Mijn presentatie is al af ... echt even sprint gemaakt. Ga zo weer even verder.
JJ: klinkt zeer pijnlijk! Gefeliciteerd met je winstpunt.
Chantal: met sunny mag ik niet door naar de overijsselse. Bij ons heb je 3 selectiewedstrijden en een kringkampioenschap. De 2 beste selecties tellen en de kring. Ik had maar 2 selecties gereden, waarvan 1 met een balk en 1 met 3 balken(was de eerste wedstrijd na de crossen) . Niet echt denderend dus.
Vandaag ook met wat springruiters over gehad, dat ik het eigenlijk leuker vond om sgw te rijden. Ze konden het allemaal niet begrijpen, is toch veels te gevaarlijk met al die vaste hindernissen? En daar worden ze toch heel onvoorzichtig van?
Dit topic is amper bij te houden. Ik lees wel bij maar er is te veel om op te reageren. Ik weet alleen nog dat we een nieuwe hebben: welkom Tezzzz en JJ gefeliciteerd met je wp en jammer dat Salme geen crosspaard kan worden, Canter fijn van je springen (of was dat in het andere topic?). Rest weet ik niet meer.....
Ik heb vandaag fijn een bosrit gemaakt. Heerlijk weer was het daar voor! Het leek bijna lente...........
Vief:weltrusten en alvast succes. Ik ga ook naar bed, duimen jullie morgen rond 10 uur voor Kripton. De veearts komt ivm het kreupel zijn .(donderdag was afgebeld ivm de storm)
Ik schrok wel een beetje van mijn houding! Af en toe zit ik best ver naar voren met mijn rug . Weer wat puntjes om aan te weken! Die meid op de vos is een nicht van me.
Ik ga ook naar bed, duimen jullie morgen rond 10 uur voor Kripton. De veearts komt ivm het kreupel zijn .(donderdag was afgebeld ivm de storm)
Succes morgen met de veearts
Gefeliciteerd met je winstpunten!
Hoe gaat het met je vinger?
Jammer dat salme geen crosser gaat worden, maar dat is denk ik een beetje hetzelfde verhaal als Otje. Heb je al een hengst uitgezocht voor haar? (heb je mij weer met gepraat over hengsten )
Waar ga je springen volgende week?
Vief: ziet er goed uit!
Wollie: wat een leukerd zeg!
Otje sprong vandaag super! M HC ging heel fijn. Foutloos en ontzettend fijn gereden. Z ging eigenlijk ook super(vond het wel heel hoog ). Op 9 draaide hij ineens weer een keer linksom weg, kwam iets dicht en uit de rechterwending en wsl bleef ik iets te mooi wachten met iets te weinig buitenbeen Tweede keer wel super en ook ontzettend mooi door de driesprong. Uiteindelijk dus 4 strafpunten voor de weigering en twee voor tijd, maar ik heb toch fijn gereden! Ging echt zo simpel en vloeiend, begin toch langzaam ook in het Z wat meer rust erin te krijgen zonder dat hij teveel terug gaat lopen. Ben iig erg trots op Otje, want het stond niet simpel gebouwd, maar hij deed echt super zijn best en kwam niet eens in de buurt van het hout
Vinger is dik en paarsig, maar gaat vanzelf over. Voor Salme zijn we op zoek naar een super nuchtere hengst. Springer met een scheutje bloed, Grafenstolz vindt ik een erg gaaf dier, erg all round, nuchter en bloedmooi Ik wil wel een bewezen hengst want vind het zonde om er wat jongs op te gooien. Volgende week zal ik de sportresultaten eens opvragen en als dat compleet is gaan we het predikaat aanvragen. "trotse baas " Ik ga oefen starten in Ouderkerk, gewoon om te doen is goed voor Uniek en voor mij
Goed van Otje, geef hem maar een extra knuffel van mij
Ouderkerk heb ik nog nooit gereden. Ik wil in Assendelft starten volgende week, vind ik altijd erg leuk daar (en ik kan blanco coupons van iemand gebruiken als mijn spul nog niet binnen is )
Ik zal eens meedenken voor salme Zou idd ook voor een bewezen hengst gaan. Misschien zeg ik iets heel geks, maar Celano komt ineens in me op. Geen idee of dat op papier en qua exterieur aansluit, maar is mijn eerste ingeving. (leeft die eigenlijk nog )
Vief: ik zal voor je duimen. Maar je red het wel! . Gomir: fijn dat je rondje zo fijn ging . JJ: Sterkte met je vinger . En ik duim voor je!. Renske: fijn dat je presentatie nog afgekomen is. Succes vandaag .
Ik was vandaag gelukkig het 1e uur vrij. Maar blegh, heb er echt geen zin in.