Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er goed uit!
Vind het idd ook wel een knappe actie 
Gelukkig wel een zitplekje kunnen bemachtigen maar halverwege was het PAF en hadden we dus een klapband.. Niet erg gek opzich
Maar goed in een slakkegangetje doorgereden tot de volgende halte. Was bij de IKEA. Waar dus bijna geen bussen langskomen of ja weer terug naar Hengelo
Studiegenootje had gelukkig een aardige vader die in Hengelo werkte en ons wel even wilde ophalen. Hij ons snel opgehaald en op zijn werk zijn eigen auto meegekregen (ondertussen weer in Hengelo, terug bij af
) daar vandaan naar Rijssen en waar die jongen woonde en daar maar op de stoptrein gestapt.
Ziet er goed uit!

En dan op tijd me bed in, anders red ik de week niet
haha
.. ik vroeg of mijn laatste verstandkies dan ook meteen maar getrokken kon worden, aangezien ik daar anders een aparte afspraak voor moest gaan maken en ik dan dicht bij mn vakantie kwam te zitten. Heb niet veel zin in een pijnlijke mond in Portugal
. Dus die heeft 'ie aan het einde er even uitgewipt..
, begon die kies die ik niet meer heb toch wel te voelen.. andrea16 schreef:Net "functioneringsgesprek" van het werk gehad. Haha, alleen maar even bijgepraat met bedrijfsleidster, verder niks aan te merken op m'n werken
..
... En ik hoop dat je je tentamen haalt!! 

Ze krijgt nu meer voer, omdat ze behoorlijk afgevallen was. Ik heb het gemerkt zeg vandaag !
) en ze hebben er een artikel van gemaakt!

overleden). Op het moment dat ik kwam, gingen de treinen net weer rijden. Ipv kleine drie kwartier deed ik er nu anderhalf uur over. 
Was het een zelfmoordactie of gewoon een ongeluk? Ik ging om kwart over 10 bij de UT weg en was om half 2 pas thuis..
Later durfde ze er wel langs, maar ze bleef ze goed in de gaten houden
Heb haar lekker wat rondjes goed hard laten galoperen. In het begin moet ze dan even kijken of ze niet toevallig ertussen uit kan glippen. Dan slaat ze zomaar af richting uitgang
Maar nadat ik 3x boos geworden was probeerde ze het ook niet meer