Tof xTitanic dat je ook daar gaat fotograferen, k was echt jaloers op die ene foto die je van mijn vriend gemaakt hebt. Super mooi, met dat licht en de bomen! Met welk programma bewerk jij je foto's?
Daaphh, Deurle was de vorige jaren echt heel mooi, mooie hindernissen, deftige jury (allé in de vrije cross toch

Beterschap voor je paardje!
Antonius, sja, hij vond Havan daarna wel goed hoor, maar s morgens heb ik hem echt moeten dwingen om te gaan. Hij wou echt niet "met dat slecht paard". Triestig voor het beestje want oké, het is echt geen "wauw" paard (een bejaarde draver, wat wil je

Met Evita heb ik minder plannen, die gaat voor eeuwig in B blijven. K ben er paar weken geleden serieus afgestuikt op training in Nokere en mijn rug doet nog pijn

Je hebt trouwens gelijk, Heusden gaat er idd niet op vooruit als cross. Maar ze zijn daar ook niet serieus mee bezig hé, allé, die inrichters van Deurle, rijden zelf eventing, blijven innoveren (nieuwe binnenpiste ed),... Maar soit, ze roeien in Heusden met de riemen die ze hebben zeker?
Ik heb uwen proef ook gezien en sowieso, allé, uwen dressuur is normaal altijd top dus ik vind het een zeer rare ranking... Maar ja, da's dressuur hé, da's zooo subjectief, zeker op dit niveau met jury's die ze ergens "uithalen" en vriendjespolitiek...