TG: Wat een mooie foto's Ziet er goed uit! LL: Hahaha Vind het idd ook wel een knappe actie Andrea: Fijn dat je training zo goed ging!
Mijn tentamen was lastig.. Even afwachten. Was wel mooi optijd klaar dus dacht eind van de ochtend wel weer thuis te zijn.. Aanrijding tussen Hengelo en Almelo. Dus geen treinen meer richting Deventer. Toen maar de bus naar Almelo gepakt. Die zat echt zoooo vol Gelukkig wel een zitplekje kunnen bemachtigen maar halverwege was het PAF en hadden we dus een klapband.. Niet erg gek opzich Maar goed in een slakkegangetje doorgereden tot de volgende halte. Was bij de IKEA. Waar dus bijna geen bussen langskomen of ja weer terug naar Hengelo Studiegenootje had gelukkig een aardige vader die in Hengelo werkte en ons wel even wilde ophalen. Hij ons snel opgehaald en op zijn werk zijn eigen auto meegekregen (ondertussen weer in Hengelo, terug bij af ) daar vandaan naar Rijssen en waar die jongen woonde en daar maar op de stoptrein gestapt.
Zaterdag had ik feestje van ouders van een vriendin, en zondag had ik ook feestje van ouders van een andere vrienden.. En gister was ik naar me nieuwe school geweest(pasjes laten maken, en informatie kregen we).. Vandaag weer de hele dag gewerkt! Ondertussen ook nog lekker paardgereden
Ga vanavond denk ik ook nog maar een rondje En dan op tijd me bed in, anders red ik de week niet haha
Nou, ik moest vandaag om 14.00 uur bij de tandarts zijn om gaatjes te vullen.. .. ik vroeg of mijn laatste verstandkies dan ook meteen maar getrokken kon worden, aangezien ik daar anders een aparte afspraak voor moest gaan maken en ik dan dicht bij mn vakantie kwam te zitten. Heb niet veel zin in een pijnlijke mond in Portugal . Dus die heeft 'ie aan het einde er even uitgewipt.. Pff, nu pas is de verdoving uitgewerkt, da's nog het naarste gevoel van allemaal. Net maar even een Naproxen'netje ingenomen , begon die kies die ik niet meer heb toch wel te voelen..
He gatver Lotte, dat lijkt me echt helemaal niets! Ik ben bang voor de tandarts
Net les gehad op Vorstin, dat ging wel lekker. Deze twee wek en heb ik er nog een paard van een stalgenoot bij, die is op vakantie. Bob is een beetje sloom en lomp, en bazinnetje houd niet van springen, dus ik mag hem kennis laten maken met de balken!
Wat grappig Snoekiej, dat er zo'n heel stuk van jou in staat...
Vnvd weer springles/verenigingsles gehad met Zetje. Ze sprong braaf, maar was er fripsig Ze krijgt nu meer voer, omdat ze behoorlijk afgevallen was. Ik heb het gemerkt zeg vandaag !
@ Rowo, ik had ze een mailtje gestuurd of ze mij wilden vermelden in de sportflits. Dat is ongeveer 1 zinnetje, met het resultaat wat je hebt behaald in jouw sport. Ze mailden terug of ik een verslagje wilde schrijven, en dat verslagje hebben ze aangepast (lees:aangedikt ) en ze hebben er een artikel van gemaakt! Fijn dat Zetje lekker ging, en fris was
Ik heb vnv heerlijk getraind bij Ferdinand!! Ging echt heel fijn.. GA met een goed gevoel na Maarsbergen.. Ik checkte net btw de startlijst van Maarsbergen, sta ik ineens bij de L pony's ingedeeld.. Foutje..!!! Heb maar gelijk ff gemaild!
@ vief: lees nu pas je berichtje. Ik moest met de trein van Hengelo naar Enschede en had ook al last van die aanrijding (man is overigens overleden overleden). Op het moment dat ik kwam, gingen de treinen net weer rijden. Ipv kleine drie kwartier deed ik er nu anderhalf uur over.
Mandy: Wat naar zeg Was het een zelfmoordactie of gewoon een ongeluk? Ik ging om kwart over 10 bij de UT weg en was om half 2 pas thuis.. Fijn dat Zetje er zoveel lol in had
Met Woll in het land gereden waar ze net hadden gehooid en dus hele grote rechthoekige pakken kuil lagen. Ze keek haar ogen uit en de eerste paar rondjes slingerden we echt door het land Later durfde ze er wel langs, maar ze bleef ze goed in de gaten houden Heb haar lekker wat rondjes goed hard laten galoperen. In het begin moet ze dan even kijken of ze niet toevallig ertussen uit kan glippen. Dan slaat ze zomaar af richting uitgang Maar nadat ik 3x boos geworden was probeerde ze het ook niet meer