Sterkte er mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) ik vond het zo vreselijk...
weet eigenlijk niks te zeggen, maar wens je wel heel veel sterkte.Marloeske schreef:stuur dan eens een foto van jou reeskees misschien herken ik je dan wel
oftewel aan zn rechtopstaande manen.

Kan het niet laten... hebben jullie me gemist vandaag? Zeg, zo rond een uur of acht???
SGWOllie schreef:Phoe, ik heb ook een gespleten persoonlijkheid denk ik, met twee leeftijden. Voel me best thuis in het "bokkers op leeftijd" topic, maar ik ben ook te nieuwsgierig om hier niet mee te doen.....

reeskees schreef:SGWOllie schreef:Phoe, ik heb ook een gespleten persoonlijkheid denk ik, met twee leeftijden. Voel me best thuis in het "bokkers op leeftijd" topic, maar ik ben ook te nieuwsgierig om hier niet mee te doen.....
Midlife crises???
SGWOllie schreef:Wollies tweede jeugd show....

(Naja, vandaag..) 
] en bewegen is altijd goed natuurlijk! Daarna waarschijnlijk nog even een cadeautje voor een vriendin kopen en heb vanavond/nacht/morgen feest
Morgen dus wedstrijd. We hebben besloten om er gewoon heen te gaan. Als het niet wat wordt dan start ik gewoon niet, maar weet ik wel dat we niet naar SGW Hattem [OV. Kampioenschappen] zullen gaan.... Afwachten dus 
, kan me voorstellen dat het als een klap aankomt vooral als je het niet aan zag komen.
Heb donderdag tentamen en moet nu echt maar eens gaan beginnen, en als ik nou echt doorleer mag ik van mezelf ieder uur even bokken
ik heb een prachtige powerpoint gemaakt over de ziekte van lyme, nu hoef ik het alleen nog maar maandag te presenteren, en te leren voor mijn tentamen van donderdag. Achja, de dag is nog lang..