reeskees schreef:Oef Talida, dat doet pijn...![]()
Had jij crosstraining en valtraining tegelijk?![]()
Wij hadden na afloop pas valtraining![]()
Ben vandaag ook in Renswoude weze cross-trainen. Heb een supergave dag gehad. Zat bij Bento en MJ in de groep en er nog een paar potentiele sgw-bokkers erbij geworven. dus wie weet komen die ook binnenkort hier om een hoekje kijken![]()
Erg leuk terrein daar (was er nog nooit geweest)
Kees pakte alles fijn aan, dus vol goede moet straks naar Ede.
Na afloop nog een rondje renbaan. Kees (als ex-renpaard)had het meteen in de gaten en plakte gelijk helemaal tegen het randje aan de linkerkant aan (we gingen linksom) om daar vervolgens niet meer weg te willenNa een rondje had ie nog niet genoeg, dus nog maar een rondje fullspeed... hoezo ReesKees
![]()
En dan natuurlijk nog even zwemmen. Dat was echt gaaf. Kees vond het wel errug spannend toe ie niet meer grond onder de voeten had.
Vriend van MJ had allemaal foto's gemaakt, ben erg benieuwd.
Ik had daarna geen tijd, en denk bouw mn eigen simulator!
Wij waren bij de wal bezig toen jij een paar keer overdwars er doorheen kwam, staat ook nog in een flitsveeg op de video![]()
mijn bewuste greppeltje zag ik bij jou ook niet in 1x gaan klop dat?
Om 14.00 hadden we een uurtje valtraining. Was vrij simpel opgezet. Wat balans en koproloefeningen gedaan. Was wel lachu![]()
Een complete valtraining is daar ook mogelijk, maar duurt ook langer. Gert was had zelf een simulator gemaakt waarbij het stoppen van een paard met grote snelheid wordt nagebootst. Dit was nog nie thelemaal klaar, maar zal in de toekomst daar ook gebruik gaan worden.
Ik had daarna geen tijd, en denk bouw mn eigen simulator!
Wij waren bij de wal bezig toen jij een paar keer overdwars er doorheen kwam, staat ook nog in een flitsveeg op de video

mijn bewuste greppeltje zag ik bij jou ook niet in 1x gaan klop dat?
vond het ook een erg leuk terrein, genoeg te springen zonder hoog en breed