Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bonniepony schreef:ik heb ook een paar foto's gemaakt, maar de meeste zijn misluktik heb wel een aantal mooie van nr. 44.
dus wil die persoon zich meldenof iemand die haar kent
russel schreef:Ik heb een paar leuke foto's van bokkers gemaakt. Waar mag ik die plaatsen?
Hozie schreef:Ik heb net parcours gelopen in Vlietland. Ik moet morgen starten bij de B-paarden, maar ik snap 1 hindernis niet. Ik hoop dat er nu nog iemand online is die daar antwoord op kan geven. Bij de watersprong heb je een alternatief, maar bij dat alternatief staan de rode en de witte vlag ongeveer 2 meter voor een boomstam. Betekent dit dat je de boomstam dan niet hoeft te springen, maar dan gewoon tussen de rode en de witte vlag door kunt rijden, want dat zou wel wat schelen in tijd. (Misschien iemand die het ook heeft gezien?) Dit stond in het KNHS reglement, maar ik wil het even zeker weten:
Artikel 336 - Hindernissen
1. Omschrijving.
Een hindernis wordt als zodanig aangemerkt, indien hij wordt begrensd door een
rode en witte begrenzingsvlag en als zodanig is genummerd.
De boomstam is dus niet begrensd door de rode en witte vlag en is niet genummerd, want die bordjes staan er dus 2 meter vandaan.
Iemand?
Edit: typo
russel schreef:
Snoekiej schreef:Ik ben ook net geweest, heb M-J nog zien rijden. Het zag er leuk uitDe hindernissen die er voor mij stonden zagen er best laag uit dus dat was ook wel fijn. Heb Alice op 4 verschillende paarden langs zien rijden
CoriienRN schreef:ging het goed tieneke ??