Maar vanaf september vlieg ik er dus weer in! Tof xTitanic dat je ook daar gaat fotograferen, k was echt jaloers op die ene foto die je van mijn vriend gemaakt hebt. Super mooi, met dat licht en de bomen! Met welk programma bewerk jij je foto's?
Daaphh, Deurle was de vorige jaren echt heel mooi, mooie hindernissen, deftige jury (allé in de vrije cross toch
) dus wel de moeite vind ik. Maar ja, voor mij is dat 15 minuten rijden dus ja 
Beterschap voor je paardje!
Antonius, sja, hij vond Havan daarna wel goed hoor, maar s morgens heb ik hem echt moeten dwingen om te gaan. Hij wou echt niet "met dat slecht paard". Triestig voor het beestje want oké, het is echt geen "wauw" paard (een bejaarde draver, wat wil je
) maar 't beest doet altijd zo haar best! Zelf met hem, terwijl hij echt een beginner is hé, hij rijdt enkel op de crossen en in de week kan ik zelf zorgen dat ze allemaal gereden zijn
Maar hij rijdt liefst met Diablo omdat die ook "hoger" kan (ja de 60 vindt hij voor de kindjes). Maar Havan is hem op het lijf geschreven vind ik, ze vergeeft super veel, is echt veilig, een goede kop en hij kan die tenminste niet verprutsen
Want als hij met Diablo gereden heeft, merk ik dat altijd. Soms kan het mij ook enorm frustreren, ik zie hem bezig, ik zie hem sukkelen en probeer hem te helpen, maar hij luistert meestal niet of 't is: "k vind niet meer leuk, k ga stoppen" (gelijk een echt klein kind). Dus k ben heel blij dat Havan prijs gelopen heeft, nu is hij weer wat gemotiveerd en is het paard weer in zijn achting gestegen. Vanaf nu zijn er geen redenen meer waarom ik zelf niet zou rijden met Diablo dus wil ik niet dat hij er nog mee rijdt. Ik wil dit jaar verder L-rijden (LRV), opbouwen en hopelijk volgend seizoen de overstap naar M maken. Dit najaar ook eens grondig aan mijn lichaam/lijn/conditie werken want da's dringend nodig en zolang ik zelf niet fit ben, ga ik niet naar een hogere reeks. Ik sleep serieus wat overwicht mee nu en dat wil zeggen dat mijn paard die extra kilo's ook over de hindernis moet meekrijgen...
niet goed dus... Dus k ga er aan werken, dat geeft mij een jaar de tijd om én te zorgen dat ik mijn kilo's kwijt ben en nog een jaartje L te bollen en ervaring op te doen. Maar voor Diablo zal het geen probleem zijn
Mijn twee vorige L-jaren waren ook goed. Met Evita heb ik minder plannen, die gaat voor eeuwig in B blijven. K ben er paar weken geleden serieus afgestuikt op training in Nokere en mijn rug doet nog pijn
Je hebt trouwens gelijk, Heusden gaat er idd niet op vooruit als cross. Maar ze zijn daar ook niet serieus mee bezig hé, allé, die inrichters van Deurle, rijden zelf eventing, blijven innoveren (nieuwe binnenpiste ed),... Maar soit, ze roeien in Heusden met de riemen die ze hebben zeker?
Ik heb uwen proef ook gezien en sowieso, allé, uwen dressuur is normaal altijd top dus ik vind het een zeer rare ranking... Maar ja, da's dressuur hé, da's zooo subjectief, zeker op dit niveau met jury's die ze ergens "uithalen" en vriendjespolitiek...
)
of andersom!
je hebt nog een andere meldert ook
Zonde hé
als je van zo ver moet komen)
) En geef Diablo 3 wedstrijden aan F, de 4e wedstrijd springt hij NIETS meer
M. heeft daar eens haar eerste plaats "verloren" omdat ze haar een weigering opgeschreven hadden, toen we gingen kijken waarom ze geen prijs had (terwijl ze foutloos was) bleek er dus een fout te zijn en wat bleek: ze had gewonnen
dat was zuuuur!)
kan daarna nog zien of ik al dan niet mijn master wil halen, ma nu heb'k er even geen zin meer in