 2 hele drukke dagen :D
Morgen SGW VAsse, heb er iig zin in! We zien wel wat het wordt.

K lees nog boekelo gangers, ik ga ook !!! Heb er zo'n zin in! Kom er al vanaf mijn 10e ongeveer, maar nu is het nog meer gezelligheid dan paardjes kijken :o Laten we het erop houden dat we nooit meer nuchter thuis komen.

@ pb: goeie moederlijn zit erachter zeg! De hengsten zeggen me eerlijk gezegd niet erg veel :o Maar ben dan ook niet zo in al die verschillende hengsten tegenwoordig.! Hopelijk is het wat.

@ vief: gelukkig staat Woll weer in de buurt! Ga je weer snel het rijden oppakken?

Nu tijd om te slapen, morgen kw voor 8 richting Vasse!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 00:24

Ik ga m'n nest in.. Na mijn zuipfestijn in Leiden voel ik me niet echt zo heel erg fit :o en ik word morgen om 6.45 alweer opgepikt :+ .. Jippie!! Op naar de plaatselijke oefencross in Stompwijk ;) .

@Mandy: Succes!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 05:59

Goedemorgen. :D

Texel en Vasse gangers succes vandaag! :D

Ik heb er zo'n zin in. :):) :):) :):)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 08:56

Ik had gister springwedstrijd in Lisse. Beide rondjes foutloos + 2e prijs.

2e rondje. Ik kijk steeds naar beneden, omdat ik dacht dat het zadel schoof, wat achteraf ook waar bleek te zijn. Zijn singel hing zowat los om zijn buik :=

Texel en Vasse gangers: succes!

Hopen dat die deken past Shanouk en dat je het scheren naar een andere dag kan verplaatsen.
Jammer van je balken Caroline, wel mooi dat je tevreden bent.
Mooi dat de kneuzingen over zijn Kim
Gaaf TG en mooi dat alles rond is

Ik ga nu aan het schoolwerk..

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:02

Jetske: gefeliciteerd met je 2de prijs! Een schuivend zadel is echt niet handig.
Shanouk: hopelijk past de deken.
Caroline: jammer van de balkjes en jammer dat hij zo kijkerig was. Heb het idee dat als er thuis iets veranderd dat ze daar toch meer naar kijken. Wel fijn dat je toch tevreden was!
TG: Leuk dat alles nu geregeld is!

Hopelijk gaat het met de SGW-ers in Texel en Vasse een beetje goed!

Weltsieger (Pino) is vandaag gesprongen door mijn vader. Gaat steeds beter. Ook met de dressuur gaat hij goed vooruit. Hij wordt steeds losser.
Pancho zou eigenlijk donderdag geopereerd worden. Van te voren doen ze dan altijd nog een routinecheck en toen zag de ophanging van de pees aan het spronggewricht er keurig uit. Wel een oude beschadiging te zien maar geen ontsteking meer. Maar hij was nog wel onregelmatig. Tijdens de vorige keer verdoven was er van onder de kogel meteen naar het spronggewricht gegaan. Nu dus ook boven de kogel gedaan en toen liep hij goed. Hij is dus nu behandeld aan zijn kogelgewricht. Nu weer 8 dagen stappen aan de hand en verder volledige rust. Daarna in 3 weken weer op gaan bouwen. Kan zijn dat de pees aan zijn spronggewricht dan weer gaat opspelen en dan moet hij alsnog geopereerd. Even afwachten dus!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 17:16

