[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:11

Wel eerlijk..en die pastte ook niet bij m vind ik Haha!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:24

Dat zeg je alleen omdat het geen fries was en die ander wel Tong uitsteken

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:35

dat programma is inderdaad hilarisch!

Magneettherapie werkt super goed, dat is zelfs wetenschappelijk bewezen Knipoog.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:52

Zoals gezegd: ik ging vandaag springen.. Ik kwam erachter dat een meter eigenlijk niet meer zo hoog is Haha! Af en toe is mijn houding nog niet optimaal, daar meot ik nog aan werken voor mijn B debuut.
De foto's zijn btw met de telefoon gemaakt dus niet helemaal duidelijk.

Afbeelding

Afbeelding

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:52

Die laatste kwam ik trouwens erg kort... Maar Hercu is zo braaf dat hij zich er verticaal overheen heeft geworpen Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:45

Leuke foto's en een leuke locatie Floor Ja

Anne: die magneetdekens leken idd wel te werken Ja

Talida: dat zijn nette punten! Mooi dat ze zo fijn liep! (ben je voor de 8 gegaan Knipoog )

Kees: arm paard, je doet een crosspownie toch geen anky-deken op Koe

Otje sprong super vandaag. Liet zelf een steekje vallen onderweg en kreeg daardoor twee foutjes op het eind, maar hij deed echt enorm zijn best voor me Ja
Eerste rondje ging een beetje matig. Zat er veel te lang op(moest vijf minuten lopen naar de trailer en er deden er 14 mee in het eerste rondje dus ben gaan opzadelen toen ze gingen verhogen. Toen ik terugkwam ging de eerste net de ring in Clown ) en mocht geen parcourslopen, omdat het hetzelfde parcours was als het eerste rondje. Er was ook niemand die mijn paard even wilde vasthouden voor me dus heb alleen gehoord dat de combinaties op 1 en 1-1 stonden, daar heb je echt wat aan, dat zie ik zo ook nog wel Bloos
Met losspringen tig keer op en af gestapt omdat er niemand was die even de moeite nam om me te helpen, ook niet toen ik het vroeg Best irritant als je iedere keer van je beest af moet terwijl er een stuk of 15 man met de handen in de zakken langs de kant staat...Gelukkig was Ot erg braaf en kon ik hem gewoon los naast de hindernis laten staan, maar hij werd er wel een beetje heet van.
Later ging er nog iemand die alleen was losspringen op de oxer dus toen konden we om de beurt afstappen *LOL* (was ondertussen al wel een klein beetje opgefokt door al dat gedoe)
Ring in gereden, nog een keer in en uit geademd Knipoog Even gekeken waar welke hindernis stond en toen van start. Hij pakte wel fijn aan, maar kreeg van 2 naar 3ab geen afstand(zou op normale vijf staan, maar ik kwam er toch niet zo simpel dus moest op het laatste moment terug naar zes en het is niet fijn met otje om terug een dubbel in te komen). Frontale fout op de uitsprong dus, maar hij bleef gelukkig wel lopen. Lijn van 4 naar 5 stond op een normale 7(proefondervindelijk ondervonden Haha! ), rotafstand naar de muur gereden dus ot moest beetje terugspringen. Daarna 7-8 heel fijn. 9abc ging ook prima, al had ik wel een foutje op de insprong geloof ik. En de laatste hindernis sprong hij super over, maar die rolde naar beneden Verward Bleek achteraf nogal op scherp gelegen te hebben door mijn voorganger, maar dat had ik dus niet gezien en de parcoursbouwer zag het te laat.

Was de laatste dus heb met paard in de hand de lijn van 2 naar 3 gelopen voor het tweede rondje(je moet wat he Clown ). In het Z sprong hij echt fijn, nu wel een fijne afstand van 2 naar 3ab en hij ging echt super. In de lijn van 7 naar 8 werd hij wat te loperig en ik sloot niet snel genoeg dus daar kreeg ik een fout. Daardoor werd Otje beetje hectisch en kreeg ik een frontale fout op 9a. Hij herstelde wel ontzettend vlug en sprong super over b en c. Naar 10 toe moest ik wel erg langs het kantje rijden, want mijn balk van 9 lag er schuin voor, maar ook daar sprong hij super over Ja
Ondanks die twee foutjes in het Z dus wel erg fijn gereden Ja En als ik hem niet zo had laten doordouwen naar 8 toe dan had ik die fouten wsl ook niet gehad. Paard deed het iig super Haha!

Weet nu dus iig dat ik voortaan niet alleen naar dat concours ga en dat ik uit voorzorg alle parcoursen maar gewoon meeloop Clown Moet Ot zo secuur rijden dat niet parcourslopen echt niet fijn is
Baalde er wel een beetje van dat er niemand wilde helpen, ben zelf altijd de eerste die roept 'blijf maar zitten, wat wil je hebben', misschien moet ik daar ook maar eens mee stoppen...

