Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je hebt er wel zin in zeker? Wanneer ging je nou ook alweer?

goeiemorgen
.
. Had 2 balken ivm niet fijn te sturen maar ben wel tevreden. Was een moeilijk parcours vond ik en stond aan de maat maar daar mag ik niet over zeuren als ik naar de M wil. Er waren mensen die verbaasd waren over het vermogen van het paard. Allemaal van die opmerkingen jeetje wat een vermogen heeft dat paard. Leuk om te horen...
.
!
Vanochtend naar Vorstin geweest, ik heb met het een en ander geholpen, en Vorstin heeft een dagje vrij gehad
Ook even afgesproken wanneer ik ga scheren, waarschijnlijk wordt het volgende week zaterdag! Wel rot, want dan ben ik in Boekelo en kan ik er dus niet bij zijn. Dat vind ik niet fijn. Dus misschien even overleggen of het een andere dag wordt.
In het echt is hij nog veeel mooier dan op de foto (en toen vond ik hem al super), dus ik hoop echt dat ze hem past!

!
!
Ouders zijn net weggereden. Staat inmiddels een niet meer te verplaatsen kast zo zwaar met de meeste van mijn spullen.. Behoorlijk druk dagje zo, want ga even snel eten en dan met de trein naar Almelo waar ik door een vriendinnetje wordt opgepikt om door te gaan naar Sonnega (Friesland) om de verjaardag van een goede vriendin te vieren
Morgenochtend vanaf daar door naar Woll en dan weer naar Enschede

Ik heb ook al kaartjes. Ga zaterdag ook
. Leuk gehad in Leiden?
.. Gister ook Leids Ontzet gevierd, na een drukke werkdag..
's Avonds Leiden in, de taptoe gekeken en hierna lekker gefeest!
Het was echt heeeeel erg druk, dus raakte aanhang kwijt in de menigte... maakte het er niet minder gezellig op
.. Ben van 19.00 uur tot 02.00 uur in Leiden geweest, toen maar richting huis, want moest vanmorgen weer vroeg uit de veren.
. Ik heb haar wel even vroeg binnen gehaald, zodat ze niet met z;n allen beginnen te klieren, aangezien al het jonge spul ook weer naar binnen kwam.
).. Ben benieuwd of die morgen nog op z'n benen staat
..
.. Ik ga zo maar eens even wat doen
.
!!
kwam die naar ons toe,ik ren naar hem toe(hij was ondertussen ook aan het galloperen)
,

Laten we het erop houden dat we nooit meer nuchter thuis komen.
Maar ben dan ook niet zo in al die verschillende hengsten tegenwoordig.! Hopelijk is het wat.
Ik heb eerst gewoon lekker een rondje buiten gereden, veel gegaloppeerd en ook een paar keer starten geoefend (gewoon stil gaan staan, hardop aftellen en daarna wegrijden), en Vorstin was superbraaf! Daarna ben ik de velden van de cross nog op geweest, ik heb de afsprong, greppeltjes, heuvels/opsprong en het water nog een aantal keer gesprongen. De afsprong ging heel lekker, eerst de lage, toen een paar keer die voor de L/M, en ook die hoge voor de Z gesprongen
Ze deed het allemaal heel simpel. De greppeltjes durfde ze eerst niet in de buurt te komen, met het grind wat er ligt. Toen ze dat niet eng meer vond zoefde ze zo overal overheen van beide kanten. Ook hier weer die van de L, M & Z gepakt. Toen doorgereden naar de opsprong/heuveltjes, daar pakte ze ook in 1x gewoon de hoge
En het water ging ook gelijk! Echt heel fijn dus 

Stond weer fijn gebouwd zo te zien!
.
. Cross in Stompwijk was leuk
.
!!!! Ik zag een bruin-roan in de trailer staan en ik herkende meteen die witte kont en dat kan er maar één zijn
. Even gezellig gekletst met de bazin.
Paardje pakte echt heel erg leuk aan en ze mochten dan ook met een oranje lint richting huis
. De zus is een Stravinsky x Gregor en Wolin is Variant x Gregor, ze hebben de kleur echt van mams en grootmoeder, die overigens één ster hebben gelopen
. Dus wie weet komen daar ook wel de skills vandaan! Ik vond het echt superleuk om de zus van Wo te zien crossen, gaaf diertje ook...
. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik hou wel gewoon mijn box aan, mocht het niet lukken dan kan ik weer terug.. maar ik geef Wo twee weken de tijd om te aarden daar
.
.