Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilde_ schreef:
Weer thuis
Doe trouwens communicatie Anthea
Vandaag ook nog psychologie & sociologie gehad. Niet echt fijn als je dat 3 uur achter elkaar hebt en heel moe bent
Martine__ schreef:Oh nee toch. Ik heb het nu al koud, zat net met jas aan in huis

AntheaV schreef:Gefeliciteerd met je vader Kim!Hilde_ schreef:
Weer thuis
Doe trouwens communicatie Anthea
Vandaag ook nog psychologie & sociologie gehad. Niet echt fijn als je dat 3 uur achter elkaar hebt en heel moe bent
hee dat doe ik ook![]()
Maar die vakken heb ik nooit gehad. Maar jij doet die opleiding zeker in Leeuwarden, daar is die heel anders dan in grunn

Meisje uit me klas haar zusje doet ook in Leeuwarden en volgens dat meisje uit mn klas is het daar leuker haha
. En straks nog even huiswerk maken.

Zondag de optocht gekeken, we zijn met de buurtschap 5e geworden, helemaal super
! En 's avonds uitgegaan, was echt super gezellig en lag om 4 uur in bed!
Nog een vriendin naar huis gebracht, die was niet helemaal lekker en toen bij een andere vriendin lekker ff in de bank gehangen! Ondertussen ook Joery eten gegegeven, en rond half 10 weer terug om uit te gaan! Was uiteindelijk vanacht om 3 uur thuis en om 7 uur ging de wekker weer
Moest gelukkig maar tot 1 uur naar school en heb daarnet heerlijk in de bank geslapen
was ik weer even
haha. maar klinkt wel geslaagd
) en heb zo'n beetje de hele dag in m'n hemdje kunnen zitten (nou is ons kantoor wel altijd een soort sauna als de zon schijnt).
!!!! Wat nou rit van anderhalf uur, dat kan ook best in een uurtje
en daarna zijn we weer even over de crosshindernisjes bij ons in de buurt gehupst. Het gaat steeds makkelijker, we hebben nu ook de 'hoge' afsprong geoefend en die ging verbazingwekkend goed (dankzij tips van gomir)
. Totdat ik dacht dat ik misschien iets meer moest staan in m'n beugels, zodat er minder gewicht op haar terecht zou komen, maar toen zat ik ineens voor het zadel, op haar nek
.
. 
'

!!