Lang verhaal, maar ik heb mijn wedstrijd weer even geavuleerd voor mezelf *LOL* (en mensen die de moed hebben gehad het te lezen zijn weer volledig op de hoogte van mijn onkunde onderweg Haha! )

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 07:42

Nee niet stoppen met mensen helpen Gomir! Als de karma theorie een beetje klopt heb jij over een paar jaar alle hulp van de wereld Knipoog

Nou, ik zal zo maar naar de Fysio.. hopen dat het helpt!!

//edit, ik schrijf paard ipv paar Rolleyes

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:16

Lielle schreef:
eb springen MJ?

wil talida ook springen??
Dan kan ze echt geen keuze maken Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:18

Gomir, ik snap dat je baalt dat niemand wilde helpen, maar de theorie van Anne heeft ook wel wat, dus misschien moet jij inderdaad maar wel blijven helpen Clown

Fijn dta je wel fijn gereden hebt!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:51

miss_jumpy schreef:
Lielle schreef:
eb springen MJ?

wil talida ook springen??
Dan kan ze echt geen keuze maken Knipoog

Ik wil alles Cool
denk dat als ik meer gewoon basis spirng, dat ik in een cross in ieder geval minder op kijk als het hoger dan 40 cm staat Clown Maar echt voor promotie zie ik niet zitten hoor, laat mij maar lekker oefenprutten.

He Gomir nu baal ik extra dat ik niet even langs ben gekomen, nu ik zo lees dat ik erg nuttig had kunnen zijn! Boos! Wel super dat je zelf verder tevreden was!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:30

Is toch alleen maar leuk voor je paard Talida, zoveel afwisseling? Schijnheilig

Goed gedaan Gomir! En ik ga met Anne mee, what goes around comes around. Ja

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:49

Ik kan ook helemaal niet gaan staan kijken hoe een ander aan het emmeren is Clown Maar blijkbaar ben ik een van de weinigen die daar last van heeft Bloos
Ach, ik heb het gered. Ging alleen niet helemaal fijn het eerste rondje in

Gewoon alles doen Talida Ja (moet ik zeggen Nagelbijten / Gniffelen )

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:21

netjes Gomir zo in het Z!! hij liep nu tenminste mooi door!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:23

Dat zei ik ook al tegen ton toen ik door de finish was Haha! Liever dat hij een keer zo doordramt onderweg, dan dat terug willen lopen de hele tijd. Dit los ik wel op, dat terugkrabbelen wordt hij zo voorzichtig van dat ik er gewoon niet meer doorheen kom.
Maar ik baal nog steeds wel van die fout op 8, als ik daar zelf vlugger geweest was had hij gewoon simpel nul kunnen lopen Bloos
(was nog wel de beste Z-start trouwens Bloos Alleen de Zz-ers hadden allemaal een fout + tijdfouten dus die wonnen uiteindelijk)

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:15

Netjes gedaan Gomir, enne gewoon lekker doen wat je al deed Tong uitsteken
Zo ben ik ook en uiteindelijk krijg je er wat goeds voor terug!!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:15

Gomir: gewoon blijven helpen!!!

ik zou mezelf ook dood ergeren als ik iedere keer op en af moet stappen!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:35

mmmmm...... Ik heb net even de stemwijzer gedaan en ook ik kom uit op lijst Fortuyn, Wilders, SP.
Niet echt de keuze die ik zo zou maken Bloos

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:37

Raar hè JJ! Als je Rutte achter dat ding zet komt er volgens mij ook CDA uit, en wilders krijgt vast Groenlinks ofzo Rolleyes

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:43

Gomir, egoïsme viert altijd hoogtij bij Schoteroog.
Ik was 's ochtends even wezen kijken en het viel me bar tegen.
Wel goed gedaan weer. Als ik iemand zie stunten help ik ook altijd wel, alleen andersom is dat vaak niet het geval.

Talida nog gefeliciteerd met je punten enne je kan toch ook trecruiter worden Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:44

Rutte kwam idd op CDA uit Anne Haha! Goed opgelet *LOL*

Ik kwam op CDA en als tweede VVD uit. Klopt wel redelijk Ja Maar dat was de kieswijzer van de vu en die functioneert beter dan de stemwijzer, daar kwam ik ook op de wazige splinterpartijtjes uit Clown

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:47

Nee!! Dat wist ik écht niet! Zat alleen tv te kijken en hij was zo aan het zwammen van als je nu op mij kiest krijg je weer dit kabinet..
En maar door te gaan over de combi CDA-VVD vandaar Scheve mond

Kieswijzer van de VU? Die kan ik ook wel even doen.. Hopelijk dood dat de tijd een beetje

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:54

die stemwijzers vertrouw ik voor geen meter!!! Volgens mij is daar ooit onderzoek naar gedaan en objectief zijn ze iig niet Knipoog

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:58

Wat is die link van die stemwijzer dan? Die betrouwbare Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:10

die heb ik nog niet gevonden Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:05

ik ben er via de vu-site opgekomen, is speciaal ontwikkeld, omdat er geen goede kieswijzers waren(stond heel stuk over in de ad valvas)
Hij komt binnenkort volgens mijook online via www.kieswijzer.nl oid.