Goeiemiddag!
Ik ben benieuwd hoe de crossers het gedaan hebben!
Vorstin en ik zijn vanmiddag lekker naar de Vlietlanden geweest :) Ik heb eerst gewoon lekker een rondje buiten gereden, veel gegaloppeerd en ook een paar keer starten geoefend (gewoon stil gaan staan, hardop aftellen en daarna wegrijden), en Vorstin was superbraaf! Daarna ben ik de velden van de cross nog op geweest, ik heb de afsprong, greppeltjes, heuvels/opsprong en het water nog een aantal keer gesprongen. De afsprong ging heel lekker, eerst de lage, toen een paar keer die voor de L/M, en ook die hoge voor de Z gesprongen :D Ze deed het allemaal heel simpel. De greppeltjes durfde ze eerst niet in de buurt te komen, met het grind wat er ligt. Toen ze dat niet eng meer vond zoefde ze zo overal overheen van beide kanten. Ook hier weer die van de L, M & Z gepakt. Toen doorgereden naar de opsprong/heuveltjes, daar pakte ze ook in 1x gewoon de hoge :) En het water ging ook gelijk! Echt heel fijn dus :D
Mijn deken past ook trouwens, en hij staat echt super! Zal van de week een foto maken :)

Succes met dag 2 van de verhuizing Vief!
Brak ze Lotte ;)
Ben benieuwd of het wat is PB!
Ziet er netjes uit Jetske :) Stond weer fijn gebouwd zo te zien!
Hopelijk hoeft hij niet geopereerd te worden Sussie!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:52

Wat leuk Snoekiej dat je daar zo lekker hebt gereden! Heb voorheen ook heel wat uurtjes in de Vlietlanden doorgebracht omdat mijn paarden daar vlakbij stonden :) .

Jetske, gefeliciteerd met je 2e prijs!! :)

Was voor mij een vroegertje, ik werd om kwart voor zeven opgepikt :z . Cross in Stompwijk was leuk :) .
Ennn.. de zus van Wolin was er ook :D !!!! Ik zag een bruin-roan in de trailer staan en ik herkende meteen die witte kont en dat kan er maar één zijn ;) . Even gezellig gekletst met de bazin.
Het is echt net Wolin, ietsjes kleiner, maar qua kleur en qua gedrag en zeker ook qua lopen zijn ze gewoon echte zussen!! :+: Paardje pakte echt heel erg leuk aan en ze mochten dan ook met een oranje lint richting huis ;) . De zus is een Stravinsky x Gregor en Wolin is Variant x Gregor, ze hebben de kleur echt van mams en grootmoeder, die overigens één ster hebben gelopen :) . Dus wie weet komen daar ook wel de skills vandaan! Ik vond het echt superleuk om de zus van Wo te zien crossen, gaaf diertje ook... :D

Ennnn... eind oktober/begin november gaat Wolin uit logeren naar de kleine stal... Als het daar goed gaat met Wolin dan blijft ze daar.. Dit omdat het gewoon echt zo stervensdruk is op stal iedere keer en dan is het nog niet eens echt de stalperiode!! Op die kleine stal zijn maar vier boxen en dan een uitloopstal met twee shetlanders en twee geiten. Er zit een supergrote paddock bij en 20 x 40 bak met een topbodem, de paddock is lekker ruim waar ze in de winter overdag in mogen lopen met hooi, water en takken etc. En ze mogen i.p ook op het land van de winter en ik wil Wolin gewoon graag veel buiten hebben :) . Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik hou wel gewoon mijn box aan, mocht het niet lukken dan kan ik weer terug.. maar ik geef Wo twee weken de tijd om te aarden daar :) .
Ik heb echt heel erg lang getwijfeld, want ik heb mijn rijbewijs nog niet en het buitenrijden is niet echt heel erg fijn daar.. maar ik ga het toch proberen. Misschien knapt Wolin daar wel heel erg op :) .
[PP] Verhuizen ja of nee?

Ik ga vanavond lekker onderuit zakken en ik hoop 22 uur op bed te liggen, ben echt stuk ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 19:56

Goedenavond!
Allemaal Boekelo-gangers dus :D

Snoekiej: Klinkt als een geslaagde training :)
Lotte: Leuk om Wolins zus te zien!
Jetske: Gefeliciteerd met je 2e prijs

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 20:23

Ik reageer morgen wel meer, ga zo lekker bzv kijken. :Y)

Uk en ik zijn gezandstraald @ Texel maar ben trots op dr :D
189 in de dressuur, foutloos gesprongen en gecrosst, 1 seconde buiten de tijd en 2e! :D