zucherro: nou ik heb die zenuwen bij een dressuurproef, sla helemaal dicht en stop dan met rijden niet handig dus, maar hoop met blijven doen er over heen te komen komt vast met jou en springen ook goed
AmberB_
Geplaatst: 01-04-14 20:15
Ik krijg nu een onderschrift erbij haha. Blijf het wel jammer vinden dat mijn eerste en tweede trekking hetzelfde was. Had graag ook een leuk kleurtje gewild.
MerelV
Geplaatst: 01-04-14 20:22
AmberB_ schreef:
Ik krijg nu een onderschrift erbij haha. Blijf het wel jammer vinden dat mijn eerste en tweede trekking hetzelfde was. Had graag ook een leuk kleurtje gewild.
Madelene. Warempel laat zich niet zo gek maken. En als die gek doet zoals vorige week in de springeles , dan is hij altijd nog te controleren
Ik heb vandaag nog best 30/40 min gereden niet te zwaar werk. Vooral de laatste 15 min wat gespeeld in een lage houding met wat sb/traver/appuyeren/wijken. Dus puur op souplesse en loslaten. Ga morgenmiddag toch wAt galoptraining doen. En donderdag niet te veel wat Energie besparen.
We gaan vrijdag rond 11:00uur, hopelijk rijden we er 2 uurtjes op en zijn we rond 13:00 daar. Moet om 15:00 dus tijd om de cross te lopen
Madelene, start je met boxer alleen L nu? Of welke klasse ga je daar starten?
Eerst mijn sinds maandag trailer laad probleem weer zien op te lossen. Dus moet even een stapje terug doen, voordat ik weer nieuwe dingen ga ondernemen. Anders had ik graag meegedaan.
Tjah mijn dilemma zou minder groot zijn SplashIsLief. Mijn moeder rijdt voor SGW wedstrijden niet heel het land door dus de wedstrijd zo voor de clinic gaan.